Contact Centre Representative

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce

Rontgenova 1, Bratislava

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Zabezpečuje technickú podporu a eskaláciu zákazníckych podnetov. Poskytuje služby helpdesku v rámci nepretržitej prevádzky v 12 hodinových zmenách. Telefonický kontakt s pracovníkmi bánk, držiteľmi platobných kariet a obchodníkmi. Dohliada na monitorovanie a prevádzkovanie systémov, procesov a aplikácií. Poskytuje informácie a spracováva požiadavky na zmenu produktov a služieb. Reaguje na otázky, ktoré sú komplexného charakteru, a často k úspešnému riešeniu vyžadujú dodatočnú analýzu a dodržiavanie stanovených postupov. Dokáže rozpoznať príčinu problému, aktívne hľadá riešenie, dokáže identifikovať jednotlivé kroky na zabezpečenie želaného riešenia. Očakávané je vlastníctvo riešenia problémov, schopnosť koordinácie riešenia s internými oddeleniami ako aj externými partnermi.
Medzi ďalsie zodpovednosti patrí:
-poskytovať telefonickú podporu pre interných a externých klientov
-spracovávať prichádzajúce hovory zákazníkov, ktorí majú špecifické otázky
-zvládať ťažšie situácie so zákazníkmi, rýchlo reagovať na potreby zákazníka, získavať spätnú väzbu k zlepšeniu služieb a podpory, promptne reagovať na zákaznícke žiadosti o služby a podporu.
-dodržiavanie bezpečnostných pravidiel a pracovných postupov.
-Iné úlohy podľa dennej činnosti

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Maďarský jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

-základné počítačové znalosti / technické zručnosti
-analytické myslenie
-flexibilita (vzhľadom k práci na 12 hodinové zmeny)
-organizačne schopnosti
-dobré komunikačné zručnosti
-pro-zákaznícka orientácia a vystupovanie
-zameranie na zákaznícku spokojnosť
-zvládanie stresových situácií, práce pod tlakom
-proaktívnosť
-samostatnosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Nexi is European leader in the design, creation and management of technology infrastructures and services for Financial Institutions, Central Banks, Corporates and the Public Sector, in the areas of payments, cards, network services and capital markets. Nexi Group provides its services in over 25 countries, and also operates through its subsidiaries in Austria, Croatia, Czech Republic, Germany, Greece, Romania, Serbia, Slovakia, Hungary and South Africa. The company also has branches in Belgium and the Netherlands, and representation offices in the UK and Poland.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Zuzana Sulek
E-mail: poslať životopis
ID: 1866757  Dátum zverejnenia: 12.9.2014