Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista pohľadávok
Miesto práce
Pajštúnska 5, 851 02 Bratislava, Bratislava
Typ úväzku
plný úväzok
Dátum nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Máš záujem o prácu v úspešnej medzinárodnej spoločnosti? Si komunikatívny a rád sa učíš nové veci?
Staň sa členom dynamického tímu medzinárodnej spoločnosti pracujúcej v oblasti inkasa a manažmentu pohľadávok.
Budeš spolupracovať s veľkými, renomovanými, zväčša medzinárodnými spoločnosťami (banky, poisťovne, telekomunikačné spoločnosti, leasingové spoločnosti....) v oblasti správy pohľadávok.
Ponúkame Ti zaujímavú prácu, počas ktorej môžeš získať značné množstvo odborných znalostí z viacerých oblastí.
Zdokonalíš si komunikačné zručnosti, naučíš sa ako argumentovať a zvládať konfliktné situácie. Tieto zručnosti budú pre Teba užitočné nielen v práci, ale dokážeš ich využiť aj v bežnom živote.
Tvojou náplňou práce bude:
S našou pomocou sa naučíš, ako nájsť prijateľné riešenia situácií, v ktorých sa klient nachádza. Poskytnúť mu riešenia problémov a dospieť k prijateľnému záveru pre obe strany.
Nemusíš mať skúsenosť s takouto prácou, vieme Ťa kompletne zaučiť, stačí byť komunikatívny a asertívny typ.
Radi prijmeme do tímu aj skúsenejších adeptov, ktorým vieme posunúť ich horizonty.
Staň sa členom dynamického tímu medzinárodnej spoločnosti pracujúcej v oblasti inkasa a manažmentu pohľadávok.
Budeš spolupracovať s veľkými, renomovanými, zväčša medzinárodnými spoločnosťami (banky, poisťovne, telekomunikačné spoločnosti, leasingové spoločnosti....) v oblasti správy pohľadávok.
Ponúkame Ti zaujímavú prácu, počas ktorej môžeš získať značné množstvo odborných znalostí z viacerých oblastí.
Zdokonalíš si komunikačné zručnosti, naučíš sa ako argumentovať a zvládať konfliktné situácie. Tieto zručnosti budú pre Teba užitočné nielen v práci, ale dokážeš ich využiť aj v bežnom živote.
Tvojou náplňou práce bude:
- najmä telefonický, písomný, ale občasne aj osobný kontakt s klientmi v sídle našej spoločnosti
- informovať klienta o jeho záväzkoch
- poskytovať dodatočné informácie
- navrhovanie riešení k vyrovnaniu záväzkov klienta
- vytváranie splátkových kalendárov
- mimo pracovných hodín call centra aj administratívna činnosť (písomná komunikácia, spravovanie dát v informačných systémoch)
S našou pomocou sa naučíš, ako nájsť prijateľné riešenia situácií, v ktorých sa klient nachádza. Poskytnúť mu riešenia problémov a dospieť k prijateľnému záveru pre obe strany.
Nemusíš mať skúsenosť s takouto prácou, vieme Ťa kompletne zaučiť, stačí byť komunikatívny a asertívny typ.
Radi prijmeme do tímu aj skúsenejších adeptov, ktorým vieme posunúť ich horizonty.
Zamestnanecké výhody, benefity
Úspešnému kandidátovi ponúkame:
- Istotu dlhodobého zamestnania
- Vzdelávanie a profesijný rast
- Výborný kolektív
- Ďalšie benefity (teambuildingové akcie, príspevok na cestovné, 5 sick days...)
Informácie o výberovom konaní
V prípade, ak Vás táto ponuka zaujala, zašlite prosím na našu e-mailovú adresu Váš profesijný životopis spolu so sprievodným listom (v slovenskom jazyku), kde stručne zodpoviete na otázku : "Prečo si myslím, že som vhodný kandidát na túto pozíciu?". Zároveň Vás žiadame, aby ste v sprievodnom liste uviedli Váš súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov.
Kontaktujte nás, prosím, len výhradne prostredníctvom e-mailu. Vybraných kandidátov budeme telefonicky kontaktovať. Spoločnosť si vyhradzuje právo kontaktovať LEN ÚSPEŠNÝCH KANDIDÁTOV.
Kontaktujte nás, prosím, len výhradne prostredníctvom e-mailu. Vybraných kandidátov budeme telefonicky kontaktovať. Spoločnosť si vyhradzuje právo kontaktovať LEN ÚSPEŠNÝCH KANDIDÁTOV.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2) alebo Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Maďarský jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Rómsky jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Ochota pracovať aj v poobedňajších hodinách (pracovná doba 7:00-15:30 a 9:30-18:00 v týždňových intervaloch)
- Príjemné vystupovanie voči klientom v telefonickom, písomnom aj osobnom kontakte
- Výborné komunikačné zručnosti
- Samostatnosť
- Schopnosť správne argumentovať a presvedčiť
- Empatický prístup
- Asertivita
- Schopnosť zvládať krátkodobý stres
Znalosť aspoň jedného z vyššie uvedených cudzích jazykov na komunikačnej úrovni (stačí slovom) výhodou.
ID: 2000011
Dátum zverejnenia: 19.8.2015
2015-08-19
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Špecialista pohľadávok, Telefonický operátor Spoločnosť: EOS KSI Slovensko, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou