Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista správy obchodných prípadov - Senec
Euro Planit s.r.o.
Miesto práce
Logistický park Senec, okres Senec
Logistický park Senec, okres Senec
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Náplň práce na ponúkanej pozícií:
- asistencia vedúcemu odd. logistických systémov, administratívna podpora,
- štandardné úkony asistentky odd. logistických systémov – spolupráca na príprave obchodných ponúk, spracovanie objednávok a príprava štandardných zmlúv, objednávanie tovaru, príjem, expedícia tovaru, organizácia montáží a dodávok, reportovanie nadriadenému, asistencia obchodnému tímu, interná dokumentácia zákaziek, informovanie o stave ich spracovania,
- vyhľadávanie potenciálnych zákazníkov a obchodných prípadov formou telefonického a e-mailového kontaktu,
- práca s interným CRM a SAP systémom, zaznamenávanie údajov o obchodných prípadoch, zákazníkoch a predanom tovare.
- priama zodpovednosť vedúcemu oddelenia logistické systémy
- asistencia vedúcemu odd. logistických systémov, administratívna podpora,
- štandardné úkony asistentky odd. logistických systémov – spolupráca na príprave obchodných ponúk, spracovanie objednávok a príprava štandardných zmlúv, objednávanie tovaru, príjem, expedícia tovaru, organizácia montáží a dodávok, reportovanie nadriadenému, asistencia obchodnému tímu, interná dokumentácia zákaziek, informovanie o stave ich spracovania,
- vyhľadávanie potenciálnych zákazníkov a obchodných prípadov formou telefonického a e-mailového kontaktu,
- práca s interným CRM a SAP systémom, zaznamenávanie údajov o obchodných prípadoch, zákazníkoch a predanom tovare.
- priama zodpovednosť vedúcemu oddelenia logistické systémy
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v renomovanej medzinárodnej spoločnosti
- dynamická práca
- motivujúca zložka platu
- aktívne využívanie anglického jazyka
- dynamická práca
- motivujúca zložka platu
- aktívne využívanie anglického jazyka
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu pošlite životopis v slovenskom na adresu: [email protected].
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov. Za pochopenie vopred ďakujeme!
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov. Za pochopenie vopred ďakujeme!
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Maloobchod
Našim klientom je medzinárodná spoločnosť s dlhoročnou tradíciou na slovenskom trhu.
Našim klientom je medzinárodná spoločnosť s dlhoročnou tradíciou na slovenskom trhu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické, technické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Osobnostné predpoklady:
- vysoké pracovné nasadenie, schopnosť pracovať pod tlakom,
- výborné komunikačné schopnosti slovom aj písmom,
- zmysel pre tímovú prácu, orientácia na zákazníka, príjemné vystupovanie,
- spoľahlivosť, lojalita a pracovná stabilita,
- flexibilita a ochota učiť sa, dobrý time management,
- schopnosť zvládnuť základnú orientáciu v technických výrobkoch
- obchodné myslenie, schopnosť načúvať zákazníkovi a základná schopnosť identifikovať obchodnú príležitosť,
- samostatnosť, zodpovednosť, precíznosť,
- schopnosť identifikovať sa s nemeckou firemnou kultúrou,
- skúsenosť s tele-marketingom alebo na podobnej pozícii je vítaná
- praktické skúsenosti so SAP a CRM sú výhodou
- skúsenosť z logistického prostredia alebo skladového hospodárstva je výhodou
- dobrá dostupnosť do Logistického parku v Senci - vlastné auto výhodou
- vysoké pracovné nasadenie, schopnosť pracovať pod tlakom,
- výborné komunikačné schopnosti slovom aj písmom,
- zmysel pre tímovú prácu, orientácia na zákazníka, príjemné vystupovanie,
- spoľahlivosť, lojalita a pracovná stabilita,
- flexibilita a ochota učiť sa, dobrý time management,
- schopnosť zvládnuť základnú orientáciu v technických výrobkoch
- obchodné myslenie, schopnosť načúvať zákazníkovi a základná schopnosť identifikovať obchodnú príležitosť,
- samostatnosť, zodpovednosť, precíznosť,
- schopnosť identifikovať sa s nemeckou firemnou kultúrou,
- skúsenosť s tele-marketingom alebo na podobnej pozícii je vítaná
- praktické skúsenosti so SAP a CRM sú výhodou
- skúsenosť z logistického prostredia alebo skladového hospodárstva je výhodou
- dobrá dostupnosť do Logistického parku v Senci - vlastné auto výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Dutch personal agency providing complex services on the labour market. Company is acting from year 2000 on Holland and German market and in year 2008 opened a branch in Slovakia
Company is the holder of mediation work licence.
(AA/2009/43600/14200/OISS)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Company is the holder of mediation work licence.
(AA/2009/43600/14200/OISS)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 1761776
Dátum zverejnenia: 21.7.2015
2015-07-21
lokalita: okres Senec Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager Spoločnosť: Euro Planit s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou