Asistentka oddelenia prenájmu s AJ alebo NJ - lokalita Senec

Euro Planit s.r.o.

Miesto práce
Logistický park Senec, okres Senec
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Náplň práce:
• Spracovanie celého obchodného prípadu prenájmu zariadení, od vytvorenia ponuky, zmluvy, cez zabezpečenie prípravy vozíkov na dielni až po kontrolu úhrad od zákazníkov.
• Kompletné spracovanie agendy oddelenia prenájmu v systéme SAP (zadávanie údajov, generovanie dokumentov)
• Poradenstvo zamerané na špecifikáciu vhodného typu zariadenia
• Komunikácia so zákazníkmi tak tuzemskými ako aj zahraničnými.
• Komunikácia so zahraničnými pobočkami spoločnosti v prípade potreby prenájmu zariadení zo zahraničia
• Koordinácia opráv a technickej kontroly zariadení pred expedíciou so servisným oddelením
• Zabezpečenie prepravy zariadení
• Spolupráca pri koordinácii dodávky zariadení a služieb s ostatnými oddeleniami.
• Spracovanie štatistík a reportov
• Poskytovanie administratívnej a organizačnej podpory vedúcemu oddelenia prenájmu a jazdených zariadení ako aj odborným poradcom (vo veciach prenájmu)

Zamestnanecké výhody, benefity

• stabilná spoločnosť s dlhoročnou tradíciou
• variabilná zložka ku mzde na základe dobre dosahovaných výsledkov

Informácie o výberovom konaní

Svoje profesné CV spolu so "súhlasom so spracovaním osobných údajov" posielajte mailom na [email protected]

Kontaktovať budeme len vyhovujúcich kandidátov. Za pochopenie ďakujeme!

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Maloobchod

Našim klientom je silná medzinárodná spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické, technické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Odborné znalosti:

• Veľmi dobré znalosti MS Office, Power Point,
• Výborné znalosti Excel - tabuľky, štatistiky, grafy
• Praktické skúsenosti so SAP alebo iným informačným systémom
• Skúsenosti na podobnej pozícii výhodou

Osobnostné predpoklady:

• pro- zákaznícka orientácia
• schopnosť pracovať pod tlakom
• samostatnosť, zodpovednosť, spoľahlivosť, precíznosť,
• výborné komunikačné schopnosti
• schopnosť identifikovať sa s nemeckou firemnou kultúrou
• technické znalosti
• dobrá dopravná dostupnosť do Logistického parku nevyhnutnosťou! - najlepšie vlastným autom

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Dutch personal agency providing complex services on the labour market. Company is acting from year 2000 on Holland and German market and in year 2008 opened a branch in Slovakia

Company is the holder of mediation work licence.
(AA/2009/43600/14200/OISS)

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 1388272  Dátum zverejnenia: 11.8.2015  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou