Asistentka na obchodnom oddelení - logistický park Senec

Euro Planit s.r.o.

Miesto práce
Logistický park Senec, okres Senec
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Náplň práce na ponúkanej pozícií:

 asistencia obchodnému riaditeľovi, administratívna podpora,
 štandardné úkony pracovníka obchodného oddelenia – objednávanie, príjem, expedícia tovaru, vyhotovovanie zmlúv, reporting nadriadenému, asistencia sales force teamu, interná dokumentácia zákaziek, informovanie o stave ich spracovania,
 kontaktovanie zákazníkov a obchodných prípadov prostredníctvom telefonickej a e-mailovej komunikácie,
 práca s interným CRM a SAP systémom, zaznamenávanie údajov o obchodných prípadoch, zákazníkoch a predanom tovare.

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v renomovanej medzinárodnej spoločnosti
- dynamická práca
- motivujúca zložka platu
- aktívne využívanie anglického jazyka

Informácie o výberovom konaní

V prípade záujmu pošlite životopis v slovenskom na adresu: [email protected].
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov. Za pochopenie vopred ďakujeme!

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Maloobchod

Našim klientom je medzinárodná spoločnosť, líder v oblasti svojho pôsobenia.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické, technické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
SAP - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Osobnostné predpoklady:
 vysoké pracovné nasadenie, schopnosť pracovať pod tlakom,
 výborné komunikačné schopnosti slovom aj písmom,
 zmysel pre tímovú prácu, orientácia na zákazníka, príjemné vystupovanie,
 spoľahlivosť, lojalita a pracovná stabilita,
 schopnosť improvizácie a organizačné schopnosti,
 flexibilita a ochota učiť sa, dobrý time management,
 schopnosť zvládnuť základnú orientáciu v technických výrobkoch
 obchodné myslenie, schopnosť načúvať zákazníkovi a základná schopnosť identifikovať obchodnú príležitosť,
 samostatnosť, zodpovednosť, precíznosť,
 schopnosť identifikovať sa s nemeckou firemnou kultúrou,
 skúsenosť s tele-marketingom alebo na podobnej pozícii je vítaná
 praktické skúsenosti so SAP a CRM sú výhodou
 dobrá dostupnosť do Logistického parku v Senci - vlastné auto výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Dutch personal agency providing complex services on the labour market. Company is acting from year 2000 on Holland and German market and in year 2008 opened a branch in Slovakia

Company is the holder of mediation work licence.
(AA/2009/43600/14200/OISS)

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 1803324  Dátum zverejnenia: 16.7.2014  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou