Špecialista pohľadávok

Miesto práce
Pajštúnska 5, 851 02 Bratislava, Bratislava
Typ úväzku
plný úväzok
Dátum nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Máš záujem o prácu v úspešnej medzinárodnej spoločnosti? Si komunikatívny a rád sa učíš nové veci?
Staň sa členom dynamického tímu medzinárodnej spoločnosti pracujúcej v oblasti inkasa a manažmentu pohľadávok.

Budeš spolupracovať s veľkými, renomovanými, zväčša medzinárodnými spoločnosťami (banky, poisťovne, telekomunikačné spoločnosti, leasingové spoločnosti....) v oblasti správy pohľadávok.

Ponúkame Ti zaujímavú prácu, počas ktorej môžeš získať značné množstvo odborných znalostí z viacerých oblastí.
Zdokonalíš si komunikačné zručnosti, naučíš sa ako argumentovať a zvládať konfliktné situácie. Tieto zručnosti budú pre Teba užitočné nielen v práci, ale dokážeš ich využiť aj v bežnom živote.

Tvojou náplňou práce bude:

  • najmä telefonický, ale aj osobný kontakt s klientmi v sídle našej spoločnosti
  • informovať klienta o jeho záväzkoch
  • poskytovať dodatočné informácie
  • navrhovanie riešení k vyrovnaniu záväzkov
  • vytváranie splátkových kalendárov
  • mimo pracovných hodín call centra aj administratívna činnosť (písomná komunikácia, spravovanie dát v informačných systémoch)

S našou pomocou sa naučíš, ako nájsť prijateľné riešenia situácií, v ktorých sa klient nachádza. Poskytnúť mu riešenia problémov a dospieť k prijateľnému záveru pre obe strany.

Nemusíš mať skúsenosť s takouto prácou, vieme Ťa kompletne zaučiť, stačí byť komunikatívny a asertívny typ. Radi prijmeme do tímu aj skúsenejších adeptov, ktorým vieme posunúť ich horizonty.

Zamestnanecké výhody, benefity

Úspešnému kandidátovi ponúkame:
  • Istotu dlhodobého zamestnania
  • Vzdelávanie a profesijný rast
  • Výborný kolektív
  • Ďalšie benefity (teambuildingové akcie, príspevok na cestovné, 5 sick days...)

Informácie o výberovom konaní

V prípade, ak Vás táto ponuka zaujala, zašlite prosím na našu e-mailovú adresu Váš profesijný životopis spolu so sprievodným listom (v slovenskom jazyku), kde stručne zodpoviete na otázku : "Prečo si myslím, že som vhodný kandidát na túto pozíciu?". Zároveň Vás žiadame, aby ste v sprievodnom liste uviedli Váš súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov.

Kontaktujte nás, prosím, len výhradne prostredníctvom e-mailu. Vybraných kandidátov budeme telefonicky kontaktovať. Spoločnosť si vyhradzuje právo kontaktovať LEN ÚSPEŠNÝCH KANDIDÁTOV.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2) alebo Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Maďarský jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Rómsky jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Základy

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Ochota pracovať aj v poobedných hodinách (pracovná doba 7:00-15:30 a 9:30-18:00 v týždňových intervaloch)
  • Príjemné vystupovanie voči klientom v telefonickom aj osobnom kontakte
  • Výborné komunikačné zručnosti
  • Samostatnosť
  • Schopnosť správne argumentovať a presvedčiť
  • Empatický prístup
  • Asertivita
  • Schopnosť zvládať krátkodobý stres

Znalosť aspoň jedného z vyššie uvedených cudzích jazykov na komunikačnej úrovni (stačí slovom) výhodou.
© EOS KSI Slovensko, s.r.o.
ID: 1220231  Dátum zverejnenia: 8.1.2015  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou