Asistentka servisného oddelenia v Senci

Euro Planit s.r.o.

Miesto práce
okres Senec
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Náplň práce:

• administratívna podpora riaditeľa servisného oddelenia
• prieskum spokojnosti zákazníkov
• spracovanie dochádzky servisního oddelenia
• fakturácia servisných úkonov na základe servisných správ v systéme SAP B1 a spolupráca pri implementovaní modulu SAP R3
• odsúhlasovanie jednotlivých položiek (náhradných dielov) so servisnými technikmi a špecialistami na náhradné diely
• zasielanie faktúr a vybavovanie reklamácii na fakturované úkony
• príprava podkladov a reportov pre riaditeľa servisného oddelenia
• rýchle a zákaznícky orientované spracovanie servisných požiadaviek (prebratie servisného hlásenia telefonicky alebo e-mailom, spätné potvrdenie termínu vybavenia servisného hlásenia klientovi)
• zadávanie, rozdeľovanie a kontrola realizácie plánovaných servisných zásahov a údržieb
• zodpovedá a sleduje priebeh zákazky a kontroluje jej včasné splnenie
• spracovanie časového harmonogramu servisných prác
• zodpovednosť za aktualizáciu databázy (priradenie technika k regiónu a zákazníkovi)
• zadávanie zákazok do databázy SAP B1, neskôr do zavedeného modulu SAP R3
• vyhotovenie nových a starostlivosť o existujúce servisné zmluvy a ich evidencia
• vyhotovenie štatistík (ročné, štvrťročné, mesačné, týždenné)
• kontrola dodacích listov (servisných správ) pred fakturáciou
• príprava podkladov na fakturáciu

Zamestnanecké výhody, benefity

• práca v stabilnej spoločnosti s dlhoročnou tradíciou

Informácie o výberovom konaní

V prípade záujmu pošlite životopis v slovenskom na adresu: [email protected].
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov. Za pochopenie vopred ďakujeme!

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Maloobchod

Našim klientom je stabilná nemecká spoločnosť. Líder na trhu v svojom segmente.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Fakturácia - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
SAP - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Osobnostné predpoklady:

• komunikatívnosť a veľmi dobré organizačné schopnosti
• orientácia na zákazníka
• schopnosť pohotovo reagovať
• schopnosť krátkodobo improvizovať
• rozhodnosť a zodpovednosť
• samostatnosť pri práci
• spoľahlivosť a precíznosť
• pozitívny vzťah k technike
• v prípade potreby ochotu pracovať nad stanovený pracovný čas
• znalosť nemeckého alebo anglického jazyka výhodou

• Pokročilý užívateľ MS Office, Outlook
• Fakturácia (orientácia v daňových a účtovných predpisoch)
• Znalosť SAP a predchádzajúca skúsenosť so SAP R3 modulom výhodou
• Dobrá dostupnosť do práce, najlepšie vlastným autom - firma sídli v logistickom parku pri Senci

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Dutch personal agency providing complex services on the labour market. Company is acting from year 2000 on Holland and German market and in year 2008 opened a branch in Slovakia

Company is the holder of mediation work licence.
(AA/2009/43600/14200/OISS)

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 1650308  Dátum zverejnenia: 24.6.2014  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou