Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Backoffice Špecialista Servisného oddelenia
Euro Planit s.r.o.
Miesto práce
Logistický park Senec, okres Senec
Logistický park Senec, okres Senec
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou/ihneď
dohodou/ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Zamestnanec na tejto pozícii bude zodpovedný za podporu predaja a predaj servisných produktov a služieb. Ďalej zabezpečuje s tým súvisiaci reporting a analýzy predaja. Poskytuje internú podporu obchodného oddelenia zameranú na produkty a služby aftersales.
Základné úlohy vybraného kandidáta :
(1)Vyhotovovanie a spracovanie ponúk na náhradné diely, opravy, špeciálne opcie, pneumatiky, batérie, batériový servis, školenia obslúh motorových vozíkov, full servis, ISM-manažment flotily vozíkov, Battery management.
(2) Vyhotovenie reportingu o stave a úspešnosti ponúk.
(3) Spracovanie prezentácií k servisným produktom a službám.
(4) Príprava, realizácia a vyhodnotenie špeciálnych kampaní pre predaj náhradných dielov (ďalej len „ND“) a služieb
(5) Štatistika uzatvorených servisných zmlúv a obratov z nich.
(6) Kompletné spracovanie zákazky pri objednávke od zákazníka v SAP.
(7) Starostlivosť o dodávky ND od mimokoncernových dodávateľov cez SAP-R/3, t.j. vyhotovenie objednávky, zadanie objednávacieho čísla, starostlivosť od objednania, cez dodanie, spracovanie až po prijatie dodávateľskej faktúry, a následne fakturácie na zákazníka. (napr. kolieska, pneumatiky, batérie, články atď.).
(8) Zabezpečenie zásobovania technikov náhradnými dielmi a riešenie prípadných problémov pri nočnom rozvoze ND.
(9) Analýza a definovanie ekonomicky optimálneho stavu náhradných dielov na servisnom vozidle, zabezpečenie vrátenia nepotrebných ND do Nemecka spolu s dobropisom za ne.
(10) Spracovanie a vyriešenie reklamácií zákazníkov.
(11) Spolupráca pri realizácii inventúr ND a ich vyhodnotenie, vyjasnenie prípadných rozdielov s technikmi.
(12) Obstaranie náradia a vybavenia pre technikov.
(13) Realizácia administratívnych úloh v zmysle pokynov nadriadeného.
Základné úlohy vybraného kandidáta :
(1)Vyhotovovanie a spracovanie ponúk na náhradné diely, opravy, špeciálne opcie, pneumatiky, batérie, batériový servis, školenia obslúh motorových vozíkov, full servis, ISM-manažment flotily vozíkov, Battery management.
(2) Vyhotovenie reportingu o stave a úspešnosti ponúk.
(3) Spracovanie prezentácií k servisným produktom a službám.
(4) Príprava, realizácia a vyhodnotenie špeciálnych kampaní pre predaj náhradných dielov (ďalej len „ND“) a služieb
(5) Štatistika uzatvorených servisných zmlúv a obratov z nich.
(6) Kompletné spracovanie zákazky pri objednávke od zákazníka v SAP.
(7) Starostlivosť o dodávky ND od mimokoncernových dodávateľov cez SAP-R/3, t.j. vyhotovenie objednávky, zadanie objednávacieho čísla, starostlivosť od objednania, cez dodanie, spracovanie až po prijatie dodávateľskej faktúry, a následne fakturácie na zákazníka. (napr. kolieska, pneumatiky, batérie, články atď.).
(8) Zabezpečenie zásobovania technikov náhradnými dielmi a riešenie prípadných problémov pri nočnom rozvoze ND.
(9) Analýza a definovanie ekonomicky optimálneho stavu náhradných dielov na servisnom vozidle, zabezpečenie vrátenia nepotrebných ND do Nemecka spolu s dobropisom za ne.
(10) Spracovanie a vyriešenie reklamácií zákazníkov.
(11) Spolupráca pri realizácii inventúr ND a ich vyhodnotenie, vyjasnenie prípadných rozdielov s technikmi.
(12) Obstaranie náradia a vybavenia pre technikov.
(13) Realizácia administratívnych úloh v zmysle pokynov nadriadeného.
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca pre úspešnú medzinárodnú spoločnosť - lídra na trhu vo svojom segmente
- dynamická a nestereotypná práca
- bonusy na mesačnej báze
- možnosť využívať cudzí jazyk na pravidelnej báze
- dynamická a nestereotypná práca
- bonusy na mesačnej báze
- možnosť využívať cudzí jazyk na pravidelnej báze
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Maloobchod
Našim klientom je medzinárodná spoločnosť. Líder na trhu vo svojom segmente.
Našim klientom je medzinárodná spoločnosť. Líder na trhu vo svojom segmente.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
technické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
odborné predpoklady :
- SŠ / VŠ vzdelanie – technické zameranie výhodou,
- plynulé ovládanie anglického jazyka, resp. nemeckého jazyka
- základné obchodné a predajné zručnosti,
- prezentačné zručnosti,
- základná znalosť ekonomických procesov vo firme,
- záujem ďalej sa vzdelávať v oblasti manipulačnej techniky,
- Powerpoint, word, excel – všetko na úrovni pokročilý (funkcie, práca s databázovým súborom, pivot tabuľky a pod),
- Vodičský preukaz skup. B.
osobnostné predpoklady :
- technické myslenie,
- schopnosť systematicky pracovať,
- pozitívny vzťah k obchodu,
- komunikatívnosť a pozitívne myslenie,
- silná pro-zákaznícka orientácia,
- samostatnosť,
- schopnosť nachádzať win-win riešenia,
- analytické myslenie.
- SŠ / VŠ vzdelanie – technické zameranie výhodou,
- plynulé ovládanie anglického jazyka, resp. nemeckého jazyka
- základné obchodné a predajné zručnosti,
- prezentačné zručnosti,
- základná znalosť ekonomických procesov vo firme,
- záujem ďalej sa vzdelávať v oblasti manipulačnej techniky,
- Powerpoint, word, excel – všetko na úrovni pokročilý (funkcie, práca s databázovým súborom, pivot tabuľky a pod),
- Vodičský preukaz skup. B.
osobnostné predpoklady :
- technické myslenie,
- schopnosť systematicky pracovať,
- pozitívny vzťah k obchodu,
- komunikatívnosť a pozitívne myslenie,
- silná pro-zákaznícka orientácia,
- samostatnosť,
- schopnosť nachádzať win-win riešenia,
- analytické myslenie.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Dutch personal agency providing complex services on the labour market. Company is acting from year 2000 on Holland and German market and in year 2008 opened a branch in Slovakia
Company is the holder of mediation work licence.
(AA/2009/43600/14200/OISS)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Company is the holder of mediation work licence.
(AA/2009/43600/14200/OISS)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 1780207
Dátum zverejnenia: 24.6.2014
2014-06-24
lokalita: okres Senec Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Koordinátor, Obchodný referent, Office manager Spoločnosť: Euro Planit s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou