Recruiter
EDYMAX Job Management a.s.
Žilinský kraj
plný úväzok
Dohodou
1 100 - 1 300 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Koho hľadáme?
Ste skúsený RECRUITER a zaujíma Vás perspektívna kariéra s možnosťou dlhodobého rozvoja?
Hľadáme kreatívneho a komunikatívneho človeka s dobrými nápadmi.
Skúseného a motivovaného profesionála, náborového nadšenca so skvelým ťahom na bránku, ktorý sa orientuje ako doma, tak aj v zahraničí.
Empatického a dynamického Recruitera s chuťou podieľať sa na ďalšom raste spoločnosti, nebojí sa zodpovednosti a kvalitne odvedená práca je pre neho samozrejmosťou.
Hlavné aktivity, za ktoré budete zodpovedný/á:
Nábor, marketing, administratíva
• Identifikácia objednávky u klienta, presná definícia požiadavky a spustenie potrebných aktivít
• Rozdelenie objednávky, podľa interného postupu podľa dostupných kapacít na naplnenie objednávky
• Monitoring situácie na regionálnom trhu práce, monitoring konkurencie
• Vedenie náborových marketingových aktivít v regióne na získavanie nových kontaktov
• Definícia a analýza cieľovej skupiny kandidátov pre nábor zamestnancov – regionálna a nadnárodná
• Selekcia vhodných profilov z databázy, aktívne vyťažovanie kontaktov z databázy
• Správa online nástrojov pre náborové a marketingové aktivity (portály, sociálne siete, web, …)
• Vytvorenie a koordinácia externej siete recruiterov , koordinácia externých zdrojov náboru
• Nábor zamestnancov na pracovné pozície podľa požiadaviek z objednávky klienta
• Aktívny kontakt s uchádzačmi, osobné pohovory, online pohovory
• Testovanie kandidátov podľa požiadaviek objednávky a projektovej smernice
• Kompletný zber dát od kandidátov pre administráciu nástupu zamestnanca.
Zamestnanecké výhody, benefity
Prečo si vybrať práve nás?
• Motivujúci systém finančného hodnotenia, bonusy, závislými na osobnom výkone.
• Možnosť pracovať na svojom osobnom a profesnom raste a rozvoji (talentové programy, rozvojové aktivity)
• Samostatná a zodpovedná dynamická práca a každodenný kontakt s kandidátmi.
• Kreatívna komunikácia na sociálnych sieti podľa princípy online marketingu.
• Uplatnenie v spoločnosti s vybudovanou tradíciou a v prostredí s firemnou kultúrou založenou na otvorenosti, tímovej práci a neformálnych vzťahoch.
• Dobrá káva na pracovisku a zmysel pre humor
Zamestnanecké výhody:
• 5 týždňov dovolenky a sickdays
• Zmluvu na dobu neurčitú.
• Bonusový a benefitný systém.
• Mobilný telefón a NB aj na osobné účely
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
Jazykové znalosti
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Aké sú Vaše skills a ako spoznať, že hľadáme práve Vás?
• Baví Vás práca a denný kontakt s ľuďmi a máte preukázateľné skúsenosti v odbore.
• Skúseností z oblasti náboru, zamestnávania, sprostredkovania práce.
• Znalosť Zákonníka práce, legislatíva zamestnávania.
• Dobrá užívateľská znalosť MS Office, administratívna zdatnosť.
• Sociálne siete a princípy online marketingu.
• Nadšenie pre komunikáciu s ľuďmi.
• Pro-aktivitu a schopnosť stanoviť si priority.
• Máte výborné komunikačné zručnosti.
• Doťahujete veci do konca a vidíte rád/a výsledky svojej práce.
• Máte minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou a ovládate čiastočne AJ alebo ďalší cudzí jazyk.
• Vlastníte VP sk. B, ste aktívnym vodičom/vodičkou.
Chceme do tímu človeka, ktorý hľadá cesty, nie výhovorky. Človeka sa schopnosti zaujať a presvedčiť
Čo bude nasledovať a čo od priebehu výberového konania čakať?
• Do 24 hodín sa ozveme späť.
• Dohovoríme sa na online pohovore a kolegyne z HR oddelenia, kde preberiete detailnejšie vzájomné očakávania.
• Po úspešnom absolvovaní bude nasledovať pozvanie na osobný pohovor, kde sa už uvidíte priamo s naším Branch managerom regiónu.
A do 14 dní od pohovoru od nás potom dostanete finálnu spätnú väzbu.
Pokiaľ by ste navyše chceli ešte pred tým, než naskočíte do oficiálneho výberového procesu neformálne dozvedieť o pozícii a tíme viac, radi si s Vami zavoláme alebo sa stretneme pri káve.
Pridajte sa k nám a staňte sa súčasťou skvelého priateľského tímu. Tešíme sa na stretnutie.