Obchodný referent. ( Veľkoobchod - technické veci).

Donitex, a.s.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
650 EUR/mesiac, viaczložkový provízny systém závislý od výsledkov práce

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- vykonáva administratívne práce súvisiace s chodom obchodného oddelenia
- komunikuje (e-mailom aj telefonicky) s tuzemskými a zahraničnými (v angličtine) obchodnými partnermi
- objednáva tovar u dodávateľov
- prijíma a účtuje finančné prostriedky zákazníkov a obchodných zástupcov
- spracováva dokumentáciu, zmlúv a agendy od obchodných zástupcov
- vykonáva činnosti pre podporu obchodných zástupcov
- komunikuje s externými zákazníkmi tak telefonicky ako aj osobne v priestoroch pobočky
- generuje správy, zoznamy, prehľady a reporty
- vykonáva kancelárske a kontrolné práce
- pracuje s interným informačným systémom spoločnosti (Pohoda)
- sleduje, doplňuje a doobjednáva skladové zásoby tovaru
- spracováva a administruje internetovú stránku spoločnosti a propagačné materiály o produktoch
- spracováva objednávky a ich distribúciu k odberateľom

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

obchodné, administratíva

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Internet(e-mail, www) - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

veľkoobchod

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Hľadáme Vás!
Ak ste osobou, ktorá chce pracovať v dynamickom tíme, aktívne komunikovať s ľuďmi, ste zvyknutý tvrdo pracovať, potom nás kontaktujte, lebo pravdepodobne budeme vedieť splniť Vaše požiadavky. Na praxi nám veľmi nezáleží, skôr hľadáme osobu, schopnú zaškoliť sa vo firemných postupoch.
Výhodou kandidáta na tomto poste je znalosť anglického jazyka ( ideálne 2-3 roky pôsobenia v anglicky hovoriacej krajine, pričom aktívne využíval angličtinu), logické myslenie, organizačné schopnosti a ovládanie aspoň základov nasledovných SW Adobe Illustrator, Adobe Photoshop a administrácia web stránok.
Ďalšou výhodou kandidáta je ak má prax v administratíve, dobré komunikačné schopnosti, príjemné vystupovanie, presnosť a dôslednosť , samostatnosť, zodpovednosť, flexibilita, schopnosť reprezentovať spoločnosť, cieľavedomosť, kreativita, pozitívne myslenie, schopnosť vyjednávať a predávať a ak pozná základy účtovníctva.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme rozrastajúca sa obchodná spoločnosť. Zaoberáme sa špeciálnou a mobilnou technikou, optickými prístrojmi a elektronikou, pre pošty, hasičov a záchranárov. Školiacou činnosťou a predajom špeciálneho termooblečenia.

Počet zamestnancov

1 zamestnanec
ID: 1803269  Dátum zverejnenia: 16.7.2014  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 650 EUR/mesiac, viaczložkový provízny systém závislý od výsledkov práce