Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Bid Analyst
Informácie o pracovnom mieste
Miesto práce
Bratislava
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Manažment procesu predkladania riešení a ponúk zákazníkovi na základe výzvy na predkladanie ponúk (tendra) a analýzy požiadaviek zákazníka
- Vedenie stretnutí a spolupráca s klientmi ako aj s ostatnými oddelenia v rámci spoločnosti (Produktové, Technické, Operačné, Finančné, Právne, atď.)
- Koordinácia projektov, monitorovanie ich realizácie, tvorba časových plánov a rozdelenie úloh
- Zodpovednosť za dodržanie termínov, interných aj externých
- Zabezpečenie reportingu o stave projektov
- Vedenie stretnutí a spolupráca s klientmi ako aj s ostatnými oddelenia v rámci spoločnosti (Produktové, Technické, Operačné, Finančné, Právne, atď.)
- Koordinácia projektov, monitorovanie ich realizácie, tvorba časových plánov a rozdelenie úloh
- Zodpovednosť za dodržanie termínov, interných aj externých
- Zabezpečenie reportingu o stave projektov
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Vysokoškolské Vzdelanie – zameranie ekonomické alebo IT
- Výborné organizačné a komunikačné zručnosti
- Plynulá angličtina slovom aj písmom
- Kladenie dôrazu na detail
- Flexibilita, zodpovednosť, usilovnosť, zmysel pre tímovú prácu
- Skúsenosti s nástrojmi MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
- Výborné organizačné a komunikačné zručnosti
- Plynulá angličtina slovom aj písmom
- Kladenie dôrazu na detail
- Flexibilita, zodpovednosť, usilovnosť, zmysel pre tímovú prácu
- Skúsenosti s nástrojmi MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Nexi is European leader in the design, creation and management of technology infrastructures and services for Financial Institutions, Central Banks, Corporates and the Public Sector, in the areas of payments, cards, network services and capital markets. Nexi Group provides its services in over 25 countries, and also operates through its subsidiaries in Austria, Croatia, Czech Republic, Germany, Greece, Romania, Serbia, Slovakia, Hungary and South Africa. The company also has branches in Belgium and the Netherlands, and representation offices in the UK and Poland.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 1806019
Dátum zverejnenia: 5.12.2014
2014-12-05
lokalita: Bratislava Pozícia: Obchodný analytik, Produktový manažér, Referent odbytu, Špecialista verejného obstarávania Spoločnosť: Nexi Central Europe, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou