Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Hlavný účtovník / účtovníčka
Fingo Services SK a.s.
Miesto práce
Vajnorská 100/B, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Vajnorská 100/B, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
Od 2 000 EUR/mesiacvýsledná výška mesačnej mzdy závisí od skúseností a schopností vybraného uchádzača
Od 2 000 EUR/mesiacvýsledná výška mesačnej mzdy závisí od skúseností a schopností vybraného uchádzača
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre náš tím hľadáme uchádzača na pozíciu Hlavného účtovníka / účtovníčky. Vašou úlohou bude mzdová agenda a účtovníctvo podľa slovenských účtovných štandardov, kontrola a spracovanie dokladov, práca v účtovnom systéme Pohoda ako aj podpora auditorov.
Hľadáme šikovného a pracovitého kolegu alebo kolegyňu, ktorý sa ujme vedenia ekonomickej agendy našej spoločnosti a stane sa prínosom pre tím. Odmenou Vám bude okrem adekvátneho finančného ohodnotenia a benefitov aj získanie nových skúseností, práca v priateľskom prostredí, možnosť osobného aj kariérneho rozvoja a priestor na sebarealizáciu.
Vaše zodpovednosti budú zahŕňať:
- Samostatné riešenie bežných účtovných operácií v rámci podvojného účtovníctva v účtovnom programe Pohoda
- Vystavovanie faktúr
- Spracovanie pokladničných dokladov
- Spracovanie prijatých faktúr
- Spracovávanie pripravených podkladov od junior účtovníka
- Spracovanie prevodných príkazov, párovanie platieb na bankových výpisoch
- Dohľad nad úhradami
- Reporting pre potreby auditu a manažmentu spoločnosti
- Vedenie mzdovej a personálnej agendy
- Práca v mzdovom systéme Olymp
- Zostavovanie mesačných a ročných účtovných závierok
- Vedenie evidencie majetku (rozvahové aj podrozvahové) vrátane pravidelných inventarizácií
Dôležitá je samostatnosť, skúsenosti s vedením účtovníctva a personalistiky pre strednú spoločnosť, schopnosť učiť sa nové veci, riešiť problémy a pracovať v tíme.
Podmienkou je ovládanie účtovného programu Pohoda, ovládanie mzdového programu Olymp, pokročilá znalosť podvojného účtovníctva, pokročilá znalosť personálnej a mzdovej agendy ako aj užívateľská schopnosť práce s bežnými office nástrojmi (MS Office, Google Drive).
Hľadáme šikovného a pracovitého kolegu alebo kolegyňu, ktorý sa ujme vedenia ekonomickej agendy našej spoločnosti a stane sa prínosom pre tím. Odmenou Vám bude okrem adekvátneho finančného ohodnotenia a benefitov aj získanie nových skúseností, práca v priateľskom prostredí, možnosť osobného aj kariérneho rozvoja a priestor na sebarealizáciu.
Vaše zodpovednosti budú zahŕňať:
- Samostatné riešenie bežných účtovných operácií v rámci podvojného účtovníctva v účtovnom programe Pohoda
- Vystavovanie faktúr
- Spracovanie pokladničných dokladov
- Spracovanie prijatých faktúr
- Spracovávanie pripravených podkladov od junior účtovníka
- Spracovanie prevodných príkazov, párovanie platieb na bankových výpisoch
- Dohľad nad úhradami
- Reporting pre potreby auditu a manažmentu spoločnosti
- Vedenie mzdovej a personálnej agendy
- Práca v mzdovom systéme Olymp
- Zostavovanie mesačných a ročných účtovných závierok
- Vedenie evidencie majetku (rozvahové aj podrozvahové) vrátane pravidelných inventarizácií
Dôležitá je samostatnosť, skúsenosti s vedením účtovníctva a personalistiky pre strednú spoločnosť, schopnosť učiť sa nové veci, riešiť problémy a pracovať v tíme.
Podmienkou je ovládanie účtovného programu Pohoda, ovládanie mzdového programu Olymp, pokročilá znalosť podvojného účtovníctva, pokročilá znalosť personálnej a mzdovej agendy ako aj užívateľská schopnosť práce s bežnými office nástrojmi (MS Office, Google Drive).
Zamestnanecké výhody, benefity
- možnosť realizácie vlastných návrhov
- príjemné pracovné prostredie
- zodpovedajúce mesačné finančné ohodnotenie na základe výkonu, bonusy
- multisport karta
- nadštandardné zabezpečenie v prípade zdravotných problémov
- notebook aj pre súkromné účely
- výhodné podmienky na finančné služby
- flexibilná pracovná doba
- možnosť pracovať z domu, alebo z nášho officu v BA
- príjemné pracovné prostredie
- zodpovedajúce mesačné finančné ohodnotenie na základe výkonu, bonusy
- multisport karta
- nadštandardné zabezpečenie v prípade zdravotných problémov
- notebook aj pre súkromné účely
- výhodné podmienky na finančné služby
- flexibilná pracovná doba
- možnosť pracovať z domu, alebo z nášho officu v BA
Informácie o výberovom konaní
Svoj životopis nám prosím zašlite prostredníctvom tlačidla na konci inzerátu.
Kontaktovať budeme uchádzačov, ktorí splnia požiadavky výberového konania.
Kontaktovať budeme uchádzačov, ktorí splnia požiadavky výberového konania.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
obchod, ekonómia, podnikanie
Ostatné znalosti
POHODA (účtovníctvo) - Pokročilý
KROS Olymp - Pokročilý
Účtovníctvo - Pokročilý
Mzdové účtovníctvo - Pokročilý
Microsoft Office - Mierne pokročilý
Google Drive - Základy
KROS Olymp - Pokročilý
Účtovníctvo - Pokročilý
Mzdové účtovníctvo - Pokročilý
Microsoft Office - Mierne pokročilý
Google Drive - Základy
Prax na pozícii/v oblasti
účtovníctvo
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Znalosti a skúsenosti:
- schopnosť samostatne sa rozhodovať
- prax v oblasti účtovníctva
– prax v oblasti personalistiky
Osobnostné predpoklady:
- tímovosť
- spoľahlivosť
- samostatnosť
- zodpovednosť
- organizovanosť
- proaktivita
- dôraz na výsledok
Vzhľadom na rozsiahlosť projektov hľadáme kandidáta s rôznymi znalosťami, ktoré sú výhodou, avšak nie je nutné, aby uchádzač spĺňal všetky súčasne.
- schopnosť samostatne sa rozhodovať
- prax v oblasti účtovníctva
– prax v oblasti personalistiky
Osobnostné predpoklady:
- tímovosť
- spoľahlivosť
- samostatnosť
- zodpovednosť
- organizovanosť
- proaktivita
- dôraz na výsledok
Vzhľadom na rozsiahlosť projektov hľadáme kandidáta s rôznymi znalosťami, ktoré sú výhodou, avšak nie je nutné, aby uchádzač spĺňal všetky súčasne.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
FinGO.sk je najväčší digitálny maklér. Sme úspešná finančno-sprostredkovateľská spoločnosť postavená na princípe broker pool-u. Poskytujeme komplexné finančné služby a naši profesionálni makléri patria k najlepším na trhu. Za 6 rokov sme sa stali jedným z najväčších finančných sprostredkovateľov na slovenskom trhu a dlhodobo patríme k najrýchlejšie rastúcim spoločnostiam v tomto sektore. Opakovane sme sa stali tiež držiteľom titulu Superbrands.
Vďaka unikátnym technológiám prepájame klientov z online prostredia s celoslovenskou sieťou skúsených finančných sprostredkovateľov, aby sme tak priniesli každému klientovi jednoducho a rýchlo najvýhodnejšiu hypotéku, poistenie či investičný produkt.
Vo svojom portfóliu máme viac ako 50 produktových partnerov vrátane všetkých osvedčených bánk, poisťovní a investičných spoločností na trhu. Našich maklérov nájdete vo všetkých 79 okresoch Slovenska.
Vďaka unikátnym technológiám prepájame klientov z online prostredia s celoslovenskou sieťou skúsených finančných sprostredkovateľov, aby sme tak priniesli každému klientovi jednoducho a rýchlo najvýhodnejšiu hypotéku, poistenie či investičný produkt.
Vo svojom portfóliu máme viac ako 50 produktových partnerov vrátane všetkých osvedčených bánk, poisťovní a investičných spoločností na trhu. Našich maklérov nájdete vo všetkých 79 okresoch Slovenska.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 4809569
Dátum zverejnenia: 16.4.2024
2024-04-16
lokalita: Bratislava Pozícia: Hlavný účtovník, Mzdový účtovník, Účtovník Spoločnosť: Fingo Services SK a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 2 000 EUR/mesiac