Supervízor Call Centra

eCall Slovakia s.r.o.

Miesto práce
Jarošova 1, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, živnosť
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1000 EUR

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- práca s vlastným tímom
- poskytovať informácie operátorom potrebné pre ich prácu
- zabezpečovať a udržiavať zákaznícku/klientskú spokojnosť
- pripravovať zmenové plány podľa cieľov a potrieb prevádzky Call Centra
- monitorovať adaptáciu, výkon, motiváciu a rozvoj operátorov
- vyhodnocovať výkony operátorov a identifikovať ich rozvojové potreby

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v kancelárii
- príjemné pracovné prostredie
- dobrý kolektív
- stravné lístky
- príjemné pracovné prostredie
- odborné školenia
- firemné akcie
- kvartálne odmeny

Informácie o výberovom konaní

Svoje životopisy zasielajte na [email protected]

Vaše údaje, ktoré nám poskytnete, posúdime a spracujeme v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov.

Budeme kontaktovať len uchádzačov, ktorí spĺňajú naše požiadavky.

Ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Ostatné znalosti

Strojopis - Základy

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- prax v oblasti call centra
- analytické myslenie
- komunikačné a organizačné schopnosti
- iniciatíva, kreativita, odolnosť voči stresu
- silná pro-zákaznícka orientácia
- trpezlivosť, zodpovednosť, dôslednosť
- ochota neustáleho vzdelávania sa

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť eCall Slovakia pre svojich klientov prináša okrem širokého portfólia služieb vysoký pomer kvality a kvantity. Základom úspechu programu realizácie strategických cieľov je poskytovať služby v splnení vecných, časových požiadaviek v čo najvyššej kvalite.

Víziou spoločnosti eCall Slovakia je udržanie trvalého rastu v oblasti pôsobenia a to bez ohrozenia vnútorných hodnôt a kvality služieb. Chceme si naďalej udržať imidž špičkovej firmy v oblasti kontaktných centier, poskytujúcej riešenia v garantovanej vysokej kvalite, v dohodnutom rozpočte a čase.

www.ecallslovakia.sk

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov
ID: 2688494  Dátum zverejnenia: 21.1.2019  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1000 EUR