Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent/ka Výkonného riaditeľa
EXIM - TECH, s.r.o.
Miesto práce
Partizánska cesta 456/76, Banská Bystrica, okres Banská Bystrica
Partizánska cesta 456/76, Banská Bystrica, okres Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď, dohodou
ihneď, dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
základ + odmeňovacia zložka
základ + odmeňovacia zložka
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Chcete vo svojom živote zásadnú zmenu? Hľadáte zmysluplnú prácu, kde uplatníte všetky vaše nadobudnuté skúsenosti a stanete sa výkonným asistentom Výkonného riaditeľa?
Dôležitá je chuť pracovať na sebe, neustále sa vzdelávať, byť ochotný tvrdo pracovať a pomáhať všetkým zamestnancom.
Táto pozícia nie je vhodná pre každého. Je náročná a zároveň veľmi uspokojujúca a zmysluplná. Je určená pre človeka, ktorý má rád ľudí, chce v živote aj niečo tvoriť, ovplyvňovať, a je naučený robiť veci systematicky a vyžadovať plnenie úloh od druhých.
Pre človeka, ktorý má jasno vo svojich postojoch.
Oporou mu bude skvelý tím a zázemie. Veľmi dobré výsledky mu zabezpečia nadštandardný príjem a istú budúcnosť aj z dlhodobého hľadiska.
Vašou úlohou bude:
Zvyšovanie efektivity práce výkonného riaditeľa - doslova ho zachraňuje pred neefektívnou stratou času.
Sledovanie efektivity plnenia pokynov a úloh, ktoré zadá výkonný riaditeľ, a ich úplného vykonania.
Spracovávanie komunikácie výkonného riaditeľa, jej zaznamenávanie a triedenie na základe priorít.
Účinné plánovanie služobných ciest.
Pomoc výkonnému riaditeľovi pri organizovaní práce obchodných zástupcov, aby vždy dodržali to, čo sľúbili klientovi a odovzdávali VR reporty a plány načas.
Vyžadovanie od zamestnancov jednotlivých oddelení informácie ohľadom plnenia ich úloh.
Upozorňovanie zamestnancov na blížiace sa termíny splnenia ich úloh.
Zúčastňovanie sa aktivít spoločnosti EXIM – TECH, s.r.o. pre zabezpečenie ich plynulého chodu a vlastného rozvoja.
Spisovanie efektívnejších riešení podľa pokynov výkonného riaditeľa a následné aktualizovanie zabehnutých pracovných postupov.
Spracovanie podkladov pre mzdy a príprava podkladov na prémie.
Dôležitá je chuť pracovať na sebe, neustále sa vzdelávať, byť ochotný tvrdo pracovať a pomáhať všetkým zamestnancom.
Táto pozícia nie je vhodná pre každého. Je náročná a zároveň veľmi uspokojujúca a zmysluplná. Je určená pre človeka, ktorý má rád ľudí, chce v živote aj niečo tvoriť, ovplyvňovať, a je naučený robiť veci systematicky a vyžadovať plnenie úloh od druhých.
Pre človeka, ktorý má jasno vo svojich postojoch.
Oporou mu bude skvelý tím a zázemie. Veľmi dobré výsledky mu zabezpečia nadštandardný príjem a istú budúcnosť aj z dlhodobého hľadiska.
Vašou úlohou bude:
Zvyšovanie efektivity práce výkonného riaditeľa - doslova ho zachraňuje pred neefektívnou stratou času.
Sledovanie efektivity plnenia pokynov a úloh, ktoré zadá výkonný riaditeľ, a ich úplného vykonania.
Spracovávanie komunikácie výkonného riaditeľa, jej zaznamenávanie a triedenie na základe priorít.
Účinné plánovanie služobných ciest.
Pomoc výkonnému riaditeľovi pri organizovaní práce obchodných zástupcov, aby vždy dodržali to, čo sľúbili klientovi a odovzdávali VR reporty a plány načas.
Vyžadovanie od zamestnancov jednotlivých oddelení informácie ohľadom plnenia ich úloh.
Upozorňovanie zamestnancov na blížiace sa termíny splnenia ich úloh.
Zúčastňovanie sa aktivít spoločnosti EXIM – TECH, s.r.o. pre zabezpečenie ich plynulého chodu a vlastného rozvoja.
Spisovanie efektívnejších riešení podľa pokynov výkonného riaditeľa a následné aktualizovanie zabehnutých pracovných postupov.
Spracovanie podkladov pre mzdy a príprava podkladov na prémie.
Zamestnanecké výhody, benefity
Kvalitné zaškolenie a tréning.
Permanentné vzdelávanie aj v oblasti manažmentu.
Motivujúce firemné prostredie a dobrý tím.
Motivačný systém odmeňovania.
Príjem závislý od výsledkov a ochoty pracovať na zvyšovaní kompetencie na svojej pozícií.
Spolupráca na expanzií firmy.
Permanentné vzdelávanie aj v oblasti manažmentu.
Motivujúce firemné prostredie a dobrý tím.
Motivačný systém odmeňovania.
Príjem závislý od výsledkov a ochoty pracovať na zvyšovaní kompetencie na svojej pozícií.
Spolupráca na expanzií firmy.
Informácie o výberovom konaní
KLIKNUTÍM NA ODKAZ "Poslať spoločnosti životopis" VSTÚPTE DO I. KOLA VÝBEROVÉHO KONANIA.
Prvé dve kolá výberového konania prebiehajú formou online. Tu budete môcť vložiť svoj životopis a odpovedať na otázky týkajúce sa Vašich skúseností, schopností a zručností. My tak získame požadované informácie o uchádzačovi prostredníctvom vyplnených dotazníkov (každé kolo zaberie cca 30-40 min) a potom nasleduje finálny osobný pohovor. Od vypĺňania prosím neodchádzajte, systém sa po dlhšej časom nečinnosti vypne, z dôvodu ochrany osobných údajov.
Prvé dve kolá výberového konania prebiehajú formou online. Tu budete môcť vložiť svoj životopis a odpovedať na otázky týkajúce sa Vašich skúseností, schopností a zručností. My tak získame požadované informácie o uchádzačovi prostredníctvom vyplnených dotazníkov (každé kolo zaberie cca 30-40 min) a potom nasleduje finálny osobný pohovor. Od vypĺňania prosím neodchádzajte, systém sa po dlhšej časom nečinnosti vypne, z dôvodu ochrany osobných údajov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Windows - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ochota učiť sa nové postupy.
Schopnosť plánovať termíny a stretnutia pre manažment.
Pozitívny, zodpovedný a proaktívny prístup k práci.
Schopnosť tvoriť, uvádzať a udržiavať systém.
Samostatnosť.
Vytrvalosť pri plnení úloh.
Orientácia na cieľ.
Ochota pomáhať.
Skúsenosti v administratívnej oblasti na pozícii Asistentka riaditeľa veľkou výhodou.
V prípade absolventov, akceptujeme len tých uchádzačov, ktorí dosiahli preukázateľne veľmi dobré výsledky v predchádzajúcich činnostiach.
Schopnosť plánovať termíny a stretnutia pre manažment.
Pozitívny, zodpovedný a proaktívny prístup k práci.
Schopnosť tvoriť, uvádzať a udržiavať systém.
Samostatnosť.
Vytrvalosť pri plnení úloh.
Orientácia na cieľ.
Ochota pomáhať.
Skúsenosti v administratívnej oblasti na pozícii Asistentka riaditeľa veľkou výhodou.
V prípade absolventov, akceptujeme len tých uchádzačov, ktorí dosiahli preukázateľne veľmi dobré výsledky v predchádzajúcich činnostiach.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Jednoduchými riešeniami umožňujeme zákazníkom ušetriť obrovské finančné straty, za čo sú nám zákazníci vďační.
Pomáhame odstraňovať problémy spôsobené statickou elektrinou v priemysle.
EXIM - TECH, s.r.o. poskytuje komponenty v najvyššej kvalite, poradenstvo, technickú podporu a rieši konkrétne potreby zákazníkov pre malé a veľké firmy z oblasti výroby automobilov, strojárstva, papierenského, potravinárskeho, plastikárskeho, farmaceutického, gumárenského priemyslu, atď.
Pomáhame odstraňovať problémy spôsobené statickou elektrinou v priemysle.
EXIM - TECH, s.r.o. poskytuje komponenty v najvyššej kvalite, poradenstvo, technickú podporu a rieši konkrétne potreby zákazníkov pre malé a veľké firmy z oblasti výroby automobilov, strojárstva, papierenského, potravinárskeho, plastikárskeho, farmaceutického, gumárenského priemyslu, atď.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 1481934
Dátum zverejnenia: 28.1.2015
2015-01-28
lokalita: okres Banská Bystrica Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Personalista Spoločnosť: EXIM - TECH, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: základ + odmeňovacia zložka