Koordinátor zákazníckych objednávok AJ+NJ

Vertiv Slovakia, a. s.

Miesto práce
Piešťanská 1202/44, 915 28 Nové Mesto nad Váhom, okres Nové Mesto nad Váhom
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- každodenná komunikácia so zákazníkmi v AJ + NJ
- koordinácia a zadávanie objednávok do informačného systému SAP
- monitorovanie celého vývoja objednávky až po doručenie zákazníkovi
- informovanie zákazníka, riešenie prípadných problémov
- reporting spracovávania a plnenia zákazníckych objednávok

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- široký sociálny program
- pravidelné prehodnocovanie mzdy
- vianočný bonus
- príspevok na stravu nad rámec stanovený zákonom
- možnosť aktívneho využívania cudzích jazykov
- pružná pracovná doba
- možnosť profesionálnej sebarealizácie, odborného a osobného rastu ( program školení a tréningov)
- teambuildingové aktivity
- rekreácia na firemnej chate

Informácie o výberovom konaní

Táto pozícia je obsadzovaná pre divíziu Energy Systems, ktorá sa zaoberá výrobou energetických zdrojov pre telekomunikačný priemysel.

Ak Vás naša ponuka zaujala a spĺňate uvedené požiadavky, zašlite žiadosť so štruktúrovaným životopisom v slovenskom a anglickom jazyku na adresu kontaktnej osoby.

V žiadosti uveďte, prosím, súhlas s evidovaním osobných údajov vo firemnej databáze. V opačnom prípade bude Vaša žiadosť skartovaná.

Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Internet(e-mail, www) - Pokročilý
SAP - Pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

zákazníckeho servisu, riešenia objednávok

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- aktívna znalosť AJ+NJ sú podmienkou
- min. SŠ vzdelanie s maturitou
- prax v oblasti objednávania, koordinácie objednávok, logistiky vo výrobnej spoločnosti výhodou
- MS Office (Excel, Word - pokročilý)
- znalosť SAP výhodou

Technické a praktické schopnosti:
- analytické schopnosti
- schopnosť pracovať v medzinárodnom tíme
- veľmi dobré komunikačné schopnosti

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

SME VERTIV

Pretvárame sa, aby sme lepšie predvídali budúcnosť, spĺňali neustále sa meniace požiadavky našich zákazníkov a menili možnosti na skutočnosť.

YOUR VISSION, OUR PASSION
Vertiv navrhuje, buduje a zabezpečuje prostredie, kde kľúčové technológie vždy fungujú. Vertiv je globálnym lídrom v oblasti desingu a výroby záložných zdrojov a priemyselných klimatizácií, ako aj dodávateľom ďalších telekomunikačných produktov. Našich zákazníkov podporujeme aj v oblasti predaja náhradných dielov a priameho servisu už inštalovaných produktov. V súčasnosti zamestnávame približne 27.000 zamestnancov po celom svete.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov
ID: 2057307  Dátum zverejnenia: 23.3.2015  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou