Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívna podpora obchodu
Finportal, a.s.
Miesto práce
Košice
Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
15.08.2016
15.08.2016
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Finportal hľadá do svojho týmu novú posilu na oddelenie back office. Pracujete radi s ľuďmi a v administratíve sa cítite ako ryba vo vode? Ak sa ešte k tomu kamarátite s počítačom, tak potom hľadáme práve Vás! Táto pracovná pozícia Vám poskytuje ideálnu príležitosť uplatniť sa v nasledovných činnostiach:
• Administratívna a odborná podpora obchodnej siete
• Správa a archivácia zmlúv
• Kontroling zmluvnej dokumentácie
• Aktívna práca s informačným systémom spoločnosti
• Spracovanie korešpondencie
• Komunikácia s obchodnými partnermi
• Zabezpečenie operatívneho chodu kancelárie
• Práca v tíme a podpora pre ďalšie oddelenia
• Administratívna a odborná podpora obchodnej siete
• Správa a archivácia zmlúv
• Kontroling zmluvnej dokumentácie
• Aktívna práca s informačným systémom spoločnosti
• Spracovanie korešpondencie
• Komunikácia s obchodnými partnermi
• Zabezpečenie operatívneho chodu kancelárie
• Práca v tíme a podpora pre ďalšie oddelenia
Zamestnanecké výhody, benefity
Práca v mladom a dynamickom kolektíve v najrýchlejšie rastúcej a najinovatívnejšej spoločnosti na finančnom trhu.
Informácie o výberovom konaní
- Zivotopis s fotografoiu podmienka
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
administratíva, bankovníctvo, poisťovníctvo
Ostatné znalosti
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Prax 3 roky v oblasti administratívnej podpory podmienkou
• Skúsenosti v bankovníctve a poisťovníctve výhodou
• Počítačové znalosti – užívateľská úroveň
• Komunikatívnosť a príjemné vystupovanie
• Zodpovedný prístup k práci
• Vysoké pracovné nasadenie
• Precíznosť, dôslednosť, bezúhonnosť, diskrétnosť, samostatnosť
• Skúsenosti v bankovníctve a poisťovníctve výhodou
• Počítačové znalosti – užívateľská úroveň
• Komunikatívnosť a príjemné vystupovanie
• Zodpovedný prístup k práci
• Vysoké pracovné nasadenie
• Precíznosť, dôslednosť, bezúhonnosť, diskrétnosť, samostatnosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Nezávislosť, sloboda rozhodovania, osobný rozvoj a transparentný provízny systém sú hodnotami, na ktorých vo Finportal, a.s. záleží. Na slovenský trh ich prinášame už od roku 2010. Sme spoľahlivým partnerom pre finančných sprostredkovateľov – prevezmeme zodpovednosť za všetky vedľajšie aktivity, aby sa mohli sústrediť výhradne na dôležité veci. Vybavíme za nich všetku administratívu, ale ponúkneme im aj právne služby, vzdelávanie ale hlavne prepracovaný informačný systém a iné technologické vychytávky. Systém broker poolu Finportal, a.s. zabezpečuje lepšie obchodné podmienky s garanciou kvality poskytovaných služieb pre klienta v porovnaní s klasickým MLM systémom.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
ID: 2407777
Dátum zverejnenia: 29.7.2016
2016-07-29
lokalita: Košice Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Back office špecialista, Referent správy poistenia, Referent správy zmlúv Spoločnosť: Finportal, a.s.