Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívna podpora obchodu
FIRE PREVENTION s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.06.2016
01.06.2016
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho kolektívu hľadáme kolegu/ kolegyňu so skúsenosťami. Hlavnou náplňou tejto pracovnej pozície je poskytovanie administratívnej podpory pri obchodných príležitostiach.
Medzi základné úlohy bude patriť:
- vypracovanie cenových ponúk podľa požiadaviek klientov
- príprava a tvorba projektovej dokumentácie
- vedenie kompletnej obchod. dokumentácie - príprava zmlúv, cenníkov, objednávok, atď.
- komunikácia s dodávateľmi a odberateľmi: telefonicky a emailom
- vystavovanie montážnych protokolov, príprava podkladov pre fakturáciu
- spracovanie a príprava účtovných dokladov pre účtovné oddelenie
- evidencia pošty
Medzi základné úlohy bude patriť:
- vypracovanie cenových ponúk podľa požiadaviek klientov
- príprava a tvorba projektovej dokumentácie
- vedenie kompletnej obchod. dokumentácie - príprava zmlúv, cenníkov, objednávok, atď.
- komunikácia s dodávateľmi a odberateľmi: telefonicky a emailom
- vystavovanie montážnych protokolov, príprava podkladov pre fakturáciu
- spracovanie a príprava účtovných dokladov pre účtovné oddelenie
- evidencia pošty
Zamestnanecké výhody, benefity
- školenia, podpora profesionálneho a osobného rozvoja na náklady spoločnosti
- možnosť mimoriadnych odmien v závislosti od výkonu a výsledkov
- služobný mobilný telefón a notebook na súkromné účely
- príspevok na stravovanie
- možnosť mimoriadnych odmien v závislosti od výkonu a výsledkov
- služobný mobilný telefón a notebook na súkromné účely
- príspevok na stravovanie
Informácie o výberovom konaní
- kontaktovaní budú len vybraní uchádzači
- výberové konanie bude pozostávať z dvoch kôl: telefonický pohovor a osobný pohovor s krátkym testom preverenie zručností
- výberové konanie bude pozostávať z dvoch kôl: telefonický pohovor a osobný pohovor s krátkym testom preverenie zručností
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Základy
Hospodárska korešpondencia - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- samostatnosť a zodpovedné riešenie zverených úloh
- dôslednosť, precíznosť, zmysel pre detail
- schopnosť nastaviť si priority
- dobré komunikačné schopnosti
- proaktívny prístup k práci
- dôslednosť, precíznosť, zmysel pre detail
- schopnosť nastaviť si priority
- dobré komunikačné schopnosti
- proaktívny prístup k práci
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť FIRE PREVENTION s.r.o. sa špecializuje na komplexné bezpečnostné riešenia (predovšetkým EPS a HSP) pre developerov / nájomcov administratívnych budov, obchodných a logistických centier na Slovensku. Viac informácii: www.fire-prevention.sk.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 2528066
Dátum zverejnenia: 22.4.2016
2016-04-22
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Obchodný referent Spoločnosť: FIRE PREVENTION s.r.o.