Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Team leader odd. podpory nákupu a predaja
ENAGRO, a.s.
Miesto práce
Trnavská cesta, 920 41 Leopoldov, okres Hlohovec
Trnavská cesta, 920 41 Leopoldov, okres Hlohovec
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
1. zastupovanie vedúceho oddelenia v plnom rozsahu v prípade neprítomnosti
2. kontrola, príprava, kompletizácia, obeh a archivácia všetkých dodávateľských a odberateľských zmlúv
3. zodpovednosť za plnenie internej smernice DPH G
4. zodpovednosť za plnenie požiadaviek certifikačných systémov trvalej udržateľnosti
5. vedenie kolektívu oddelenia podpory, riešenie problémov
6. návrhy k zlepšeniu a organizácii práce referentov
7. kontrola a zodpovednosť za správne a rovnaké údaje v zmluve s podkladmi a zadaním do ERP
8. aktívny vzťah s odberateľom, dodávateľom a obchodným manažérom v rámci zverenej oblasti
9. administratívne činnosti spojené s prípravou podkladov k fakturácii / kontrola vecnej správnosti faktúr
10. príprava podkladov pre daňové kontroly / audity
11. aktívna spolupráca s finančným oddelením
12. súčinnosť pri príprave a implementácií nových projektov
13. zabezpečovanie informovanosti obchodného tímu pre účely efektívneho zabezpečovania nákupu a predaja
14. reportovanie pravidelné, podľa potrieb nadriadeného
15. administratívna zodpovednosť za externé sklady (príjem, výdaj, zmluvy, audit)
16. príprava podkladov k auditu (internému, externému) podľa požiadaviek nadriadeného
17. vypracovanie smerníc
18. iné činnosti v zmysle pokynov nadriadeného
2. kontrola, príprava, kompletizácia, obeh a archivácia všetkých dodávateľských a odberateľských zmlúv
3. zodpovednosť za plnenie internej smernice DPH G
4. zodpovednosť za plnenie požiadaviek certifikačných systémov trvalej udržateľnosti
5. vedenie kolektívu oddelenia podpory, riešenie problémov
6. návrhy k zlepšeniu a organizácii práce referentov
7. kontrola a zodpovednosť za správne a rovnaké údaje v zmluve s podkladmi a zadaním do ERP
8. aktívny vzťah s odberateľom, dodávateľom a obchodným manažérom v rámci zverenej oblasti
9. administratívne činnosti spojené s prípravou podkladov k fakturácii / kontrola vecnej správnosti faktúr
10. príprava podkladov pre daňové kontroly / audity
11. aktívna spolupráca s finančným oddelením
12. súčinnosť pri príprave a implementácií nových projektov
13. zabezpečovanie informovanosti obchodného tímu pre účely efektívneho zabezpečovania nákupu a predaja
14. reportovanie pravidelné, podľa potrieb nadriadeného
15. administratívna zodpovednosť za externé sklady (príjem, výdaj, zmluvy, audit)
16. príprava podkladov k auditu (internému, externému) podľa požiadaviek nadriadeného
17. vypracovanie smerníc
18. iné činnosti v zmysle pokynov nadriadeného
Informácie o výberovom konaní
Dovoľujeme si spätne kontaktovať len uchádzačov, ktorí spĺňajú naše požiadavky.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
pracovné skúsenosti z obchodnej firmy (výrobnej firmy), z oblasti administratívy, z oblasti skladového hospodárstva
• vedenie kolektívu (do 10 ľudí)
• prozákaznícky orientovaná
• zameranie na detail, presnosť
• analytické myslenie
• schopnosť sústrediť sa na pridelenú úlohu / stanovenie správnych priorít
• spoľahlivosť
• ukončenie začatej úlohy
• ochota učiť sa nové veci
• schopnosť pracovať v dynamickej spoločnosti - ochota prijímať zmeny / flexibilita
• zvládanie stresu / záťaže
• vedenie kolektívu (do 10 ľudí)
• prozákaznícky orientovaná
• zameranie na detail, presnosť
• analytické myslenie
• schopnosť sústrediť sa na pridelenú úlohu / stanovenie správnych priorít
• spoľahlivosť
• ukončenie začatej úlohy
• ochota učiť sa nové veci
• schopnosť pracovať v dynamickej spoločnosti - ochota prijímať zmeny / flexibilita
• zvládanie stresu / záťaže
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
ENAGRO,a.s. je súčasťou najväčšieho spracovateľského reťazca repky a kukurice na slovenskom trhu. Zabezpečuje kompletný servis pre pestovateľov poľnohospodárskych komodít (dodávky osív, hnojív, chémie, zabezpečenie skladov), zameriava sa prioritne na nákup repky a kukurice, predaj repkových šrotov a kukuričných výpalkov. Celkový ročný obchod je cca 700 000 ton ročne.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 2245396
Dátum zverejnenia: 24.6.2016
2016-06-24
lokalita: okres Hlohovec Pozícia: Obchodný referent Spoločnosť: ENAGRO, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou