50 Shades of Grey "Slovak version" Osobný asistent / osobný šofér pre riaditeľa medzinárodnej marketingovej agentúry

Kahaj Solutions s.r.o.

Miesto práce
Gajova 4, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1000€ netto/v čistom nástupný plat + rôzne príspevky a benefity + neustály neobmedzený finančný rast

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

***NA ZÁKLADE NEČAKANEJ VIRÁLNOSTI TEJTO PONUKY BY SME RADI DOPLNILI, ŽE NÁZOV PONUKY NEMÁ PRIAMU SÚVISLOSŤ S JEJ NÁPLŇOU ANI S FILMOM 50 SHADES OF GREY :-) ĎAKUJEME***

Mladý a ambiciózny riaditeľ a zakladateľ medzinárodnej marketingovej skupiny DS Class Group hľadá osobného asistenta a vodiča v jednej osobe.

Táto práca s najväčšou pravdepodobnosťou zmení tvoj život, ako aj tvoj pohľad naň. Je to šanca na zmenu a zároveň príležitosť na vybudovanie si doživotného pracovného vzťahu a stability.

▲Dodržiavanie a výpomoc s organizáciou každodenných rutinných ako aj jedinečných a nepredvídateľných úloh.
▲Pomoc s organizáciou pracovných povinností riaditeľa, príprava podkladov a súhrnných informácií na porady/obchodné jednania/telefonické rozhovory pre zefektívnenie využívania pracovného času riaditeľa.
▲Pravidelné šoférovanie/odvoz riaditeľa v rámci SR a okolitých krajín (pracovné cesty však len zriedkavo presiahnu 1 pracovný deň).
▲Pomoc so všetkými nepredvidateľnými pracovnými povinnosťami (tak ako sa nenudí Váš budúci šéf, tak sa nikdy nebudete ani Vy).

Nie je jednoduché poskytnúť podrobný opis pracovnej náplne, pretože práca tohto druhu je všetko, len nie rutina (okrem niektorých pravidelných úloh).

Rozhodli sme sa uviesť možný vzorový "typický" pracovný deň (avšak, aj ten sa môže v realite odlišovať).

8.00 - príchod pred pracovný byt, príprava vozidla a odvoz na pracovné stretnutie
8.30-10.30 počas stretnutia (pokiaľ nebude asistent prítomný aj na stretnutí)... príprava podkladov, dohľadanie kontaktných údajov na plánované telefonické hovory, zaznamenanie a príprava poznámok z predchádzajúceho dňa pre účely zefektívnenia telefonickej a emailovej komunikácie pre každý jeden plánovaný telefonický hovor/stretnutie/poradu a podobne...
11.00 - odvoz do firmy a rýchly nákup
12.00 - odvoz na pracovné stretnutie, účasť na stretnutí, zapisovanie poznámok - následne ich interpretácia kompetentným zamestnancom na základe pokynov riaditeľa, kontrola dodržania ich splnenia a následne v určenom termíne prezentácia vybavenia úlohy tak, aby nezaťažila riaditeľa viac, ako je potrebné
13.00 spoločná porada/účasť na spoločenskej udalosti/organizácia...
15.00 príprava programu na nasledujúci deň, výber konkrétnych aktivít, konzultácie postupov a plánov podľa ktorých bude pripravený plán na nasledujúci deň
16.00 odvoz vozidla do servisu, cestou odoslanie poštových zásielok, nákup
17.00 koniec

Začiatok-Koniec pracovnej doby je stanovený vždy podľa aktuálnej potreby a nie je možné ho plánovať alebo vopred sľúbiť.

Čo sľúbiť vieme, sú voľné víkendy (s výnimkou nepredvídateľných extrémnych prípadov a dlhšie plánovaných, vopred známych ciest).

Zamestnanecké výhody, benefity

▲ Mobilný telefón, notebook a iné potrebné technické vybavenie
▲ Pravidelné odmeny nad rámec základného platu a neustály platový rast
▲Celoživotné komplexné finančné zázemie (osoba, ktorá získa pre spoločnosť osobitný význam si nemusí robiť starosti s nákladmi na bývanie, automobil, dovolenky alebo iné výdaje)
▲ Možný prirodzený postup pre ambiciózneho človeka (riaditeľ sa netají tým, že pokiaľ zo svojho asistenta vychová napr. vhodného obchodého manažéra, koordinátora a podobne, že mu bude časom zverená aj iná agenda a vyššia zodpovednosť pokiaľ ju bude sám vyhľadávať a bude mať ambície)
▲Možný celoživotný pracovný vzťah a celoživotný finančný rast
▲ Zaujímavé a netradičné povolanie plné zážitkov a skúseností
▲ Stretnutia s významnými a výnimočnými alebo mediálne známymi osobnosťami
▲ Osobný prístup
▲ Jedná sa o veľmi jedinečnú životnú príležitosť

Informácie o výberovom konaní

▲ Uchádzačov prosíme zaslať svoje CV, fotografiu a krátke "resumé" prečo by sme si mali vybrať práve Vás

▲ Denný pracovný rámec sa prispôsobuje programu riaditeľa (6-12 h denne).
Počítať však s minimálnym denným priemerom 8,5-10hod denne
▲ Vopred upozorňujeme, že tento typ zamestnania je náročné zlúčiť s aktívnym rodinným/partnerským životom
▲ Hľadáme mladého flexibilného človeka bez väčších záväzkov, ktorý vidí budúcnosť v budovaní dôverného a vysokého postavenia v spoločnosti a bude rásť spolu s nami

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

základné vzdelanie
študent strednej školy
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

▲Nakoľko sa jedná o veľmi špecifickú a dôvernú pozíciu, je potrebné počítať s tým, že flexibilita, 100% časový manažment, skvelé koordinačné schopnosti, profesionálne jednanie, diskrétnosť a lojalita sú viac než len slová.

▲Niekedy možno pôjde o denný rámec 4 hod denne, niekedy 12 hod. Priemerom, s ktorým však je nutné počítať, je spravidla 8,5-10hod denne.

▲ Dokonalé vystupovanie

▲ Najvyšší štandard osobnej/telefonickej/písomnej komunikácie

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Kahaj Solutions s.r.o. sa už 9 rokov stará o viac ako 150 klientov v rámci Slovenska a EÚ prostredníctvom svojej siete 12 spoločností.

V našom tíme nájdete viac ako 130 odborníkov a nadšencov, ktorí sa špecializujú na služby v oblasti reklamy, marketingu, PR a s tým súvisiace služby outsourcingu, výroby a cost reduction.

Počet zamestnancov

100-149 zamestnancov
ID: 2960910  Dátum zverejnenia: 5.3.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1000€ netto/v čistom nástupný plat + rôzne príspevky a benefity + neustály neobmedzený finančný rast