Asistent/-ka konateľa spoločnosti / HR špecialista (so znalosťou NJ)

Dr. Ostertag Personnel Management Group, s.r.o.

Miesto práce
okres Senec
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Našim klientom je jeden z top lídrov európskeho trhu v oblasti predaja manipulačnej a vysokozdvižnej techniky ako aj tvorby a optimalizácie procesov internej logistiky a skladových priestorov.

Za účelom jeho ďalšieho rozvoja obsadzujeme pracovné miesto pre centrálu v Senci:

Asistent/-ka konateľa spoločnosti / HR špecialista (so znalosťou NJ)

Popis práce:

- poskytovanie komplexnej administratívnej a organizačnej podpory konateľovi spoločnosti,

- zabezpečenie služobných ciest GR doma aj v zahraničí, koordinácia a organizovanie stretnutí, zabezpečenie a vedenie agendy súvisiacej s poradami.

Zodpovednosť za procesy personálneho riadenia:
- agenda náboru a výberového procesu nových zamestnancov, komunikácia s personálnymi agentúrami a s uchádzačmi o zamestnanie, organizovanie a účasť na prijímacích pohovoroch, administratívna podpora a koordinácia prijímacieho procesu, vedenie dochádzky v spoločnosti,

- organizovanie školení pre zamestnancov a zamestnaneckých podujatí,

- spolupráca na projektoch HR oddelenia materskej spoločnosti,

- spracovanie štatistík v oblasti HR a odmeňovania,

-príprava pracovnoprávnych podkladov spojených so vznikom, priebehom a ukončením pracovného pomeru, vedenie evidencie personálnych zložiek a ich archivácia.

Zamestnanecké výhody, benefity

Motivujúce pracovné podmienky, plná podpora každého zamestnanca k jeho sebarealizácii a ďalšiemu odbornému a kariérnemu rozvoju, motivovanie individuálneho prispenia k plneniu cieľov spoločnosti.

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že spĺňate uvedené požiadavky, zašlite Vaše CV na našu mailovú adresu [email protected], alebo nás kontaktujte na telefónnych číslach +421 2 444 56 143, +421 902 229 414.
Súčasne nám zašlite Váš súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov v zmysle znenia zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v platnom znení.
Zaslaním Vášho životopisu a súhlasu so spracovaním osobných údajov v zmysle znenia zákona č. 122/2013 Z.z.o ochrane osobných údajov v platnom znení zároveň dávate súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov uvedených v životopise za účelom výberu uchádzačov na inzerovanú pozíciu v zmysle predmetného zákona o ochrane osobných údajov. Osobné údaje kandidátov, ktorí neuspeli vo výberovom konaní, budú bezodkladne od zverejnenia ponuky vymazané zo systému, alebo zlikvidované skartovaním.
Zároveň si vyhradzujeme právo kontaktovať len tých kandidátov, ktorí budú spĺňať požiadavky nášho klienta.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Strojársky priemysel

Našim klientom je jeden z top lídrov európskeho trhu v oblasti predaja manipulačnej a vysokozdvižnej techniky ako aj tvorby a optimalizácie procesov internej logistiky a skladových priestorov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Zrelá osobnosť s pracovnými skúsenosťami v predmetnej oblasti,
- reprezentatívnosť a profesionálne vystupovanie,
- výborné komunikačné schopnosti,
- precíznosť, spoľahlivosť, samostatnosť, dynamickosť a zodpovednosť,
- organizačné schopnosti,
- lojalita k spoločnosti,
- aktívna znalosť NJ slovom aj písmom,
- schopnosť identifikovať sa s nemeckou firemnou kultúrou.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Dr.Ostertag Personnel Management Group, spol. s r.o. bola založená v marci 1993. Základná filozofia a metodika poskytovaných služieb vyplýva z dlhoročných skúseností majiteľa v oblasti riadenia s ťažiskom na strategické riadenie, personálne riadenie, vnútrofiremné procesy a vzdelávanie zamestnancov.

Rozsah našich služieb zahŕňa komplexné poradenstvo a služby zamerané na oblasti:
- Tvorba a následná implementácia stratégií riadenia spoločností, personálneho riadenia, optimalizácia procesov riadenia so zameraním na zvyšovanie produktivity práce, motivačnú stratégiu, systémy hodnotenia zamestnancov, sociálnu politiku a mzdové systémy.
- Plánovanie, organizácia a lektorské vedenie školiacich programov zameraných na rozvoj manažérskych a osobnostných zručností.
- Vyhľadávanie a výber zamestnancov do stredných a vrcholových pracovných pozícií.

Počet zamestnancov

3-4 zamestnanci
ID: 2036431  Dátum zverejnenia: 4.3.2015