Office Assistant

DRILL B.S. spol. s r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Možný ihneď / Dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

* organizácia služobných ciest
* zodpovednosť za vedenie pokladne
* manažment kuriérskych a poštových služieb
* vedenie a archivácia zamestnaneckých zložiek
* komunikácia s externou účtovnou spoločnosťou, príprava podkladov k mzdovým zložkám
* facility management, vedenie vozového parku
* spoluorganizácia eventov a tembuildingových aktivít
* servis v súvislosti s návštevami klientov a obchodných partnerov

Zamestnanecké výhody, benefity

* 13. plat
* stravné lístky plne hradené zamestnávateľom
* prostredie nadnárodnej spoločnosti
* absolútny servis zo strany zamestnávateľa v súvislosti s pitným režimom, ovocným programom, kávou atď.

Informácie o výberovom konaní

* výhodou kandidáta je skúsenosť v rámci Office Assistant, Supervisor, HR, Payroll Accountant

* v prípade záujmu o uvedenú pozíciu nám pošlite CV spolu s motivačným listom alebo sprievodným textom

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Informačné technológie

Líder na trhu vo svojej oblasti.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické, marketing, manažment, HR

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Pokladňa - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

* tímový hráč - pre nás mimoriadne dôležité
* zmysel pre detail
* analytické myslenie
* pozitívna osobnosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

DRILL GROUP (DRILL B.S., spol. s r.o., Pro-Temp spol. s r.o., Quicksource spol. s r.o.) ponúka širokú škálu služieb:
- Human Resources Solutions: Executive Search, Recruitment, Contracting & Interim Management, Assessment & Development Centers, HR Processes and Organization Effectiveness Audits, Performance Management, Human Resources Software, Implementation of HR Processes, Company Restructuring, HR Outsourcing, Outplacement, Occupation Safety & Health, Legal Advise.
- Outsourcing of Support Functions: Procurement, Logistics, Office Management, Quality, Safety & Security, Fire Protection, Project Management Office.
- Consulting: Strategy & Business Planning, Restructuring, Change Management, Risk Management, Quality Management, Project Management, Safety & Security

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 3165120  Dátum zverejnenia: 13.9.2017