Acquisition Sales Manager
Edgar Baker s. r. o.
Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 900 EUR/mesiac+ variabilná zložka
Od 1 900 EUR/mesiac+ variabilná zložka
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme zodpovedného a zanieteného akvizičného obchodníka, ktorého cieľom bude akvizícia nových klientov, predaj lízingových kontraktov a služieb novým zákazníkom s cieľom zabezpečiť rast vozového parku, profitabilitu a spokojnosť spoločnosti a zákazníkov.
Medzi Tvoju náplň práce bude patriť:
• Príprava ročného akvizičného plánu v spolupráci s Commercial Director, Account a Acquisition Team Manager a ostatnými členmi obchodného tímu zodpovedných za obchod a marketing
• Napomáhať a efektívne implementovať nové príležitosti do existujúcich a nových produktov /služieb/ a pracovných postupov
• Aktívne vyhľadávanie obchodných príležitostí a zisťovanie potrieb prospektov, zbieranie referencií
• Sledovať vývoj trhu (vrátane zmeny zákonov, predpisov a pravidiel hospodárskej súťaže)
• Dosahovanie stanovených KPIs (počet stretnutí, objednávky, fleet plan, ROE, CSS, DSS)
• Udržiavať kontakty a aktívne spolupracovať s ostatnými kolegami v rámci obchodného tímu s cieľom rozvíjať a plniť spoločné úlohy
• Práca a správa CRM systému
Akvizícia
• Práca s potenciálnymi klientmi = prospektami a ich konvertovanie zo statusu Prospekt do statusu Klient.
• Vyhľadávanie nových prospektov a cold calling podľa plánu KPIs
• Realizácia a plánovanie návštev a následne reportovanie realizácie (písať visit reporty do 24 – max. 48 hodín od stretnutia a ukladanie v CRM systéme)
• Príprava, zasielanie a profesionálne prezentovanie cenových ponúk, prezentácii a návrhov riešení pre prospektov
• Príprava /spracovanie/ a písanie dokumentácie k tendrom a ich aktívne vedenie
• Koordinácia prípravy tendrov
• Iniciovať kampane k udržaniu akvizičných činností na stanovenej úrovni
• Zodpovednosť za kontakty a kvalitu výstupov z call centra
• Plánovanie efektívnej akvizičnej stratégie a jej implementácia
• Budovanie a šírenie dobrého mena spoločnosti na trhu
• Aktívne zapojenie do marketingových kampaní a účasť na firemných a pracovných eventoch za účelom networkingu
Medzi Tvoju náplň práce bude patriť:
• Príprava ročného akvizičného plánu v spolupráci s Commercial Director, Account a Acquisition Team Manager a ostatnými členmi obchodného tímu zodpovedných za obchod a marketing
• Napomáhať a efektívne implementovať nové príležitosti do existujúcich a nových produktov /služieb/ a pracovných postupov
• Aktívne vyhľadávanie obchodných príležitostí a zisťovanie potrieb prospektov, zbieranie referencií
• Sledovať vývoj trhu (vrátane zmeny zákonov, predpisov a pravidiel hospodárskej súťaže)
• Dosahovanie stanovených KPIs (počet stretnutí, objednávky, fleet plan, ROE, CSS, DSS)
• Udržiavať kontakty a aktívne spolupracovať s ostatnými kolegami v rámci obchodného tímu s cieľom rozvíjať a plniť spoločné úlohy
• Práca a správa CRM systému
Akvizícia
• Práca s potenciálnymi klientmi = prospektami a ich konvertovanie zo statusu Prospekt do statusu Klient.
• Vyhľadávanie nových prospektov a cold calling podľa plánu KPIs
• Realizácia a plánovanie návštev a následne reportovanie realizácie (písať visit reporty do 24 – max. 48 hodín od stretnutia a ukladanie v CRM systéme)
• Príprava, zasielanie a profesionálne prezentovanie cenových ponúk, prezentácii a návrhov riešení pre prospektov
• Príprava /spracovanie/ a písanie dokumentácie k tendrom a ich aktívne vedenie
• Koordinácia prípravy tendrov
• Iniciovať kampane k udržaniu akvizičných činností na stanovenej úrovni
• Zodpovednosť za kontakty a kvalitu výstupov z call centra
• Plánovanie efektívnej akvizičnej stratégie a jej implementácia
• Budovanie a šírenie dobrého mena spoločnosti na trhu
• Aktívne zapojenie do marketingových kampaní a účasť na firemných a pracovných eventoch za účelom networkingu
Zamestnanecké výhody, benefity
Spoločnosť sa o svojich zamestnancov stará, medzi hodnotné benefity predovšetkým patrí:
- Doplnkové dôchodkové poistenie
- Stravné plne hradené
- Príspevok na Multi Sport kartu
- Služobný telefón na súkromné účely
- Ročný na základe plnenia KPIs a iné formy bonusov
- Individuálny tréningový a koučingový program
- Firemné podujatia na účely upevňovania tímu
- Výročia v spoločnosti
- Dovolenka naviac 5 dni
- Možnosť homeoffice
- Ovocný deň
- Birthday holiday / Voľno v deň narodenín
- K pracovnej pozícii je služobné auto
- Doplnkové dôchodkové poistenie
- Stravné plne hradené
- Príspevok na Multi Sport kartu
- Služobný telefón na súkromné účely
- Ročný na základe plnenia KPIs a iné formy bonusov
- Individuálny tréningový a koučingový program
- Firemné podujatia na účely upevňovania tímu
- Výročia v spoločnosti
- Dovolenka naviac 5 dni
- Možnosť homeoffice
- Ovocný deň
- Birthday holiday / Voľno v deň narodenín
- K pracovnej pozícii je služobné auto
Informácie o výberovom konaní
Dovolíme si kontaktovať len vybraných uchádzačov, ktorí najlepšie spĺňajú naše požiadavky. Vopred ďakujeme za porozumenie.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Pozíciu obsadzujeme pre leasingovú spoločnosť.
Pozíciu obsadzujeme pre leasingovú spoločnosť.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické, technické vzdelanie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Prax na pozícii/v oblasti
Sales/Akvizícia
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Min. 3 roky praxe obchodníckej skúsenosti v službách – akvizičná činnosť
- Anglický jazyk na úrovni B2, komunikatívna úroveň
- Vodičský preukaz
- Proklientský prístup
- Chuť učiť sa
- Hľadať riešenia, ako sa dá
- Komunikácia: zvladánie námietok, prezentácia, networking skills, vyjednávanie
- Orientácia na výsledky
- Anglický jazyk na úrovni B2, komunikatívna úroveň
- Vodičský preukaz
- Proklientský prístup
- Chuť učiť sa
- Hľadať riešenia, ako sa dá
- Komunikácia: zvladánie námietok, prezentácia, networking skills, vyjednávanie
- Orientácia na výsledky
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme profesionálna HR spoločnosť so zameraním na služby Executive Search, Expert Recruitment, International Recruitment a HR Consulting. Členovia nášho tímu majú dlhoročné skúsenosti s výberom kandidátov najmä pre výrobné, logistické, stavebné, finančné , IT a retailové spoločnosti. Našimi najsilnejšími hodnotami sú 100% kvalitný servis, zaručená spätná väzba a ľudský prístup zo strany našich konzultantov.
Kontakt
ID: 4466475
Dátum zverejnenia: 24.4.2024
2024-04-24
lokalita: Bratislava Pozícia: Account manager, Obchodný referent, Obchodný zástupca Spoločnosť: Edgar Baker s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 900 EUR/mesiac