Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Senior špecialista ICT podpory
eustream, a.s.
Miesto práce
Votrubova 11/a, Bratislava
Votrubova 11/a, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Definuje proces výkonu ICT podpory v spolupráci s ICT Service Desk-om (ICT SD) s riešiteľskými skupinami na 2. a 3. úrovni podpory (OLA) s cieľom splnenia OLA/SLA, a pravidelne reportuje o ich plnení
Komunikuje, prijíma volania‚ otázky‚ požiadavky‚ sťažnosti týkajúce sa ICT podpory, registruje ich, verifikuje ich správnosť a rozhoduje o prioritách požiadaviek a incidentov
Kontroluje a hodnotí kvalitu podpory na druhej úrovni (Second-Level) v rámci dohodnutého rozsahu poskytovaných služieb podľa SLA
Kontroluje neprekročenie schválených nákladov (investičných aj prevádzkových) a dodržiavanie právnej‚ finančnej a zmluvnej disciplíny v riadenej organizačnej jednotky
Koordinuje diagnostiku a obnovu služieb ICT komunikačných a vybraných ICT systémov po výpadku, alebo chybe; rieši incidenty, poruchy a výpadky komponentov ICT komunikačných a vybraných ICT systémov s cieľom ich znovuuvedenia do prevádzkyschopného stavu v zmysle OLA/SLA; Koordinuje riešenie problémy a analyzuje dôvody chýb a porúch podporovaných ICT komunikačných a vybraných ICT systémov
Koordinuje implementáciu schválených ICT politík a noriem, vrátane štandardov ICT bezpečnosti, podporuje ich previerky a audity
Koordinuje plán školení a potrebného odborného vzdelávania v regióne
Monitoruje trendy a udržiavania znalosti v oblasti ICT komunikačných a vybraných ICT systémov
Navrhuje, plánuje a realizuje koncepcie preventívnu diagnostiku a automatizáciu činností ako aj integrácii nových komponentov do ICT komunikačných a vybraných ICT systémov
Navrhuje a aktualizuje prevádzkovú dokumentáciu a informácie v CMDB
Navrhuje normy a predpisy týkajúce sa ICT komunikačných a vybraných ICT systémov
Organizuje a koordinuje spoluprácu s ostatnými útvarmi pri zabezpečení ICT podpory IT služieb pre koncových klientov a podpory prevádzky lokálnych častí komunikačných systémov, vr. spolupráce s externými poskytovateľmi ICT služieb
Plánuje, organizuje, koordinuje a vykonáva správu a podporu ICT komunikačných a vybraných ICT systémov a ich prevádzku na 2./3. úrovni podpory s cieľom neustále vylepšovať ich kvalitu, v zmysle OLA/SLA a to aj v príslušných lokalitách
Pripravuje vstupy pre obstarávanie služieb a komponentov ICT komunikačných a vybraných ICT systémov
Pripravuje vstupy pre tvorbu a aktualizáciu interných predpisov podpory ICT prevádzky
Rieši prípadné problémy, resp. s maximálnou možnou mierou pôsobí na predchádzanie vzniku problémov, alebo prvkov nekvality služieb podpory ICT prevádzky
Vykonáva centrálnu administráciu štandardných užívateľov, hesiel a prístupov
Zabezpečuje a vykonáva podľa potreby pohotovosť doma alebo na pracovisku, vr. schvaľuje rozpis pohotovostí pre zabezpečenie ICT podpory
Komunikuje, prijíma volania‚ otázky‚ požiadavky‚ sťažnosti týkajúce sa ICT podpory, registruje ich, verifikuje ich správnosť a rozhoduje o prioritách požiadaviek a incidentov
Kontroluje a hodnotí kvalitu podpory na druhej úrovni (Second-Level) v rámci dohodnutého rozsahu poskytovaných služieb podľa SLA
Kontroluje neprekročenie schválených nákladov (investičných aj prevádzkových) a dodržiavanie právnej‚ finančnej a zmluvnej disciplíny v riadenej organizačnej jednotky
Koordinuje diagnostiku a obnovu služieb ICT komunikačných a vybraných ICT systémov po výpadku, alebo chybe; rieši incidenty, poruchy a výpadky komponentov ICT komunikačných a vybraných ICT systémov s cieľom ich znovuuvedenia do prevádzkyschopného stavu v zmysle OLA/SLA; Koordinuje riešenie problémy a analyzuje dôvody chýb a porúch podporovaných ICT komunikačných a vybraných ICT systémov
Koordinuje implementáciu schválených ICT politík a noriem, vrátane štandardov ICT bezpečnosti, podporuje ich previerky a audity
Koordinuje plán školení a potrebného odborného vzdelávania v regióne
Monitoruje trendy a udržiavania znalosti v oblasti ICT komunikačných a vybraných ICT systémov
Navrhuje, plánuje a realizuje koncepcie preventívnu diagnostiku a automatizáciu činností ako aj integrácii nových komponentov do ICT komunikačných a vybraných ICT systémov
Navrhuje a aktualizuje prevádzkovú dokumentáciu a informácie v CMDB
Navrhuje normy a predpisy týkajúce sa ICT komunikačných a vybraných ICT systémov
Organizuje a koordinuje spoluprácu s ostatnými útvarmi pri zabezpečení ICT podpory IT služieb pre koncových klientov a podpory prevádzky lokálnych častí komunikačných systémov, vr. spolupráce s externými poskytovateľmi ICT služieb
Plánuje, organizuje, koordinuje a vykonáva správu a podporu ICT komunikačných a vybraných ICT systémov a ich prevádzku na 2./3. úrovni podpory s cieľom neustále vylepšovať ich kvalitu, v zmysle OLA/SLA a to aj v príslušných lokalitách
Pripravuje vstupy pre obstarávanie služieb a komponentov ICT komunikačných a vybraných ICT systémov
Pripravuje vstupy pre tvorbu a aktualizáciu interných predpisov podpory ICT prevádzky
Rieši prípadné problémy, resp. s maximálnou možnou mierou pôsobí na predchádzanie vzniku problémov, alebo prvkov nekvality služieb podpory ICT prevádzky
Vykonáva centrálnu administráciu štandardných užívateľov, hesiel a prístupov
Zabezpečuje a vykonáva podľa potreby pohotovosť doma alebo na pracovisku, vr. schvaľuje rozpis pohotovostí pre zabezpečenie ICT podpory
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že Vás pracovná ponuka zaujala, pošlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku prostredníctvom portálu www.profesia.sk najneskôr do 12.5.2014
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
informačné a komunikačné technológie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
legislatíva z oblasti bezpečnosti technických zariadení
legislatíva v oblasti bezpečnostnej politiky IT
infraštruktúra DC (servre, dátové polia, siete, telefónia,...)
expert pre systémovú administráciu ICT COM systémov a infraštruktúry
expert MS Windows a MS Office
koncepčno-strategické myslenie
iniciatíva
zákaznícka orientácia
spolupráca
legislatíva v oblasti bezpečnostnej politiky IT
infraštruktúra DC (servre, dátové polia, siete, telefónia,...)
expert pre systémovú administráciu ICT COM systémov a infraštruktúry
expert MS Windows a MS Office
koncepčno-strategické myslenie
iniciatíva
zákaznícka orientácia
spolupráca
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť EUSTREAM je moderná spoločnosť s dlhodobou tradíciou a rozsiahlymi skúsenosťami v preprave zemného plynu. Základným poslaním spoločnosti EUSTREAM je preprava zemného plynu na Slovensko a cez jeho územie na európske trhy. Od roku 1972 prepravila spoločnosť EUSTREAM cez územie Slovenska takmer 2,5 bilióna metrov kubických zemného plynu, čím úspešne pokračuje v 50-ročnej tradícii medzinárodnej prepravy zemného plynu na Slovensku.
EUSTREAM je prevádzkovateľom vysokotlakovej prepravnej siete v Slovenskej republike. Prepravné kapacity siete využívajú významné energetické spoločnosti z členských aj nečlenských krajín Európskej únie. Prístup do siete je umožnený všetkým partnerom transparentným a nediskriminačným spôsobom v súlade s európskou a slovenskou plynárenskou legislatívou.
EUSTREAM ponúka svojim zamestnancom medzinárodné prostredie silnej a stabilnej spoločnosti s jedinečnou pozíciou na európskom trhu. Zamestnancom, ktorí sú hnacím motorom úspechu spoločnosti EUSTREAM, sa snažíme vytvoriť podnetné pracovisko, ktoré nabíja pozitívnou energiou. Pre spoločnosť EUSTREAM sú dôležití zaangažovaní, zodpovední a produktívni odborníci, ktorí vedia obohatiť projekty a tímy pridanou hodnotou. Preto sa spoločnosť EUSTREAM venuje aj ďalšiemu profesionálnemu rozvoju a zdokonaľovaniu zručností svojich zamestnancov.
Viac informácii nájdete na www.eustream.sk.
EUSTREAM je prevádzkovateľom vysokotlakovej prepravnej siete v Slovenskej republike. Prepravné kapacity siete využívajú významné energetické spoločnosti z členských aj nečlenských krajín Európskej únie. Prístup do siete je umožnený všetkým partnerom transparentným a nediskriminačným spôsobom v súlade s európskou a slovenskou plynárenskou legislatívou.
EUSTREAM ponúka svojim zamestnancom medzinárodné prostredie silnej a stabilnej spoločnosti s jedinečnou pozíciou na európskom trhu. Zamestnancom, ktorí sú hnacím motorom úspechu spoločnosti EUSTREAM, sa snažíme vytvoriť podnetné pracovisko, ktoré nabíja pozitívnou energiou. Pre spoločnosť EUSTREAM sú dôležití zaangažovaní, zodpovední a produktívni odborníci, ktorí vedia obohatiť projekty a tímy pridanou hodnotou. Preto sa spoločnosť EUSTREAM venuje aj ďalšiemu profesionálnemu rozvoju a zdokonaľovaniu zručností svojich zamestnancov.
Viac informácii nájdete na www.eustream.sk.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
ID: 1677945
Dátum zverejnenia: 5.5.2014
2014-05-05
lokalita: Bratislava Pozícia: ICT špecialista, IT/Technical Support Specialist, Programátor, Servisný inžinier, Servisný technik Spoločnosť: eustream, a.s.