Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka servisného oddelenia v Senci
Euro Planit s.r.o.
Miesto práce
okres Senec
okres Senec
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Náplň práce:
• administratívna podpora riaditeľa servisného oddelenia
• prieskum spokojnosti zákazníkov
• spracovanie dochádzky servisního oddelenia
• fakturácia servisných úkonov na základe servisných správ v systéme SAP B1 a spolupráca pri implementovaní modulu SAP R3
• odsúhlasovanie jednotlivých položiek (náhradných dielov) so servisnými technikmi a špecialistami na náhradné diely
• zasielanie faktúr a vybavovanie reklamácii na fakturované úkony
• príprava podkladov a reportov pre riaditeľa servisného oddelenia
• rýchle a zákaznícky orientované spracovanie servisných požiadaviek (prebratie servisného hlásenia telefonicky alebo e-mailom, spätné potvrdenie termínu vybavenia servisného hlásenia klientovi)
• zadávanie, rozdeľovanie a kontrola realizácie plánovaných servisných zásahov a údržieb
• zodpovedá a sleduje priebeh zákazky a kontroluje jej včasné splnenie
• spracovanie časového harmonogramu servisných prác
• zodpovednosť za aktualizáciu databázy (priradenie technika k regiónu a zákazníkovi)
• zadávanie zákazok do databázy SAP B1, neskôr do zavedeného modulu SAP R3
• vyhotovenie nových a starostlivosť o existujúce servisné zmluvy a ich evidencia
• vyhotovenie štatistík (ročné, štvrťročné, mesačné, týždenné)
• kontrola dodacích listov (servisných správ) pred fakturáciou
• príprava podkladov na fakturáciu
• administratívna podpora riaditeľa servisného oddelenia
• prieskum spokojnosti zákazníkov
• spracovanie dochádzky servisního oddelenia
• fakturácia servisných úkonov na základe servisných správ v systéme SAP B1 a spolupráca pri implementovaní modulu SAP R3
• odsúhlasovanie jednotlivých položiek (náhradných dielov) so servisnými technikmi a špecialistami na náhradné diely
• zasielanie faktúr a vybavovanie reklamácii na fakturované úkony
• príprava podkladov a reportov pre riaditeľa servisného oddelenia
• rýchle a zákaznícky orientované spracovanie servisných požiadaviek (prebratie servisného hlásenia telefonicky alebo e-mailom, spätné potvrdenie termínu vybavenia servisného hlásenia klientovi)
• zadávanie, rozdeľovanie a kontrola realizácie plánovaných servisných zásahov a údržieb
• zodpovedá a sleduje priebeh zákazky a kontroluje jej včasné splnenie
• spracovanie časového harmonogramu servisných prác
• zodpovednosť za aktualizáciu databázy (priradenie technika k regiónu a zákazníkovi)
• zadávanie zákazok do databázy SAP B1, neskôr do zavedeného modulu SAP R3
• vyhotovenie nových a starostlivosť o existujúce servisné zmluvy a ich evidencia
• vyhotovenie štatistík (ročné, štvrťročné, mesačné, týždenné)
• kontrola dodacích listov (servisných správ) pred fakturáciou
• príprava podkladov na fakturáciu
Zamestnanecké výhody, benefity
• práca v stabilnej spoločnosti s dlhoročnou tradíciou
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu pošlite životopis v slovenskom na adresu: [email protected].
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov. Za pochopenie vopred ďakujeme!
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov. Za pochopenie vopred ďakujeme!
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Maloobchod
Našim klientom je stabilná nemecká spoločnosť. Líder na trhu v svojom segmente.
Našim klientom je stabilná nemecká spoločnosť. Líder na trhu v svojom segmente.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
SAP - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
SAP - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Osobnostné predpoklady:
• komunikatívnosť a veľmi dobré organizačné schopnosti
• orientácia na zákazníka
• schopnosť pohotovo reagovať
• schopnosť krátkodobo improvizovať
• rozhodnosť a zodpovednosť
• samostatnosť pri práci
• spoľahlivosť a precíznosť
• pozitívny vzťah k technike
• v prípade potreby ochotu pracovať nad stanovený pracovný čas
• znalosť nemeckého alebo anglického jazyka výhodou
• Pokročilý užívateľ MS Office, Outlook
• Fakturácia (orientácia v daňových a účtovných predpisoch)
• Znalosť SAP a predchádzajúca skúsenosť so SAP R3 modulom výhodou
• Dobrá dostupnosť do práce, najlepšie vlastným autom - firma sídli v logistickom parku pri Senci
• komunikatívnosť a veľmi dobré organizačné schopnosti
• orientácia na zákazníka
• schopnosť pohotovo reagovať
• schopnosť krátkodobo improvizovať
• rozhodnosť a zodpovednosť
• samostatnosť pri práci
• spoľahlivosť a precíznosť
• pozitívny vzťah k technike
• v prípade potreby ochotu pracovať nad stanovený pracovný čas
• znalosť nemeckého alebo anglického jazyka výhodou
• Pokročilý užívateľ MS Office, Outlook
• Fakturácia (orientácia v daňových a účtovných predpisoch)
• Znalosť SAP a predchádzajúca skúsenosť so SAP R3 modulom výhodou
• Dobrá dostupnosť do práce, najlepšie vlastným autom - firma sídli v logistickom parku pri Senci
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Dutch personal agency providing complex services on the labour market. Company is acting from year 2000 on Holland and German market and in year 2008 opened a branch in Slovakia
Company is the holder of mediation work licence.
(AA/2009/43600/14200/OISS)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Company is the holder of mediation work licence.
(AA/2009/43600/14200/OISS)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 1650308
Dátum zverejnenia: 24.6.2014
2014-06-24
lokalita: okres Senec Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Office manager, Sekretárka Spoločnosť: Euro Planit s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou