Senior Koordinátor
EDYMAX Job Management a.s.
Žilinský kraj
plný úväzok
Dohodou
1 200 - 1 400 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Koho hľadáme?
Ste skúsený Koordinátor a zaujíma Vás perspektívna kariéra s možnosťou dlhodobého rozvoja?
Hľadáme komunikatívneho človeka s preukázateľnou praxou v odbore agentúrne zamestnávanie.
Skúseného a motivovaného profesionála, nadšenca so skvelým ťahom na bránku, ktorý zaisťuje dennú starostlivosť o zamestnancov s cieľom zabezpečiť optimálnu mieru fluktuácie a pracovného výkonu zamestnancov.
Kolegu, ktorý aktívne bude riešiť všetky podnety od klienta a rozvíjať spoluprácu a zvýšenie objemu poskytovaných služieb v zverenom regióne, kolegu, na ktorého sa môžeme spoľahnúť.
Empatického a dynamického Koordinátora s chuťou podieľať sa na ďalšom raste spoločnosti, nebojí sa zodpovednosti a kvalitne odvedená práca je pre neho samozrejmosťou
Hlavné aktivity, za ktoré budete zodpovedný/á:
Klient a obchodné vzťahy
• Príprava projektového forecastu, odhad vývoja na projekte v rámci pohybu zamestnancov.
• Prehľad o konkurencii v regióne i na projektoch, znalosť silných a slabých stránok, definícia konkurenčnej výhody
• Definícia a nastavenie systému starostlivosti o daný projekt
• Pravidelná komunikácia s klientom, operatívna komunikácia v prípade potreby a hodnotenie spokojnosti spolupráce a možnosti rozšírenia.
Nábor a Plnenie objednávky
• Identifikácia objednávky u klienta, presná definícia požiadavky a spustenie potrebných aktivít
• Osobné pohovory, online pohovory, testovanie kandidátov
• Realizácia agendy nástupu podľa projektovej smernice u klienta
• Zaškolenie zamestnancov na pracovisku, ak je definované v projektovej smernici
• Príprava a kompletizácia pracovnoprávnej dokumentácie z IS
Správa projektu
• Denný prehľad o dochádzke zamestnancov na priradenom projekte
• Denná komunikácia so zamestnancami a klientom v oblasti plnenia dochádzky
• Vyhodnotenie dôvodov odchodov zamestnancov, prevencia a opatrenia na zníženie fluktuácie
• Kompletná správa ubytovacích kapacít, prehľad obsadenosti
• Pravidelné úradné hodiny u klienta pre administratívne záležitosti a konzultáciu pre zamestnancov
• Tvorba a archivácia pracovnoprávnych dokumentov do osobnej zložky zamestnanca
• Kompletizácia mzdových podkladov na uzavretie miezd zamestnancov a príprava fakturačných podkladov
• Kompletné vyhodnotenie reportu za dané projekty pre daný mesiac.
Zamestnanecké výhody, benefity
Prečo si vybrať práve nás?
• Motivujúci systém finančného hodnotenia, bonusy, závislými na osobnom výkone.
• Samostatnú a zodpovednú pozíciu pod značkou s tradíciou 20 rokov na trhu
• Priateľskú a uvoľnenú atmosféru, skvelých kolegov
• Komplexné zaškolenie, priestor pre realizáciu nápadov a inovácií
• Flexibilný pracovný čas
• Služobné vozidlo aj na súkromné účely, telefón, notebook
• Uplatnenie v spoločnosti s vybudovanou tradíciou a v prostredí s firemnou kultúrou založenou na otvorenosti, tímovej práci a neformálnych vzťahoch.
Zamestnanecké výhody:
• 5 týždňov dovolenky a sickdays
• Zmluvu na dobu neurčitú.
• Bonusový a benefitný systém, jasný odmeňovací systém
• Mobilný telefón a NB aj na osobné účely
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
Jazykové znalosti
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Aké sú Vaše skills a ako spoznať, že hľadáme práve Vás?
• Baví Vás práca a denný kontakt s ľuďmi a máte preukázateľné skúsenosti v odbore.
• Skúseností z oblasti náboru, zamestnávania, sprostredkovania práce, výroby.
• Znalosť Zákonníka práce, legislatíva zamestnávania.
• Dobrá užívateľská znalosť MS Office, administratívna zdatnosť.
• Skúsenosť so spracovaním fakturačných podkladov.
• Komunikatívnosť a proaktívny prístup s orientáciou na zákazníka.
• Časovú flexibilitu a nadhľad, odolnosti voči stresu.
• Minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou a ovládate čiastočne AJ alebo ďalší cudzí jazyk.
• Vlastníte VP sk. B, ste aktívnym vodičom/vodičkou.
Chceme do tímu človeka, ktorý hľadá cesty, nie výhovorky. Človeka sa schopnosti zaujať a presvedčiť.
Zaujala Vás naša ponuka? Neváhajte a reagujte - zašlite nám svoje CV, motivačný list alebo napríklad krátke video, kde nám o sebe poviete viac.
Čo bude nasledovať a čo od priebehu výberového konania čakať?
• Do 24 hodín sa ozveme späť.
• Dohovoríme sa na online pohovore a kolegyne z HR oddelenia, kde preberiete detailnejšie vzájomné očakávania.
• Po úspešnom absolvovaní bude nasledovať pozvanie na osobný pohovor, kde sa už uvidíte priamo s naším Branch managerom regiónu.
A do 14 dní od pohovoru od nás potom dostanete finálnu spätnú väzbu.
Pokiaľ by ste navyše chceli ešte pred tým, než naskočíte do oficiálneho výberového procesu neformálne dozvedieť o pozícii a tíme viac, radi si s Vami zavoláme alebo sa stretneme pri káve. Pridajte sa k nám a staňte sa súčasťou skvelého priateľského tímu. Tešíme sa na stretnutie.