Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
IT Helpdesk operátor/technik
eustream, a.s.
Miesto práce
Votrubova 11/A, Bratislava
Votrubova 11/A, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Preberanie užívateľských požiadaviek hlásených na jednotný kontaktný bod IT technickej podpory spoločnosti (cez telefón, email, web).
Evidencia, kategorizácia a prideľovanie požiadaviek na riešiteľské skupiny v Service desk aplikácii v súlade so štandardnými IT Service desk procesmi.
Poskytovanie informácií a poradenstva užívateľom.
Komunikácia s ostatnými riešiteľmi celého IT oddelenia.
Riešenie HW/SW incidentov a požiadaviek v súvislosti s koncovými zariadeniami (PC, NB, PRN, IPtel., MT a periféria) vzdialene/lokálne.
Riešenie požiadaviek na Pridelenie/Odobratie/Presun koncových zariadení.
Inštalácia počítačov, základného SW a klientskych aplikácií na koncové zariadenia primárne pomocou nástroja SCCM.
Správa a servis koncových zariadení za spravovanú lokalitu, udržiavanie ich evidencie v Service desk databáze.
Podpora pri testovaní HW a SW na koncových zariadeniach.
Evidencia, kategorizácia a prideľovanie požiadaviek na riešiteľské skupiny v Service desk aplikácii v súlade so štandardnými IT Service desk procesmi.
Poskytovanie informácií a poradenstva užívateľom.
Komunikácia s ostatnými riešiteľmi celého IT oddelenia.
Riešenie HW/SW incidentov a požiadaviek v súvislosti s koncovými zariadeniami (PC, NB, PRN, IPtel., MT a periféria) vzdialene/lokálne.
Riešenie požiadaviek na Pridelenie/Odobratie/Presun koncových zariadení.
Inštalácia počítačov, základného SW a klientskych aplikácií na koncové zariadenia primárne pomocou nástroja SCCM.
Správa a servis koncových zariadení za spravovanú lokalitu, udržiavanie ich evidencie v Service desk databáze.
Podpora pri testovaní HW a SW na koncových zariadeniach.
Zamestnanecké výhody, benefity
- zázemie stabilnej a perspektívnej spoločnosti
- práca v príjemnom pracovnom kolektíve
- balík firemných benefitov
- možnosť osobného rozvoja a profesného rastu
- práca v príjemnom pracovnom kolektíve
- balík firemných benefitov
- možnosť osobného rozvoja a profesného rastu
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že Vás pracovná ponuka zaujala, pošlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku prostredníctvom portálu www.profesia.sk najneskôr do 30.05.2016.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
technické s zameraním na IT
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
3
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Skúsenosť so spracovaním a riešením zákazníckych požiadaviek v stredne veľkej a veľkej spoločnosti.
Skúsenosť s prácou v Service Desk aplikácii (CA Service Desk Manager je výhodou).
Jasná a zrozumiteľná komunikácia s užívateľmi.
Komunikatívnosť a prozákaznícke vystupovanie.
Dobré technické zručnosti pri diagnostike a riešení HW/SW problémov na koncových zariadeniach.
Znalosť správy OS MS Windows 7 a vyššie.
Skúsenosti so správou modulov MS Windows Server – AD, DHCP.
Dobrá znalosť MS Office, schopnosť orientovať sa v užívateľských aplikáciách.
Prehľad v oblasti IT infraštruktúry (koncové desktopy a reprografické zariadenia, koncový kancelársky SW, IP telefónia, ...).
Skúsenosť s nástrojom pre centrálnu správu a deployment koncových zariadení (MS SCCM je výhodou).
Koordinačné schopnosti.
Skúsenosť s prácou v Service Desk aplikácii (CA Service Desk Manager je výhodou).
Jasná a zrozumiteľná komunikácia s užívateľmi.
Komunikatívnosť a prozákaznícke vystupovanie.
Dobré technické zručnosti pri diagnostike a riešení HW/SW problémov na koncových zariadeniach.
Znalosť správy OS MS Windows 7 a vyššie.
Skúsenosti so správou modulov MS Windows Server – AD, DHCP.
Dobrá znalosť MS Office, schopnosť orientovať sa v užívateľských aplikáciách.
Prehľad v oblasti IT infraštruktúry (koncové desktopy a reprografické zariadenia, koncový kancelársky SW, IP telefónia, ...).
Skúsenosť s nástrojom pre centrálnu správu a deployment koncových zariadení (MS SCCM je výhodou).
Koordinačné schopnosti.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť EUSTREAM je moderná spoločnosť s dlhodobou tradíciou a rozsiahlymi skúsenosťami v preprave zemného plynu. Základným poslaním spoločnosti EUSTREAM je preprava zemného plynu na Slovensko a cez jeho územie na európske trhy. Od roku 1972 prepravila spoločnosť EUSTREAM cez územie Slovenska takmer 2,5 bilióna metrov kubických zemného plynu, čím úspešne pokračuje v 50-ročnej tradícii medzinárodnej prepravy zemného plynu na Slovensku.
EUSTREAM je prevádzkovateľom vysokotlakovej prepravnej siete v Slovenskej republike. Prepravné kapacity siete využívajú významné energetické spoločnosti z členských aj nečlenských krajín Európskej únie. Prístup do siete je umožnený všetkým partnerom transparentným a nediskriminačným spôsobom v súlade s európskou a slovenskou plynárenskou legislatívou.
EUSTREAM ponúka svojim zamestnancom medzinárodné prostredie silnej a stabilnej spoločnosti s jedinečnou pozíciou na európskom trhu. Zamestnancom, ktorí sú hnacím motorom úspechu spoločnosti EUSTREAM, sa snažíme vytvoriť podnetné pracovisko, ktoré nabíja pozitívnou energiou. Pre spoločnosť EUSTREAM sú dôležití zaangažovaní, zodpovední a produktívni odborníci, ktorí vedia obohatiť projekty a tímy pridanou hodnotou. Preto sa spoločnosť EUSTREAM venuje aj ďalšiemu profesionálnemu rozvoju a zdokonaľovaniu zručností svojich zamestnancov.
Viac informácii nájdete na www.eustream.sk.
EUSTREAM je prevádzkovateľom vysokotlakovej prepravnej siete v Slovenskej republike. Prepravné kapacity siete využívajú významné energetické spoločnosti z členských aj nečlenských krajín Európskej únie. Prístup do siete je umožnený všetkým partnerom transparentným a nediskriminačným spôsobom v súlade s európskou a slovenskou plynárenskou legislatívou.
EUSTREAM ponúka svojim zamestnancom medzinárodné prostredie silnej a stabilnej spoločnosti s jedinečnou pozíciou na európskom trhu. Zamestnancom, ktorí sú hnacím motorom úspechu spoločnosti EUSTREAM, sa snažíme vytvoriť podnetné pracovisko, ktoré nabíja pozitívnou energiou. Pre spoločnosť EUSTREAM sú dôležití zaangažovaní, zodpovední a produktívni odborníci, ktorí vedia obohatiť projekty a tímy pridanou hodnotou. Preto sa spoločnosť EUSTREAM venuje aj ďalšiemu profesionálnemu rozvoju a zdokonaľovaniu zručností svojich zamestnancov.
Viac informácii nájdete na www.eustream.sk.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
ID: 2481448
Dátum zverejnenia: 6.5.2016
2016-05-06
lokalita: Bratislava Pozícia: Helpdesk operátor, IT/Technical Support Specialist, Správca počítačovej siete Spoločnosť: eustream, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou