EN SK

Staň sa súčasťou tímu vizionárov

Vytvárajme spolu budúcnosť kybernetickej bezpečnosti

späť na voľné pracovné miesta

Service Desk Analyst/1st line support

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Spoločnosť ESET hľadá na posilnenie svojho IT support tímu kolegu na pozíciu Service Desk Analyst/ 1st line support. Pozícia si vyžaduje proaktívny prístup, orientovanie na zákazníka a schopnosť a snahu rozvíjať svoje odborné zručnosti.
vykonávanie servisných zásahov HW, SW na základe požiadaviek interných klientov
riešenie incidentov priamo (on-site) u interného zákazníka, resp. vzdialeným pripojením
správa PC, notebookov - zabezpečovanie funkčnosti po hardwarovej i softwarovej stránke
inštalácia a konfigurácia SW (MS Windows, MS Office (Exchange klient, ...)
podpora používateľov, aktívne riešenie ich požiadaviek
riešenie sieťových problémov a správa počítačových sietí
pravidelné sledovanie hlásenia incidentov s cieľom ich včasného riešenia
pravidelné a včasné reportovanie riešených incidentov a situácie
diagnostikovanie a riešenie technických problémov
zabezpečovanie záloh a obnovy systémov

Kontaktná osoba

Mgr. Martin Rafaj

O ESETe

Spoločnosť ESET je globálnym lídrom v oblasti digitálnej bezpečnosti a je jedným z najväčších dodávateľov bezpečnostných riešení v Európskej únii. Zároveň je najväčšou a najoceňovanejšou IT firmou na Slovensku.

Už viac ako 30 rokov vyvíjame popredný softvér a služby zamerané na IT bezpečnosť a ochranu podnikov, kritickej infraštruktúry a domácností z celého sveta

Okrem vytvárania bezpečnostných riešení pre zákazníkov je našim cieľom aj aktívne prispievať k inovatívnej a zodpovednej spoločnosti v oblasti vzdelávania, vedyvýskumu.

Sme hrdým signatárom a ambasádorom Charty diverzity. Veríme, že vytváranie ohľaduplného prostredia, v ktorom sa všetci naši zamestnanci, cítia vítaní, je správnym krokom.

Viac sa o nás dozviete na našej stránke.

ID: 1711787  Dátum zverejnenia: 9.4.2014