Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office Manager
Dr. Oetker spol. s r. o.
Miesto práce
Ľadová 14, Bratislava
Ľadová 14, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.05.2017
01.05.2017
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- riadenie termínov generálneho riaditeľa
- vybavovanie korešpondencie, vedenie agendy pre generálneho riaditeľa
- organizačné zabezpečenie služobných ciest (objednávanie leteniek, rezervácia hotelov)
- zabezpečovanie prekladov Aj, NJ
- spracovanie korešpondencie (došlej, vyšlej),
- obsluha telefónnej ústredne
- príprava faktúr
- skenovanie faktúr a ich spracovanie do SAP
- vedenie pokladne
- zabezpečovanie prípravy meetingov
- zabezpečovanie firemných nákupov (kancelárske potreby, občerstvenie a pod.)
- vybavovanie korešpondencie, vedenie agendy pre generálneho riaditeľa
- organizačné zabezpečenie služobných ciest (objednávanie leteniek, rezervácia hotelov)
- zabezpečovanie prekladov Aj, NJ
- spracovanie korešpondencie (došlej, vyšlej),
- obsluha telefónnej ústredne
- príprava faktúr
- skenovanie faktúr a ich spracovanie do SAP
- vedenie pokladne
- zabezpečovanie prípravy meetingov
- zabezpečovanie firemných nákupov (kancelárske potreby, občerstvenie a pod.)
Zamestnanecké výhody, benefity
- Príležitosť pre kariérny rozvoj
- Zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- Prácu v stabilnom kolektive
- Zaujímavé benefity
- Zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- Prácu v stabilnom kolektive
- Zaujímavé benefity
Informácie o výberovom konaní
- Vysokoškolské vzdelanie Bc.
- 1 až 2 roky relevantnej praxe v administrative
- Výborná znalosť anglického jazyka – slovom aj písmom, znalosť nemeckého jazyka výhodou
- Dobré komunikačné a prezentačné schopnosti
- Schopnosť tímovej práce
- Reprezentatívne vystupovanie
- Analytické schopnosti
- Časová flexibilita
- Znalosť práce na PC (MS Office – Word, Excel, Power Point), znalosť SAP výhodou
- Vodičský preukaz skupiny B
- 1 až 2 roky relevantnej praxe v administrative
- Výborná znalosť anglického jazyka – slovom aj písmom, znalosť nemeckého jazyka výhodou
- Dobré komunikačné a prezentačné schopnosti
- Schopnosť tímovej práce
- Reprezentatívne vystupovanie
- Analytické schopnosti
- Časová flexibilita
- Znalosť práce na PC (MS Office – Word, Excel, Power Point), znalosť SAP výhodou
- Vodičský preukaz skupiny B
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Dr. Oetker je veľká medzinárodná spoločnosť s centrálou v Nemecku a viac ako storočnou tradíciou. Vyrába predovšetkým prísady na pečenie, dezerty v prášku a mrazenú pizzu. V Českej a Slovenskej republike je zastúpená od roku 1991 a má vedúce postavenie na relevantných trhoch. V zozname najlepších zamestnávateľov sveta FORBES 2023 sme obsadili 1. miesto v potrevinárskom sektore.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 2841586
Dátum zverejnenia: 9.1.2017
2017-01-09
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Fakturant, Office manager, Pokladník, Sekretárka Spoločnosť: Dr. Oetker spol. s r. o.