Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Pomáhame ľuďom žiť život podľa vlastných predstáv
Asistentka oddelenia podpory obchodu
Miesto práce
Bratislava
Odmena
Dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Kontakt
Michal Faltičko
Termín nástupu
asap
E-mail
[email protected]
Pridajte sa k spoločnosti Swiss Life Select Slovensko, a.s., ktorá je súčasťou švajčiarskej skupiny Swiss Life. Tá privátnej a firemnej klientele poskytuje špecializované finančné služby po celom svete viac ako 160 rokov. Chceme, aby naši klienti i spolupracovníci viedli vďaka Swiss Life Select súkromný a profesijný život podľa vlastných predstáv.
Šanca pre všetkých, ktorí chcú byť úspešní
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Spracovávanie zmluvných dokumentov so spolupracovníkmi spoločnosti a súvisiacej agendy, vrátane evidencie a archivácie
Komunikácia s úradmi a obchodnými partnermi spoločnosti /e-mailová, telefonická, písomná/
Spracovávanie požiadaviek a podpora spolupracovníkom spoločnosti /e-mailová, telefonická, písomná/
Registrácia spolupracovníkov spoločnosti v inštitúciách
Spracovávanie a zasielanie pravidelných hlásení obchodným partnerom a inštitúciám
Zabezpečovanie prístupov na webové portály
Vyhotovovanie databáz a spracovanie štatistík podľa požiadaviek spoločnosti
Riešenie a evidencia podnetov a reklamácií
Spracovávanie administratívnej agendy na oddelení
Archivácia
Plnenie úloh od nadriadeného
Komunikácia s úradmi a obchodnými partnermi spoločnosti /e-mailová, telefonická, písomná/
Spracovávanie požiadaviek a podpora spolupracovníkom spoločnosti /e-mailová, telefonická, písomná/
Registrácia spolupracovníkov spoločnosti v inštitúciách
Spracovávanie a zasielanie pravidelných hlásení obchodným partnerom a inštitúciám
Zabezpečovanie prístupov na webové portály
Vyhotovovanie databáz a spracovanie štatistík podľa požiadaviek spoločnosti
Riešenie a evidencia podnetov a reklamácií
Spracovávanie administratívnej agendy na oddelení
Archivácia
Plnenie úloh od nadriadeného
Čo vám ponúkame?
- Práca pre trhovú jednotku v sprostredkovaní hypoték
- Práca v mladom, dynamickom a inšpiratívnom kolektíve
- Možnosť účasti na športových a kultúrnych aktivitách
- Možnosť sebarealizácie, osobnostného a kariérneho rastu
- Ponúkame zaujímavú a zodpovednú prácu
- Stabilné miesto v rámci rozvíjajúcej sa spoločnosti
- Práca v mladom, dynamickom a inšpiratívnom kolektíve
- Možnosť účasti na športových a kultúrnych aktivitách
- Možnosť sebarealizácie, osobnostného a kariérneho rastu
- Ponúkame zaujímavú a zodpovednú prácu
- Stabilné miesto v rámci rozvíjajúcej sa spoločnosti
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme všetkým kandidátom za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti, avšak iba vybraní kandidáti, ktorí spĺňajú stanovené kritériá, budú pozvaní na osobný pohovor.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ekonomické
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2) alebo Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Príjemné vystupovanie a komunikatívnosť
Flexibilita a samostatnosť
Schopnosť sústrediť sa na detaily a dodržiavať postupy
Schopnosť riešiť vzniknuté situácie
Zodpovedný prístup k práci a spoľahlivosť
Zvládanie konfliktných a záťažových situácií (silná orientácia na zákazníka)
Schopnosť pracovať v tíme, lojalita
Skúsenosti s finančným sektorom (bankovníctvo, poisťovníctvo)
výhodou
Flexibilita a samostatnosť
Schopnosť sústrediť sa na detaily a dodržiavať postupy
Schopnosť riešiť vzniknuté situácie
Zodpovedný prístup k práci a spoľahlivosť
Zvládanie konfliktných a záťažových situácií (silná orientácia na zákazníka)
Schopnosť pracovať v tíme, lojalita
Skúsenosti s finančným sektorom (bankovníctvo, poisťovníctvo)
výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pridajte sa k nám v spoločnosti Swiss Life Select Slovensko, a.s. Sme súčasťou švajčiarskej skupiny Swiss Life, ktorá privátnej a firemnej klientele poskytuje špecializované finančné služby po celom svete už viac ako 165 rokov. Chceme, aby naši klienti i spolupracovníci viedli vďaka Swiss Life Select súkromný a profesijný život podľa vlastných predstáv. Naštartujte kariéru u nás, spolupracujte so skúsenými odborníkmi a získavajte praktické skúsenosti.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
Kontakt
ID: 2532037
Dátum zverejnenia: 25.4.2016
2016-04-25
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: Swiss Life Select Slovensko, a. s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou