Office Manager

FIDUCIA, spol. s r.o.

Miesto práce
Kutliková 17, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
15.03.2017
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• Koordinácia práce spoločností - Advokátska kancelária, FIDUCIA a FIDUCIA
reality
• Príprava komplexných administratívnych podkladov a korešpondencie
• Organizácia pracovných stretnutí a starostlivosť o klientov spoločností -
prijímanie návštev, príprava a podávanie nápojov
• Spracovanie mzdovej a účtovnej agendy pre externú účtovnú spoločnosť
• Administratívna podpora spoločností - vystavovanie faktúr, sledovanie
splatnosti úhrad faktúr a poplatkov
• Archivácia, prijímanie, distribúcia a odosielanie pošty podľa potreby
spoločností, evidencia dochádzky
• Zodpovednosť za plynulý chod recepcie

Zamestnanecké výhody, benefity

• Práca pre stabilnú spoločnosť
• Motivujúce finančné ohodnotenie
• Dynamický tím
• Možnosť realizácie vlastných nápadov
• Možnosť navštevovať kurz anglického jazyka

Informácie o výberovom konaní

Pozícia sa obsadzuje na zástup počas materskej dovolenky.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Právnické činnosti

Pozícia je obsadzovaná pre advokátsku a realitnú kanceláriu JUDr. Stanislava Jakubčíka ako aj personálnu spoločnosť PhDr. Evy Jakubčíkovej.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie

Vzdelanie v odbore

Ekonomické

Ostatné znalosti

Fakturácia - Pokročilý
Jednoduché účtovníctvo - Pokročilý
Mzdové účtovníctvo - Základy
Personalistika - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Dôležitá samostatnosť a odolnosť voči stresu
• Silná motivácia k pracovným výsledkom,
orientácia na výkon
• Vodičský preukaz sk. B – aktívny vodič
• Predchádzajúca skúsenosť na obdobnej pozícii
PODMIENKOU
• Znalosť programu AKWin výhodou
• Zmysle pre detail a poriadok

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Naša personálno-poradenská spoločnosť vznikla v roku 1998. Od začiatku pracujeme spôsobom, ktorým pre našich klientov zabezpečujeme prostredie dôvery a dlhodobej zmyselnej spolupráce.

Ponúkame široké spektrum služieb v oblasti ľudských zdrojov, ktoré pramenia z požiadaviek klientov a pracovného trhu. Pridanú hodnotu našej spoločnosti tvorí flexibilita – flexibilita myslenia a individuálneho prístupu, pretože po dôkladnej identifikácii vašich potrieb vieme navrhnúť produkt špecifický práve pre vás. V spolupráci s partnermi kladieme dôraz na odbornosť, korektnosť a autentický prístup. Vo svojom odbore sme profesionálmi, pracujeme rýchlo a efektívne, so zmyslom pre detail.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 2901550  Dátum zverejnenia: 20.1.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou