Recepčná

EUROVEA Retail Services, s. r. o.

Miesto práce
Pribinova 10, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
asap
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pracovnou náplňou na tejto pracovnej pozícii bude:

- vedenie činnosti recepcie, obsluha telefónu, faxu, e-mailu, starostlivosť o návštevy
- vedenie kalendára rokovacích miestností
- kontrola a objednávanie zásob občerstvenia a kancelárskych potrieb
- zapisovanie prijatej pošty a faktúr do knihy prijatej pošty
- príprava pošty k odoslaniu a jej odoslanie, objednávanie kuriérnych služieb
- preklady a tlmočenie, tlač, kopírovanie a príprava dokumentov v zmysle pokynov nadriadeného
- rezervácia hotelov a leteniek, objednávanie taxi
- príprava a vyhotovenie zápisníc zo stretnutí
- dodržiavanie štandardov spoločnosti a firemnej kultúry

Zamestnanecké výhody, benefity

Ponúkame stabilnú a perspektívnu pracovnú pozíciu, možnosť odborného rastu, príjemné pracovné prostredie, mladý pracovný tím a balík zamestnaneckých výhod.

Informácie o výberovom konaní

Prosíme záujemcov o túto pracovnú pozíciu, aby svoje profesné životopisy spolu s fotografiou posielali v jazyku slovenskom a anglickom. Na osobný pohovor budeme pozývať tie kandidátky, ktoré budú spĺňať nami zadané odborné kritériá.
Ostatným uchádzačom vopred ďakujeme za záujem o prácu v našej spoločnosti.
Po skončení výberového konania budú všetky životopisy v zmysle zákona na ochranu osobných údajov skartované. Ďakujeme.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Od úspešnej kandidátky budeme vyžadovať:

- príjemné vystupovanie a reprezentatívny vzhľad
- počítačové znalosti: pokročilé (MS Office, internet)
- anglický jazyk: aktívne písomnou i ústnou formou, iné cudzie jazyky výhodou
- osobnostné predpoklady: samostatnosť, precíznosť, zodpovednosť, dôslednosť, komunikatívnosť, organizačné schopnosti a logické myslenie

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť zaoberajúca sa prenájmom a správou v oblasti nehnuteľností.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov
ID: 2539820  Dátum zverejnenia: 29.4.2016  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou