Špecialista správy obchodných prípadov - Senec

Euro Planit s.r.o.

Miesto práce
Logistický park Senec, okres Senec
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Náplň práce na ponúkanej pozícií:

- asistencia vedúcemu odd. logistických systémov, administratívna podpora,
- štandardné úkony asistentky odd. logistických systémov – spolupráca na príprave obchodných ponúk, spracovanie objednávok a príprava štandardných zmlúv, objednávanie tovaru, príjem, expedícia tovaru, organizácia montáží a dodávok, reportovanie nadriadenému, asistencia obchodnému tímu, interná dokumentácia zákaziek, informovanie o stave ich spracovania,
- vyhľadávanie potenciálnych zákazníkov a obchodných prípadov formou telefonického a e-mailového kontaktu,
- práca s interným CRM a SAP systémom, zaznamenávanie údajov o obchodných prípadoch, zákazníkoch a predanom tovare.
- priama zodpovednosť vedúcemu oddelenia logistické systémy

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v renomovanej medzinárodnej spoločnosti
- dynamická práca
- motivujúca zložka platu
- aktívne využívanie anglického jazyka

Informácie o výberovom konaní

V prípade záujmu pošlite životopis v slovenskom na adresu: [email protected].
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov. Za pochopenie vopred ďakujeme!

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Maloobchod

Našim klientom je medzinárodná spoločnosť s dlhoročnou tradíciou na slovenskom trhu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické, technické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Osobnostné predpoklady:
- vysoké pracovné nasadenie, schopnosť pracovať pod tlakom,
- výborné komunikačné schopnosti slovom aj písmom,
- zmysel pre tímovú prácu, orientácia na zákazníka, príjemné vystupovanie,
- spoľahlivosť, lojalita a pracovná stabilita,
- flexibilita a ochota učiť sa, dobrý time management,
- schopnosť zvládnuť základnú orientáciu v technických výrobkoch
- obchodné myslenie, schopnosť načúvať zákazníkovi a základná schopnosť identifikovať obchodnú príležitosť,
- samostatnosť, zodpovednosť, precíznosť,
- schopnosť identifikovať sa s nemeckou firemnou kultúrou,
- skúsenosť s tele-marketingom alebo na podobnej pozícii je vítaná
- praktické skúsenosti so SAP a CRM sú výhodou
- skúsenosť z logistického prostredia alebo skladového hospodárstva je výhodou
- dobrá dostupnosť do Logistického parku v Senci - vlastné auto výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Dutch personal agency providing complex services on the labour market. Company is acting from year 2000 on Holland and German market and in year 2008 opened a branch in Slovakia

Company is the holder of mediation work licence.
(AA/2009/43600/14200/OISS)

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 1761776  Dátum zverejnenia: 21.7.2015  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou