Business & Marketing konzultant - komplexné služby a poradenstvo

Euro Planit s.r.o.

Miesto práce
Šafáríkovo námestie 4, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme dynamického a samostatného kolegu so silným zmyslom pre obchod a skúsenosťami s predajom komplexných služieb s nasledovnou náplňou práce :

• Aktívne vyhľadávanie a oslovovanie nových zákazníkov
• Efektívne využitie všetkých obchodných príležitosti a kontaktov
• Plnenie obchodných cieľov na základe dohodnutého plánu expanzie
• Vyhľadávanie a identifikácia potenciálnych klientov v zoznamoch, publikáciách a na základe získaných informácií tak, aby sa zvýšil trhový podiel v danej oblasti
• Plánovanie osobných návštev u zákazníkov podľa nastavených KPI
• Prezentovanie komplexných služieb a riešení klientom
• Príprava marketingových aktivít (pravidelná tvorba a zasielanie newsletrov, písanie PR článkov, správa sociálnych sietí, plánovanie aktivít súvisiacimi so zvyšovaním povedomia o značke,..)
• Úzka spolupráca s tímom konzultantov pri rozbehu nových zákaziek
• Priebežná analýza trhu: monitorovanie konkurencie, trendov, cien, produktov
• Pravidelný reporting, prezentácia výsledkov, smerovania a plánov
• Vedenie databázy oslovených a potenciálnych klientov

Zamestnanecké výhody, benefity

• Zázemie mladej a dynamickej zahraničnej spoločnosti
• Priestor pre uplatnenie svojich kontaktov a získaných skúseností
• Veľká miera samostatnosti, s tým spojená zodpovednosť za vlastné výsledky
• Ďalšie zaujímavé benefity Vám radi odprezentujeme na osobnom stretnutí

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že máš nielen záujem, ale aj niekoľkoročné skúsenosti a si dostatočne motivovaný stať sa členom nášho teamu, zašli nám svoj životopis v slovenskom alebo anglickom jazyku spolu s motivačným listom a súhlasom so spracovaním osobných údajov na e-mailovú adresu: [email protected]

Budeme kontaktovať a poskytovať spätnú väzbu len vybraným uchádzačom.

Ďakujeme za pochopenie.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Pozíciu obsadzujeme do vlastného tímu. Pripojte sa k nášmu tímu a buďte súčasťou rozvoja a expanzie našej spoločnosti.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Schopnosť využiť a neprehliadnuť žiadnu obchodnú príležitosť
• Vysoká miera samostatnosti
• Zodpovednosť za dosiahnuté výsledky
• Komunikačné, prezentačné a organizačné schopnosti
• Schopnosť znášať stres
• Orientácia na výsledky
• Strategické a koncepčné myslenie
• Prax na pozícii v oblasti obchodu a služieb

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Dutch personal agency providing complex services on the labour market. Company is acting from year 2000 on Holland and German market and in year 2008 opened a branch in Slovakia

Company is the holder of mediation work licence.
(AA/2009/43600/14200/OISS)

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 2345961  Dátum zverejnenia: 18.1.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou