Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Operátor Call centra/ Telesales Executive
Skupina Edenred
Miesto práce
Karadžičova 8, Bratislava
Karadžičova 8, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou (fix + variabilná zložka)
dohodou (fix + variabilná zložka)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Telesales Executive je zodpovedný za:
- Aktívne vyhľadávanie potenciálnych klientov v pridelených regiónoch
- Telefonická komunikácia zameraná na akvizíciu nových klientov v súlade s obchodnou stratégiou spoločnosti
- Zadávanie údajov do informačného systému
- Spolupráca s obchodnými zástupcami
- Aktívna telefonická komunikácia zameraná na dohadovanie stretnutí pre obchodných zástupcov v rozsahu určenom nadriadeným
- Cross- selling a up-selling existujúcim klientom
- Starostlivosť o pridelených klientov
- Pravidelné aktualizovanie dát v databáze
- Prijímanie telefonátov, faxov, emailov od obchodných partnerov a ich následné spracovanie podľa pracovných postupov alebo požiadaviek nadriadeného
- Sledovanie pravidelných objednávok a ich zadávanie do systému
- Zastupovanie operátorov na Call Centre
Zamestnanecké výhody, benefity
- Zaujímavá práca v úspešnej medzinárodnej spoločnosti
- Motivujúce ohodnotenie a sociálne výhody
- Príjemné pracovné prostredie
Informácie o výberovom konaní
kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Základy
Internet(e-mail, www) - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Základy
Internet(e-mail, www) - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
min.1 rok
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- podmienkou je minimálne 1 rok úspešnej praxe na pozícii, ktorá predpokladá telefonickú komunikáciu s potenciálnymi zákazníkmi zameranú na akvizíciu nových klientov, resp. práca v call centre
- Výborné komunikačné schopnosti
- Príjemný verbálny prejav
- Samostatnosť a zodpovednosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Medzinárodná skupina Edenred zastrešuje spoločnosti Edenred Slovakia s.r.o. a Ticket Service s.r.o. Na Slovensku pôsobíme už od roku 1994, v zahraničí od 1962.
Sme lídrom v oblasti zamestnaneckých benefitov. Neustále navrhujeme a zavádzame inovatívne riešenia v tejto oblasti. Vieme totiž, že spokojní zamestnanci sú pilierom fungovania každej firmy.
Naša spoločnosť sa stala celosvetovo známou vďaka stravným lístkom a stravovacím kartám Ticket Restaurant®. Dnes naše riešenia zahŕňajú celú škálu motivačných a benefitných riešení v oblasti stravovania, voľného času a odmien (od multifunkčnej karty až po cafeteriu).
V súlade s cieľom skupiny "Enrich connections. For good." tieto riešenia zvyšujú pohodu a kúpnu silu používateľov. Zvyšujú atraktívnosť a efektívnosť spoločností a oživujú trh práce a miestnu ekonomiku.
Podieľame sa aj na európskom projekte FOOD, ktorého cieľom je podporovať vyváženú stravu a zdravý životný štýl, ako súčasť prevencie proti obezite.
Edenred vo svete je každodenným spoločníkom pre ľudí v práci, spájajúcim 60 miliónov užívateľov a 2 milióny obchodných partnerov v 45 krajinách prostredníctvom viac ako 1 000 000 obchodných klientov. 12 000 zamestnancov spoločnosti Edenred sa usiluje o to, aby sa svet práce stal prepojeným ekosystémom, ktorý je každý deň bezpečnejší, efektívnejší a zodpovednejší.
Zaviazali sme sa predchádzať všetkým formám diskriminácie a poskytovať všetkým našim kandidátom rovnaké príležitosti bez ohľadu na ich pohlavie a rodové vyjadrenie, zdravotné postihnutie, pôvod, náboženské presvedčenie a sexuálnu orientáciu alebo akékoľvek iné kritériá.
Viac informácií na: www.edenred.sk
Sme lídrom v oblasti zamestnaneckých benefitov. Neustále navrhujeme a zavádzame inovatívne riešenia v tejto oblasti. Vieme totiž, že spokojní zamestnanci sú pilierom fungovania každej firmy.
Naša spoločnosť sa stala celosvetovo známou vďaka stravným lístkom a stravovacím kartám Ticket Restaurant®. Dnes naše riešenia zahŕňajú celú škálu motivačných a benefitných riešení v oblasti stravovania, voľného času a odmien (od multifunkčnej karty až po cafeteriu).
V súlade s cieľom skupiny "Enrich connections. For good." tieto riešenia zvyšujú pohodu a kúpnu silu používateľov. Zvyšujú atraktívnosť a efektívnosť spoločností a oživujú trh práce a miestnu ekonomiku.
Podieľame sa aj na európskom projekte FOOD, ktorého cieľom je podporovať vyváženú stravu a zdravý životný štýl, ako súčasť prevencie proti obezite.
Edenred vo svete je každodenným spoločníkom pre ľudí v práci, spájajúcim 60 miliónov užívateľov a 2 milióny obchodných partnerov v 45 krajinách prostredníctvom viac ako 1 000 000 obchodných klientov. 12 000 zamestnancov spoločnosti Edenred sa usiluje o to, aby sa svet práce stal prepojeným ekosystémom, ktorý je každý deň bezpečnejší, efektívnejší a zodpovednejší.
Zaviazali sme sa predchádzať všetkým formám diskriminácie a poskytovať všetkým našim kandidátom rovnaké príležitosti bez ohľadu na ich pohlavie a rodové vyjadrenie, zdravotné postihnutie, pôvod, náboženské presvedčenie a sexuálnu orientáciu alebo akékoľvek iné kritériá.
Viac informácií na: www.edenred.sk
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
Kontakt
ID: 2586339
Dátum zverejnenia: 8.7.2016
2016-07-08
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Telefonický operátor, Telemarketingový pracovník Spoločnosť: Skupina Edenred
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou (fix + variabilná zložka)