Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Obchodný referent. ( Veľkoobchod - technické veci).
Donitex, a.s.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
650 EUR/mesiac, viaczložkový provízny systém závislý od výsledkov práce
650 EUR/mesiac, viaczložkový provízny systém závislý od výsledkov práce
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- vykonáva administratívne práce súvisiace s chodom obchodného oddelenia
- komunikuje (e-mailom aj telefonicky) s tuzemskými a zahraničnými (v angličtine) obchodnými partnermi
- objednáva tovar u dodávateľov
- prijíma a účtuje finančné prostriedky zákazníkov a obchodných zástupcov
- spracováva dokumentáciu, zmlúv a agendy od obchodných zástupcov
- vykonáva činnosti pre podporu obchodných zástupcov
- komunikuje s externými zákazníkmi tak telefonicky ako aj osobne v priestoroch pobočky
- generuje správy, zoznamy, prehľady a reporty
- vykonáva kancelárske a kontrolné práce
- pracuje s interným informačným systémom spoločnosti (Pohoda)
- sleduje, doplňuje a doobjednáva skladové zásoby tovaru
- spracováva a administruje internetovú stránku spoločnosti a propagačné materiály o produktoch
- spracováva objednávky a ich distribúciu k odberateľom
- komunikuje (e-mailom aj telefonicky) s tuzemskými a zahraničnými (v angličtine) obchodnými partnermi
- objednáva tovar u dodávateľov
- prijíma a účtuje finančné prostriedky zákazníkov a obchodných zástupcov
- spracováva dokumentáciu, zmlúv a agendy od obchodných zástupcov
- vykonáva činnosti pre podporu obchodných zástupcov
- komunikuje s externými zákazníkmi tak telefonicky ako aj osobne v priestoroch pobočky
- generuje správy, zoznamy, prehľady a reporty
- vykonáva kancelárske a kontrolné práce
- pracuje s interným informačným systémom spoločnosti (Pohoda)
- sleduje, doplňuje a doobjednáva skladové zásoby tovaru
- spracováva a administruje internetovú stránku spoločnosti a propagačné materiály o produktoch
- spracováva objednávky a ich distribúciu k odberateľom
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
obchodné, administratíva
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Internet(e-mail, www) - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Internet(e-mail, www) - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
veľkoobchod
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Hľadáme Vás!
Ak ste osobou, ktorá chce pracovať v dynamickom tíme, aktívne komunikovať s ľuďmi, ste zvyknutý tvrdo pracovať, potom nás kontaktujte, lebo pravdepodobne budeme vedieť splniť Vaše požiadavky. Na praxi nám veľmi nezáleží, skôr hľadáme osobu, schopnú zaškoliť sa vo firemných postupoch.
Výhodou kandidáta na tomto poste je znalosť anglického jazyka ( ideálne 2-3 roky pôsobenia v anglicky hovoriacej krajine, pričom aktívne využíval angličtinu), logické myslenie, organizačné schopnosti a ovládanie aspoň základov nasledovných SW Adobe Illustrator, Adobe Photoshop a administrácia web stránok.
Ďalšou výhodou kandidáta je ak má prax v administratíve, dobré komunikačné schopnosti, príjemné vystupovanie, presnosť a dôslednosť , samostatnosť, zodpovednosť, flexibilita, schopnosť reprezentovať spoločnosť, cieľavedomosť, kreativita, pozitívne myslenie, schopnosť vyjednávať a predávať a ak pozná základy účtovníctva.
Ak ste osobou, ktorá chce pracovať v dynamickom tíme, aktívne komunikovať s ľuďmi, ste zvyknutý tvrdo pracovať, potom nás kontaktujte, lebo pravdepodobne budeme vedieť splniť Vaše požiadavky. Na praxi nám veľmi nezáleží, skôr hľadáme osobu, schopnú zaškoliť sa vo firemných postupoch.
Výhodou kandidáta na tomto poste je znalosť anglického jazyka ( ideálne 2-3 roky pôsobenia v anglicky hovoriacej krajine, pričom aktívne využíval angličtinu), logické myslenie, organizačné schopnosti a ovládanie aspoň základov nasledovných SW Adobe Illustrator, Adobe Photoshop a administrácia web stránok.
Ďalšou výhodou kandidáta je ak má prax v administratíve, dobré komunikačné schopnosti, príjemné vystupovanie, presnosť a dôslednosť , samostatnosť, zodpovednosť, flexibilita, schopnosť reprezentovať spoločnosť, cieľavedomosť, kreativita, pozitívne myslenie, schopnosť vyjednávať a predávať a ak pozná základy účtovníctva.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme rozrastajúca sa obchodná spoločnosť. Zaoberáme sa špeciálnou a mobilnou technikou, optickými prístrojmi a elektronikou, pre pošty, hasičov a záchranárov. Školiacou činnosťou a predajom špeciálneho termooblečenia.
Počet zamestnancov
1 zamestnanec
ID: 1803269
Dátum zverejnenia: 16.7.2014
2014-07-16
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Obchodný manažér, Obchodný referent, Produktový manažér, Referent odbytu Spoločnosť: Donitex, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 650 EUR/mesiac, viaczložkový provízny systém závislý od výsledkov práce