Operátor služieb zákazníkom

Skupina Edenred

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Operátor služieb zákazníkom zodpovedá za:

  • prijímanie telefonátov, faxov, e-mailov od obchodných partnerov a ich následné spracovanie podľa pracovných postupov alebo požiadaviek nadriadeného
  • sledovanie pravidelných objednávok a ich zadávanie do systému
  • spolupráca s inými oddeleniami pri riešení požiadaviek klienta
  • podávanie základných informácií klientom
  • vystavovanie a spracovanie zálohových faktúr a tlač duplikátov zálohových a ostrých faktúr
  • prácu s informačným systémom (zadávanie objednávok a klientskych zmlúv do databázy, modifikovanie údajov u klientov a pod.)
  • v prípade nových klientov a prevádzok kontaktovanie zodpovedných pracovníkov
  • archiváciu dokumentov
  • prijímanie a riešenie reklamácií a sťažností

Zamestnanecké výhody, benefity

  • zaujímavá práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti
  • dynamický pracovný tím
  • motivujúci sociálny program
  • príjemná firemná atmosféra

Informácie o výberovom konaní

Aktívna znalosť angličtiny potrebná

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Internet(e-mail, www) - Pokročilý

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • prax min. 1 rok na podobnej pozícii
  • príjemný telefonický prejav
  • samostatnosť, zodpovednosť
  • schopnosť pracovať rýchlo a pod stresom

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Medzinárodná skupina Edenred zastrešuje spoločnosti Edenred Slovakia s.r.o. a Ticket Service s.r.o. Na Slovensku pôsobíme už od roku 1994, v zahraničí od 1962.

Sme lídrom v oblasti zamestnaneckých benefitov. Neustále navrhujeme a zavádzame inovatívne riešenia v tejto oblasti. Vieme totiž, že spokojní zamestnanci sú pilierom fungovania každej firmy.

Naša spoločnosť sa stala celosvetovo známou vďaka stravným lístkom a stravovacím kartám Ticket Restaurant®. Dnes naše riešenia zahŕňajú celú škálu motivačných a benefitných riešení v oblasti stravovania, voľného času a odmien (od multifunkčnej karty až po cafeteriu).

V súlade s cieľom skupiny "Enrich connections. For good." tieto riešenia zvyšujú pohodu a kúpnu silu používateľov. Zvyšujú atraktívnosť a efektívnosť spoločností a oživujú trh práce a miestnu ekonomiku.

Podieľame sa aj na európskom projekte FOOD, ktorého cieľom je podporovať vyváženú stravu a zdravý životný štýl, ako súčasť prevencie proti obezite.

Edenred vo svete je každodenným spoločníkom pre ľudí v práci, spájajúcim 60 miliónov užívateľov a 2 milióny obchodných partnerov v 45 krajinách prostredníctvom viac ako 1 000 000 obchodných klientov. 12 000 zamestnancov spoločnosti Edenred sa usiluje o to, aby sa svet práce stal prepojeným ekosystémom, ktorý je každý deň bezpečnejší, efektívnejší a zodpovednejší.

Zaviazali sme sa predchádzať všetkým formám diskriminácie a poskytovať všetkým našim kandidátom rovnaké príležitosti bez ohľadu na ich pohlavie a rodové vyjadrenie, zdravotné postihnutie, pôvod, náboženské presvedčenie a sexuálnu orientáciu alebo akékoľvek iné kritériá.

Viac informácií na: www.edenred.sk

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Helena Slezáková
E-mail: poslať životopis
ID: 1080107  Dátum zverejnenia: 30.11.2015  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou