Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Sales clerk
Eusahub, s.r.o.
Miesto práce
Bratislavský kraj
Bratislavský kraj
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády), živnosť
na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
Ihneď/Dohodou
Ihneď/Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
500 EUR/mesiac, Motivačný variabilný systém odmeňovania
500 EUR/mesiac, Motivačný variabilný systém odmeňovania
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Náplňou práce je kontaktovanie a vyhľadávanie potenciálnych odberateľov produktov LED technológií pomocou
online databáz... Jedná sa o telefónnu a mailovú komunikáciu.
online databáz... Jedná sa o telefónnu a mailovú komunikáciu.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Práca v mladom aktívnom kolektíve
- Firemný telefón a tablet
- Elastická pracovná doba
- Možná aj práca z domu
- Firemný telefón a tablet
- Elastická pracovná doba
- Možná aj práca z domu
Informácie o výberovom konaní
Pre zváženie uchádzača je potrebná znalosť aspoň jedného z nižšie uvedených jazykov na úrovni B2.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nórsky jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Švédsky jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Francúzsky jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Fínsky jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Komunikatívnosť, Obchodný duch, Flexibilita, Ústretovosť.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
- distribúcia produktov z potravinárskej a kozmetickej oblasti a produktov z oblasti smart energy
- predaj veľkoobchod, B2B, B2C
- marketing, reklama
- logistika po celej EÚ
- zastupovanie a shared services pre ázijských a amerických investorov v Európe
- predaj veľkoobchod, B2B, B2C
- marketing, reklama
- logistika po celej EÚ
- zastupovanie a shared services pre ázijských a amerických investorov v Európe
Počet zamestnancov
3-4 zamestnanci
ID: 2070393
Dátum zverejnenia: 24.7.2015
2015-07-24
lokalita: Bratislavský kraj Pozícia: Account executive, Helpdesk operátor, Odborný predajca, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Spoločnosť: Eusahub, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 500 EUR/mesiac, Motivačný variabilný systém odmeňovania