Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Customer Service Manager
Finzo OU
Miesto práce
Bajkalská 5/C, Bratislava
Bajkalská 5/C, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
13.07.2015
13.07.2015
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Starostlivosť o existujúcich a potenciálnych klientov spoločnosti
• Spolupodieľanie sa na vytvorení nového tímu zákazníckeho centra
• Komunikácia s partnermi a dodávateľmi spoločnosti
• Vyhodnocovanie bonity klienta
• Zabezpečenie vysokej úrovne zákazníckeho servisu
• Vybavenie požiadaviek zákazníkov obdržaných emailom a telefonicky
• Telefonické vymáhanie pohľadávok od dlhodobo neplatiacich zákazníkov
• Práca s databázovým systémom, evidencia údajov o zákazníkoch, vytváranie reportov
• Bežná administratíva
• Každodenná operatíva
• Spolupodieľanie sa na vytvorení nového tímu zákazníckeho centra
• Komunikácia s partnermi a dodávateľmi spoločnosti
• Vyhodnocovanie bonity klienta
• Zabezpečenie vysokej úrovne zákazníckeho servisu
• Vybavenie požiadaviek zákazníkov obdržaných emailom a telefonicky
• Telefonické vymáhanie pohľadávok od dlhodobo neplatiacich zákazníkov
• Práca s databázovým systémom, evidencia údajov o zákazníkoch, vytváranie reportov
• Bežná administratíva
• Každodenná operatíva
Zamestnanecké výhody, benefity
- Stravné lístky s prispievaním zamestnávateľa nad rámec zákona
- Preplatenie poukazov športových aktivít
- Možnosť osobného a kariérneho rastu v expandujúcej spoločnosti
- Možnosť podieľať sa na vývoji a chode firmy
- Možnosť home-officu (po skúšobnej dobe)
- Preplatenie poukazov športových aktivít
- Možnosť osobného a kariérneho rastu v expandujúcej spoločnosti
- Možnosť podieľať sa na vývoji a chode firmy
- Možnosť home-officu (po skúšobnej dobe)
Informácie o výberovom konaní
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.
V prípade, že Vás ponuka zaujala, pošlite nám v prílohe životopis spolu s motivačným listom
V prípade, že Vás ponuka zaujala, pošlite nám v prílohe životopis spolu s motivačným listom
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonómia a financie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
* Vynikajúce komunikačné a prezentačné zručnosti
* Samostatnosť s vlastným uvažovaním
* Analytický človek so silným prozákazníckym potenciálom
* Užívateľská znalosť MS Office
* Skúsenosť s operatívou výhodou
* Orientácia na ciele a výsledky
* Predaj a marketing výhodou
* Samostatnosť s vlastným uvažovaním
* Analytický človek so silným prozákazníckym potenciálom
* Užívateľská znalosť MS Office
* Skúsenosť s operatívou výhodou
* Orientácia na ciele a výsledky
* Predaj a marketing výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Finzo (pod značkou Omaraha) je úspešne etablovaná spoločnosť v Estónsku od roku 2011. V januári 2015 expandovala do strednej Európy (v prvom rade na Slovensko). Vďaka skúsenostiam z lokálnych trhov manažmentu Finzo sa úspešne etablovala na SK trhu a tým sa otvára príležitosť pre ľudí, ktorí chcú využiť vlastné kapacity naplno a cítiť sebarealizáciu.
Prostredníctvom kolektívnych pôžičiek (peer-to-peer loans), fyzické osoby, ktoré majú voľné finančné prostriedky ich požičiavajú priamo fyzickým osobám, ktoré si potrebujú požičať. Vynechávajú sa medzičlánky a každý zúčastnený tak získava výhodnejšie podmienky.
Prostredníctvom kolektívnych pôžičiek (peer-to-peer loans), fyzické osoby, ktoré majú voľné finančné prostriedky ich požičiavajú priamo fyzickým osobám, ktoré si potrebujú požičať. Vynechávajú sa medzičlánky a každý zúčastnený tak získava výhodnejšie podmienky.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 2166415
Dátum zverejnenia: 3.7.2015
2015-07-03
lokalita: Bratislava Pozícia: Helpdesk operátor, Manažér call centra, Procesný manažér, Supervízor call centra, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Finzo OU
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou