Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office manager
European Trading Company s. r. o.
Miesto práce
Staré Grunty 24, Bratislava
Staré Grunty 24, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.01.2018
01.01.2018
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- zabezpečenie plynulého chodu sekretariátu
- vedenie agendy motorových vozidiel (knihy jázd, palivové karty, technické preukazy, vyúčtovanie PHM)
- podpora pre ekonomické oddelenie ( evidencia faktúr, práca s finančnou hotovosťou, spracovávanie reportov)
- komunikácia s úradmi, príprava podkladov pre obchodné stretnutia podľa aktuálnych požiadaviek nadriadených
- práca s internými dokumentami spoločnosti
- zodpovednosť za rezerváciu ubytovania, leteniek...
- organizácia a zabezpečovanie meetingov (pozvánky, doprava, občerstvenie, rezervácie a zariadenie miestností).
- spracovávanie pošty, vedenie knihy vyšlej a došlej pošty, evidencia a distribúcia pošty
- evidencia došlých a vyšlých faktúr a zabezpečovanie ich doručovania určeným osobám
- evidencia zmlúv pre jednotlivé spoločnosti
- vystavovanie objednávky, požiadavky a žiadosti
- starostlivosť o kuchynku a ďalšie spoločné priestory
- vedenie agendy motorových vozidiel (knihy jázd, palivové karty, technické preukazy, vyúčtovanie PHM)
- podpora pre ekonomické oddelenie ( evidencia faktúr, práca s finančnou hotovosťou, spracovávanie reportov)
- komunikácia s úradmi, príprava podkladov pre obchodné stretnutia podľa aktuálnych požiadaviek nadriadených
- práca s internými dokumentami spoločnosti
- zodpovednosť za rezerváciu ubytovania, leteniek...
- organizácia a zabezpečovanie meetingov (pozvánky, doprava, občerstvenie, rezervácie a zariadenie miestností).
- spracovávanie pošty, vedenie knihy vyšlej a došlej pošty, evidencia a distribúcia pošty
- evidencia došlých a vyšlých faktúr a zabezpečovanie ich doručovania určeným osobám
- evidencia zmlúv pre jednotlivé spoločnosti
- vystavovanie objednávky, požiadavky a žiadosti
- starostlivosť o kuchynku a ďalšie spoločné priestory
Zamestnanecké výhody, benefity
- zamestnanecké benefity
- osobný rast a samostatná a zodpovedná práca
- mladý a dynamický kolektív
- osobný rast a samostatná a zodpovedná práca
- mladý a dynamický kolektív
Informácie o výberovom konaní
Anglický jazyk podmienka
Francúzsky jazyk výhodou
Francúzsky jazyk výhodou
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Fakturácia - Základy
Strojopis - Pokročilý
Pokladňa - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Fakturácia - Základy
Strojopis - Pokročilý
Pokladňa - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Skupina European Trading Company je retailová spoločnosť, ktorá na Slovensku a v Čechách riadi sieť vlastných značiek a zároveň je vlastníkom licencií rôznych zahraničných značiek, spomenieme Primigi, Morgan, Cosmoparis, Yamamay, Durance, Inglot, Partyfiesta a iné.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
ID: 2825836
Dátum zverejnenia: 1.12.2017
2017-12-01
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: European Trading Company s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou