Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Pracovník/-čka zákazníckeho servisu starostlivosti o zákazníkov
ELKO EP SLOVAKIA, s.r.o.
Miesto práce
Fraňa Mojtu 18, okres Nitra
Fraňa Mojtu 18, okres Nitra
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
30.09.2017
30.09.2017
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- poskytovanie komplexnej starostlivosti o zákazníkov, evidencia komunikácie
- e-mailová komunikácia, riešenie písomných dotazov zákazníkov
- oslovovanie zákazníkov a komunikácia s nimi na webovom livechat
- komunikácia na firemných profiloch na sociálnych sieťach
- práca s firemnými databázovými systémami a aplikáciami (infomaily)
- komunikácia so zákazníkmi ohľadne internetových objednávok
- navrhovanie riešení pre zákazníka k jeho spokojnosti
- riešenie reklamácií a sťažností zákazníkov
- telefonické poskytovanie informácií o produktoch, službách
- aktívna ponuka našich služieb, tovaru a príslušenstva zákazníkovi, kontaktovanie klientov za účelom predaja
- budovanie dôvery, spokojnosti a dobrého vzťahu so zákazníkmi
- overovanie spokojnosti zákazníkov
- pravidelné reporty nadriadenému
Hľadáme človeka, ktorý bude trpezlivo odpovedať na dotazy zákazníkov, len tak ho niečo nevyvedie z miery a rád pomôže nájsť optimálne riešenie.
- e-mailová komunikácia, riešenie písomných dotazov zákazníkov
- oslovovanie zákazníkov a komunikácia s nimi na webovom livechat
- komunikácia na firemných profiloch na sociálnych sieťach
- práca s firemnými databázovými systémami a aplikáciami (infomaily)
- komunikácia so zákazníkmi ohľadne internetových objednávok
- navrhovanie riešení pre zákazníka k jeho spokojnosti
- riešenie reklamácií a sťažností zákazníkov
- telefonické poskytovanie informácií o produktoch, službách
- aktívna ponuka našich služieb, tovaru a príslušenstva zákazníkovi, kontaktovanie klientov za účelom predaja
- budovanie dôvery, spokojnosti a dobrého vzťahu so zákazníkmi
- overovanie spokojnosti zákazníkov
- pravidelné reporty nadriadenému
Hľadáme človeka, ktorý bude trpezlivo odpovedať na dotazy zákazníkov, len tak ho niečo nevyvedie z miery a rád pomôže nájsť optimálne riešenie.
Zamestnanecké výhody, benefity
- zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti s 25 ročnou tradíciou
- priateľský kolektív
- firemný telefón
- firemný notebook
- potenciál profesionálneho rastu
- možnosť výkonu z práce z domu počas víkendu
- motivujúce ohodnotenie
- priateľský kolektív
- firemný telefón
- firemný notebook
- potenciál profesionálneho rastu
- možnosť výkonu z práce z domu počas víkendu
- motivujúce ohodnotenie
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás ponuka zaujala, pošlite prosím štruktúrovaný životopis a súhlas na spracovanie osobných údajov e-mailom na uvedenú adresu.
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.
CV nevybraných uchádzačov nebudú archivované, ale budú po skončení výberového konania vymazané.
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.
CV nevybraných uchádzačov nebudú archivované, ale budú po skončení výberového konania vymazané.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
obchod, marketing
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax nie je podmienkou
- dobré komunikačné schopnosti, príjemný hlas
- ovládanie spisovnej slovenčiny v mailovej komunikácií
- skúsenosti s podávaním informácií cez telefón výhodou
- zodpovednosť a spoľahlivosť
- zmysel pre predaj a schopnosť argumentácie
- proklientsky prístup a empatia
- obchodný duch
- odolnosť voči stresu
- zodpovedný a pozitívny prístup k práci
- dobré komunikačné schopnosti, príjemný hlas
- ovládanie spisovnej slovenčiny v mailovej komunikácií
- skúsenosti s podávaním informácií cez telefón výhodou
- zodpovednosť a spoľahlivosť
- zmysel pre predaj a schopnosť argumentácie
- proklientsky prístup a empatia
- obchodný duch
- odolnosť voči stresu
- zodpovedný a pozitívny prístup k práci
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
ELKO EP je dcérskou spoločnosťou úspešného českého výrobcu s dlhoročnou tradíciou v oblasti chytrej elektroinštalácie iNELS, modulových elektronických prístrojov pre domové a priemyselné inštalácie, domové vypínače a zásuvky Logus 90, bezdrôtové ovládanie RF iNELS, LED, osvetlenie, SMART CITY, SMART office, IoT riešenia. Na Slovensku firma pôsobí od roku 2002.
https://eshop.elkoep.sk/
https://eshop.elkoep.sk/
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 2929174
Dátum zverejnenia: 21.7.2017
2017-07-21
lokalita: okres Nitra Pozícia: Manažér call centra, Špecialista podpory zákazníkov, Telemarketingový pracovník Spoločnosť: ELKO EP SLOVAKIA, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou