Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Pracovník oddelenia služieb zákazníkom
Ferratum Bank p.l.c.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Spoločnosť Ferratum Bank p.l.c. poskytujúca krátkodobé úvery príjme do svojich radov Pracovníka oddelenia služieb zákazníkom pre Zákaznícke centrum podpory.
Náplň práce:
• pomoc pri zhromažďovaní dát a informácií pre Zamestnávateľa (telefonicky, e-mailom, chatom),
• pomoc s administratívnou prácou v zmysle pravidiel, procesov a inštrukcií Zamestnávateľa,
• pomoc s alokáciou, dohľadaním a pripisovaním platieb na základe pravidiel Zamestnávateľa,
• komunikácia a blízka spolupráca s nadriadeným a inými oddeleniami vrámci spoločnosti,
• sledovanie splácania úverov zo strany zákazníkov, transakcií na účty Zamestnávateľa a ich následné prerozdelenie vrámci pravidiel Zamestnávateľa,
• dodržiavanie pravidiel, procesov a inštrukcií Zamestnávateľa,
• ďalšie súvisiace povinnosti pridelené Zamestnávateľom.
Náplň práce:
• pomoc pri zhromažďovaní dát a informácií pre Zamestnávateľa (telefonicky, e-mailom, chatom),
• pomoc s administratívnou prácou v zmysle pravidiel, procesov a inštrukcií Zamestnávateľa,
• pomoc s alokáciou, dohľadaním a pripisovaním platieb na základe pravidiel Zamestnávateľa,
• komunikácia a blízka spolupráca s nadriadeným a inými oddeleniami vrámci spoločnosti,
• sledovanie splácania úverov zo strany zákazníkov, transakcií na účty Zamestnávateľa a ich následné prerozdelenie vrámci pravidiel Zamestnávateľa,
• dodržiavanie pravidiel, procesov a inštrukcií Zamestnávateľa,
• ďalšie súvisiace povinnosti pridelené Zamestnávateľom.
Zamestnanecké výhody, benefity
• Práca v dynamicky sa vyvíjajúcej spoločnosti
• Priestor pre realizáciu vlastných nápadov, rast a vzdelávanie
• Profesionálny a ľudský prístup
• Iné benefity
• Priestor pre realizáciu vlastných nápadov, rast a vzdelávanie
• Profesionálny a ľudský prístup
• Iné benefity
Informácie o výberovom konaní
Kontaktovaní budú iba úspešní kandidáti.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Predchádzajúce skúsenosti na podobnej pozícii sú výhodou
• Silné komunikačné schopnosti – v hovorenej i písanej podobe
• Schopnosť analyticky myslieť
• PC zručnosti na úrovni užívateľa
• Tímový hráč a pro-klientsky orientovaný
• Chuť učiť sa nové veci
• Silné komunikačné schopnosti – v hovorenej i písanej podobe
• Schopnosť analyticky myslieť
• PC zručnosti na úrovni užívateľa
• Tímový hráč a pro-klientsky orientovaný
• Chuť učiť sa nové veci
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Ferratum Bank p.l.c. has been established in Malta since 2012 and is primarily focused on the provision of unsecured consumer loans.
The Ferratum Group, of which the Bank forms part, was set up in Finland in 2005 and currently operates in 20 countries world-wide, employing more than 300 professionals.
We can offer you interesting challenges and opportunities in a fast growing, international bank, as well as a pleasant work environment in our dynamic team.
The Ferratum Group, of which the Bank forms part, was set up in Finland in 2005 and currently operates in 20 countries world-wide, employing more than 300 professionals.
We can offer you interesting challenges and opportunities in a fast growing, international bank, as well as a pleasant work environment in our dynamic team.
ID: 2165922
Dátum zverejnenia: 15.10.2015
2015-10-15
lokalita: Bratislava Pozícia: Telefonický operátor Spoločnosť: Ferratum Bank p.l.c.