Manažér oddelenia kontrolingu

ENGIE Services a.s. Slovensko

Miesto práce
Jarošova 1 Bratislava, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- zodpovednosť za vedenie a motivovanie tímu oddelenia ;
- plánovanie a príprava rozpočtov;
- sledovanie plnenia hospodárskych cieľov a čerpania nákladov;
- príprava finančných a prevádzkových analýz a reportov;
- vyhodnotenie finančných ukazovateľov;
- podieľanie sa na tvorbe finančného plánu;
- sledovanie kľúčových ukazovateľov;
- reporting pre top managment;
- účasť na optimalizačných projektoch;
- monitoring likvidity a príprava cash flow;
- príprava podkladov pre obchodné oddelenie;
- spracovanie a aktualizácia interných smerníc;

Zamestnanecké výhody, benefity

• flexibilný pracovný čas;
• príspevok zamestnávateľa na tretí dôchodkový pilier;
• odborné vzdelávanie;
• možnosť jazykového vzdelávania;
• športové a spoločenské aktivity.

Pracovať pre ENGIE znamená:
• možnosť rozvíjať kariéru v silnej medzinárodnej skupine;
• príležitosť pracovať v odvetviach energia, služby a environment, ktorým patrí budúcnosť;
• posilniť tím pozostávajúci z viac ako 750 odborníkov na Slovensku;
• stať sa súčasťou koncernu ENGIE s viac ako 152 900 zamestnancami pôsobiacimi v 70 krajinách sveta;
• neustále rásť a rozvíjať svoj potenciál vďaka silnému zázemiu energetického lídra;
• využívať možnosti vzdelávania a rozvoja v rámci školení doma i v zahraničí;
• prispievať k efektívnemu využívaniu energie a podieľať sa na ochrane životného prostredia.

Informácie o výberovom konaní

Ak vás naša ponuka zaujala a máte záujem byť zaradený/-á do výberového konania, zašlite Váš životopis spolu s krátkym motivačným listom výhradne prostredníctvom webovej stránky spoločnosti www.engie.sk v časti Kariéra alebo portálu www.profesia.sk.

Všetkým uchádzačom vopred ďakujeme za prejavený záujem o prácu v našej spoločnosti. Životopisy starostlivo posúdime a v prípade, že budete spĺňať naše požiadavky, budeme Vás kontaktovať s informáciami o ďalšom postupe vo výberovom konaní.

UPOZORNENIE:
Zaslaním žiadosti záujemca o zamestnanie vyjadruje spoločnosti svoj súhlas so spracovaním jeho osobných údajov pre účely výberového konania v zmysle zák. č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v platnom znení.
Poskytnutie údajov je dobrovoľné a bez dôsledkov s tým, že tieto údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Zb. o ochrane osobných údajov.
Súhlas je daný na dobu neurčitú a je možné ho kedykoľvek písomne odvolať.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

financie

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Expert
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- výborná znalosť práce s MS Excel;
- MS Dynamics alebo SAP výhodou;
- ovládanie anglického jazyka na profesionálnej úrovni podmienkou;
- znalosť IFRS štandardov podmienkou;
- analytické a logické myslenie;
- samostatnosť, spoľahlivosť, zmysel pre tímovú prácu;
- komunikatívnosť, iniciatívnosť;
- znalosť slovenskej daňovej legislatívy;
- znalosť slovenských účtovných štandardov;
- znalosti z oblasti energetiky výhodou.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

ENGIE je stabilná a dynamicky sa rozvíjajúca spoločnosť, ktorá ponúka pevné zázemie nielen svojim zamestnancom, ale i partnerom. Počas svojej 150-ročnej histórie sa stala lídrom v službách energetickej efektívnosti vo svete. Na Slovensku zamestnáva viac ako 750 zamestnancov a patria jej vedúce priečky nie len v komplexnej správe nehnuteľností, ale aj v oblasti súkromnej tepelnej energetiky.
ENGIE zavádza riešenia pre súkromný a verejný sektor s cieľom prispievať k efektívnejšiemu využívaniu energie s ohľadom na znižovanie dopadov na životné prostredie. Na všetky realizované procesy, ktoré súvisia s poskytovaním produktov a služieb sa vzťahuje politika ISM. Jej základom je trvalá orientácia na uspokojovanie potrieb a očakávaní zákazníkov a sústavné skvalitňovanie činnosti spoločnosti.
Naše služby pokrývajú celý životný cyklus nehnuteľností – od analýz a technických a energetických auditov, projektovania, inžinieringu, inštalácie technológií vykurovania, vzduchotechniky, chladenia, elektroinštalácie, dodávok a manažmentu energií až po komplexnú správu a prevádzku technológií a objektov, ako aj riešenia pre obnovu a renovácie nehnuteľností.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Personal_2_Mark
E-mail: poslať životopis
ID: 2932919  Dátum zverejnenia: 16.2.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou