Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívny pracovník - brigádnik
Miesto práce
Pajštúnska 5, 851 02 Bratislava, Bratislava
Typ úväzku
na dohodu (brigády)
Dátum nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme brigádnikov na dlhodobú spoluprácu. Pracovať je možné 7 dní v týždni, uprednostňujeme záujemcov o prácu hlavne cez pracovný týždeň. Pracovný čas je flexibilný a brigádnik si ho určuje sám.
NÁPLŇ PRÁCE:
NÁPLŇ PRÁCE:
- vypisovanie údajov zo spisovej dokumentácie
- archivácia dokumentov a registratúra
- práca v informačnom systéme
- ostatné práce administratívneho charakteru - kopírovanie, scanovanie, kompletizácia spisov, príprava žalôb...
Zamestnanecké výhody, benefity
Máte záujem o prácu v úspešnej medzinárodnej spoločnosti, ktorá je lídrom vo svojej oblasti?
Staňte sa členom dynamického tímu nadnárodnej spoločnosti pracujúcej v oblasti inkasa a manažmentu pohľadávok.
Úspešnému kandidátovi ponúkame:
Staňte sa členom dynamického tímu nadnárodnej spoločnosti pracujúcej v oblasti inkasa a manažmentu pohľadávok.
Úspešnému kandidátovi ponúkame:
- Zázemie stabilnej zahraničnej spoločnosti
- Perspektívu dlhodobého zamestnania
- Výborný kolektív
- Viaceré ďalšie benefity a bonusy
Informácie o výberovom konaní
V prípade, ak Vás táto ponuka zaujala, zašlite prosím na našu e-mailovú adresu Váš profesijný životopis spolu so sprievodným listom (v slovenskom jazyku), kde stručne zodpoviete na otázku : "Prečo si myslím, že som vhodný kandidát na túto pozíciu?" a uveďte aj predbežný rozvrh hodín v rámci týždňa, kedy by ste chceli pracovať.
Zároveň Vás žiadame, aby ste v sprievodnom liste uviedli Váš súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov.
Spoločnosť si vyhradzuje právo kontaktovať LEN ÚSPEŠNÝCH KANDIDÁTOV.
Kontaktujte nás, prosím, len výhradne prostredníctvom e-mailu. Vybraných kandidátov budeme telefonicky kontaktovať.
Zároveň Vás žiadame, aby ste v sprievodnom liste uviedli Váš súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov.
Spoločnosť si vyhradzuje právo kontaktovať LEN ÚSPEŠNÝCH KANDIDÁTOV.
Kontaktujte nás, prosím, len výhradne prostredníctvom e-mailu. Vybraných kandidátov budeme telefonicky kontaktovať.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Internet(e-mail, www) - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
ÚSPEŠNÝ/Á KANDIDÁT/KA MUSÍ SPĹŇAŤ TIETO POŽIADAVKY:
- záujem o dlhodobú spoluprácu
- odpracovať 80 hodín mesačne
- pracovať minimálne 3x do týždňa
- dobré komunikačné schopnosti
- znalosť práce na PC
- schopnosť pracovať samostatne aj v tíme
- zodpovednosť, precíznosť, flexibilita, cit pre detail, asertivita, lojálnosť a schopnosť zvládať stres
ID: 1434610
Dátum zverejnenia: 2.9.2015
2015-09-02
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Archivár, správca registratúry Spoločnosť: EOS KSI Slovensko, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou