Office assistant

Miesto práce
Grösslingova 6-8, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou – adekvátny náročnosti pozície

Informácie o pracovnom mieste

Čo budeš mať na starosti?

  • Administratíva spojená s vybavovaním agendy/chodom kancelárie
  • Prvotriedny Office management pre vedenie spoločnosti
  • Podpora vedenia spoločnosti pri vypracovaní analýz, prezentácií a rešerší a príprava
podkladov
  • Komunikácia s obchodnými partnermi a spolupracovníkmi a ostatnými pracovníkmi
  • Evidencia termínov, kalendáru, e-mailov a požiadaviek na vedenie spoločnosti a príprava
súhrnných prehľadov o aktuálnej agende jednotlivých projektov v rámci firemných štruktúr
pre vedenie spoločnosti
  • Spracovávanie služobných ciest
  • Organizácia a príprava návštev a pracovných povinností
  • Príjem a spracovanie pošty
  • Správa spisov, archivácia
  • Optimalizácia procesov v rámci vedenia kancelárie
  • Preklady z a do nemeckého jazyka
  • Všeobecné administratívne a podporné kancelárske úlohy
  • Plnenie ďalších úloh podľa požiadaviek vedenia spoločnosti

A od teba očakávame, že...

Máš vzdelanie

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Ovládaš cudzie jazyky

Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

A zapadneš k nám, lebo máš tieto vlastnosti

  • Ukončené SŠ alebo študent VŠ
(ekonomické/sociálne/právne zameranie) alebo absolvent
  • Záujem o prácu v horizonte 3-5 rokov
  • Plynulá znalosť nemeckého jazyka
  • Aktívny vodič výhodou
  • Proaktívny, iniciatívny typ
  • Self-motivačné schopnosti
  • Flexibilita, Zodpovednosť, Spoľahlivosť, Samostatnosť a
Predvídavosť
  • Komunikatívny typ, vyvinuté social skills
  • Obsiahle skúsenosti s MS-Office (Word &Excel)
  • Schopnosť samostatne navrhovať riešenia
  • Reprezentatívne a sebavedomé vystupovanie
  • Časová flexibilita
  • Predchádzajúca participácia v dobrovoľných aktivitách (charita, nadácia) výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Berlin Brands Group (BBG) od roku 2005 navrhuje, vyrába a predáva výrobky v oblasti kuchynských spotrebičov, záhrady a bývania, športu a spotrebnej elektroniky a v súčasnosti je jednou z najväčších európskych digitálnych spoločností, ktorá zamestnáva viac ako 800 zamestnancov po celom svete. 

Milujeme značky a výrobky!


BBG vytvára, buduje a celosvetovo škáluje spotrebiteľské značky. Počas posledných 19 rokov sme vytvorili a vybudovali vlastné značky elektronického obchodu vrátane našich najväčších a najznámejších značiek Klarstein, auna a blumfeldt. O našej vášni pre dobré výrobky svedčí viac ako 5000 položiek, ktoré prinášame našim zákazníkom v 27 krajinách prostredníctvom modelu D2C (Direct-to-Consumer). Naše sídlo je v Berlíne, avšak naši zamestnanci pracujú celkovo na 6 miestach po celom svete - v Európe, USA a Ázii.


Plánujeme ešte viac rásť a reinvestovať do prvotriednej logistiky a plnenia, inovatívneho digitálneho marketingu, elektronického obchodu, rozvoja trhoviska a ďalších predajných kanálov.

Aby sme tento rast podporili, hľadáme talentovaných a vysoko motivovaných kolegov, ako ste vy, ktorí sa k nám pridajú pri formovaní DNA spoločnosti BBG.

Počet zamestnancov

100-149 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mária Kubíková
E-mail: poslať životopis
Mám záujem pracovať v BBG
Berlin Brands Group, a.s.
Grosslingova 6-8 81109 Bratislava, Slovakia
ID: 3052680  Dátum zverejnenia: 10.5.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou – adekvátny náročnosti pozície