Realitný/á konzultant/tka – projektový/á manažér/ka

Dominant Real s.r.o.

Miesto práce
Bratislavský kraj
Druh pracovného pomeru
živnosť
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

1 projektová činnosť: predaj nových projektov
- vyhotovenie individuálnej analýzy trhu a vytvorenie predajnej stratégie pre konkrétny projekt
- spracovanie projektových podkladov pre marketing, inzerciu a prezentáciu klientom
- vyhľadávať záujemcov o uzavretie obchodov, prezentovať projekt
- rokovať so zákazníkmi o predaji, individuálne riešenie každého obchodného prípadu
- poskytovať konzultácie o procese predaja zákazníkom a nadriadenému
- viesť databázu zákazníkov ktorí prejavili záujem o projekt
- vykonávať obhliadky bytov – nebytových priestorov so záujemcami
- podávať nadriadenému pravidelné informácie o priebehu predaja projektu
- komunikácia s investorom
2 klasická realitná činnosť:
- aktívne vyhľadávanie dopytu a ponúk prostredníctvom internetových portálov a realitného programu spoločnosti
- príprava podkladov o dopyte a ponuke pre inzerovanie a marketingovú podporu predaja
- dokumentácia nehnuteľností
- spracovanie prideleného dopytu a ponuky
- pravidelná aktualizácia ponúk a dopytu z firemnej databázy nehnuteľností
- pravidelná aktualizácia databázy klientov
- pravidelná aktualizácia ponúk a dopytu prostredníctvom easyRealu na webových portáloch
- pravidelná aktualizácia ponúk a dopytu prostredníctvom iných webových portálov
- telefonická a osobná komunikácia s klientom počas celej doby realizácie obchodu
- obhliadky nehnuteľností a ich fotodokumentácia
- vedenie evidencie o obchodných prípadoch a obhliadok
- prezentácia ponuky nehnuteľností klientom a realizácia obhliadok nehnuteľností
- po zaškolení príprava podkladov k realizácii obchodu
- po zaškolení asistencia pri odovzdávaní nehnuteľností klientom

Zamestnanecké výhody, benefity

Ponúkame:
- zaškolenie a komplexná podpora
- možnosť sebarealizácie a rastu
- zaujímavé finančné ohodnotenie
- kvalitné prevádzkové a administratívne zázemie, vlastné pracovné miesto, PC a telefón
- priateľské a profesionálne pracovné prostredie
- dynamickú prácu
- flexibilnú pracovnú dobu

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že Vás naša ponuka zaujala a spĺňate naše požiadavky, zašlite prosím Váš štrukturovaný životopis s FOTOGRAFIOU e-mailom: [email protected] . Pripojte prosím telefonický kontakt!!!! Vybratých uchádzačov budeme kontaktovať telefonicky. V žiadosti uveďte súhlas so spracovaním osobných údajov a ich ponechaním v databáze firmy - Zákon o ochrane osôb. údajov 428/2002.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- minimálne SŠ vzdelanie
- vlastný automobil JE PODMIENKOU !!!!
- komunikatívnosť a schopnosť viesť obchodné jednania
- vysoké pracovné nasadenie
- samostatnosť a spoľahlivosť
- príjemné vystupovanie
- znalosť práce s PC na užívateľskej úrovni
- zmysel pre zodpovednosť a tímovú prácu
- profesionálny a seriózny prístup
- bezúhonnosť ("čistý" výpis z registra trestov)
- jazykové znalosti sú vítané no nie podmienkou
- Nástup možný ihneď.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Hlavným predmetom činnosti našej spoločnosti je klasická realitná a poradenská činnosť, konzultácie v oblasti predaja, prenájmu a kúpy nehnuteľností, právne služby a predaj nových developerských projektov v rámci Bratislavského kraja.

Počet zamestnancov

3-4 zamestnanci
ID: 1839767  Dátum zverejnenia: 19.8.2014  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou