Dynamický obchodník B2B - Akvizítor

Euro Planit s.r.o.

Miesto práce
Žilinský kraj, Prešovský kraj, Košický kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou/September

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre nášho klienta, lídra vo svojej oblasti poskytovania komplexných služieb a riešení, hľadáme dynamického a skúseného obchodníka pôsobiaceho v rámci zvereného regiónu.

Úspešný kandidát na túto pozíciu :

• plní obchodné ciele na základe ročného plánu expanzie
• nadväzuje a buduje pevné vzťahy s klientmi za účelom uzatvorenia kontraktu; komunikuje s ostatnými divíziami klienta, kde je potenciálna možnosť poskytovania služieb, hľadá potenciálne vývozy v relevantnej regionálnej oblasti
• vyhľadáva a identifikuje potenciálnych klientov v zoznamoch, publikáciách a na základe získaných informácií tak, aby zvýšil trhový podiel v danej regionálnej oblasti
• vedie databázu oslovených a potenciálnych klientov
• sleduje činnosť konkurencie u každého klienta a dbá na to, aby v reakcii na ňu bola vytvorená a komunikovaná vhodná taktika
• sleduje vývoj trhu a konkurencie a poskytuje tieto informácie svojmu nadriadenému
• riadi tok informácií súvisiacich s obchodnými aktivitami a jednaním (potenciálni klienti, zmluvy) a vyhodnocuje informácie s cieľom zaistiť splnenie obchodných cieľov
• samostatne pripravuje obchodné prezentácie, rozpočty, zmluvy a návrhy tak, aby dosiahol úspešné dokončenie kontraktov
• svoje každodenné činnosti plánuje efektívne vzhľadom na počet klientov, ktorých navštívi
• určuje a analyzuje potreby klienta a formuluje predajné argumenty
• vypracováva prehľady a plány činností, ktoré schvaľuje priamy nadriadený
• zodpovedá za zvýšenie obchodných výsledkov spoločnosti prostredníctvom ziskových kontraktov

Zamestnanecké výhody, benefity

• práca pre lídra na trhu v danej oblasti
• možnosť sebarealizácie

Informácie o výberovom konaní

V prípade záujmu pošlite životopis v slovenskom alebo anglickom jazyku na adresu: [email protected].
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov. Za pochopenie vopred ďakujeme!

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné administratívne a podporné služby

Našim klientom je líder na trhu vo svojej oblasti.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Vhodný kandidát by mal mať tieto predpoklady :
- výborne prezentačné a vyjednávacie zručnosti
- zvládnuté a praxou overené predajné taktiky a argumenty
- komunikatívnosť,
- kultivovaný osobný prejav,
- aktívne počúvanie
- sebamotivácia
- prozákaznícka orientácia
- ťah na bránku

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Dutch personal agency providing complex services on the labour market. Company is acting from year 2000 on Holland and German market and in year 2008 opened a branch in Slovakia

Company is the holder of mediation work licence.
(AA/2009/43600/14200/OISS)

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 1730643  Dátum zverejnenia: 14.7.2014