Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Customer Service Officer
Finzo OU
Miesto práce
Bajkalská 5/C, Bratislava
Bajkalská 5/C, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
01.11.2016
01.11.2016
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Starostlivosť o existujúcich a potenciálnych klientov spoločnosti
• Zabezpečenie vysokej úrovne zákazníckeho servisu
• Vybavenie požiadaviek zákazníkov obdržaných emailom a telefonicky
• Vymáhanie pohľadávok od dlhodobo neplatiacich zákazníkov e-mailom a telefonicky
• Práca s databázovým systémom, evidencia údajov o zákazníkoch
• Bežná administratíva
• Zabezpečenie vysokej úrovne zákazníckeho servisu
• Vybavenie požiadaviek zákazníkov obdržaných emailom a telefonicky
• Vymáhanie pohľadávok od dlhodobo neplatiacich zákazníkov e-mailom a telefonicky
• Práca s databázovým systémom, evidencia údajov o zákazníkoch
• Bežná administratíva
Zamestnanecké výhody, benefity
- Stravné lístky s prispievaním zamestnávateľa nad rámec zákona
- Preplatenie poukazov športových aktivít
- Možnosť podieľať sa na vývoji a chode firmy
- Možnosť home-officu (po skúšobnej dobe)
- Preplatenie poukazov športových aktivít
- Možnosť podieľať sa na vývoji a chode firmy
- Možnosť home-officu (po skúšobnej dobe)
Informácie o výberovom konaní
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.
V prípade, že Vás ponuka zaujala, pošlite nám v prílohe životopis v ANGLICKOM JAZYKU
V prípade, že Vás ponuka zaujala, pošlite nám v prílohe životopis v ANGLICKOM JAZYKU
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonómia
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
* Vynikajúce komunikačné a prezentačné zručnosti
* Analytický človek so silným prozákazníckym potenciálom
* Užívateľská znalosť MS Office
* Analytický človek so silným prozákazníckym potenciálom
* Užívateľská znalosť MS Office
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Finzo (pod značkou Omaraha) je úspešne etablovaná spoločnosť v Estónsku od roku 2011. V januári 2015 expandovala do strednej Európy (v prvom rade na Slovensko). Vďaka skúsenostiam z lokálnych trhov manažmentu Finzo sa úspešne etablovala na SK trhu a tým sa otvára príležitosť pre ľudí, ktorí chcú využiť vlastné kapacity naplno a cítiť sebarealizáciu.
Prostredníctvom kolektívnych pôžičiek (peer-to-peer loans), fyzické osoby, ktoré majú voľné finančné prostriedky ich požičiavajú priamo fyzickým osobám, ktoré si potrebujú požičať. Vynechávajú sa medzičlánky a každý zúčastnený tak získava výhodnejšie podmienky.
Prostredníctvom kolektívnych pôžičiek (peer-to-peer loans), fyzické osoby, ktoré majú voľné finančné prostriedky ich požičiavajú priamo fyzickým osobám, ktoré si potrebujú požičať. Vynechávajú sa medzičlánky a každý zúčastnený tak získava výhodnejšie podmienky.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 2166397
Dátum zverejnenia: 19.9.2016
2016-09-19
lokalita: Bratislava Pozícia: Helpdesk operátor, Klientský pracovník, Supervízor call centra, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Spoločnosť: Finzo OU
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou