Marketingový špecialista pre slovenský StartUp

DOCKitIN a.s.

Miesto práce
Jégého 2, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, živnosť
Termín nástupu
apríl 2017
Mzdové podmienky (brutto)
Atraktívne mzdové ohodnotenie. Mzda je stanovená vždy individuálne, podľa skúseností a praxe uchádzača a druhu pracovného pomeru.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme šikovného a komunikatívneho Marketingového špecialistu, ktorý sa s chuťou začlení do nášho menšieho mladého kolektívu. Nakoľko sme startup, hľadáme človeka, ktorý svojej práci rozumie a rád prichádza i s novými nápadmi.

Náplň práce:
- vytváranie marketingovo-komunikačnej stratégie spoločnosti, vrátane tvorby budgetu a kontroly jeho čerpania
- nastavenie marketingových plánov pre produkt
- príprava, implementácia a vyhodnotenie mediálnych kampaní
- launch produktu prostredníctvom optimálnych marketingových nástrojov a stratégií
- monitoring, analýzy a vyhodnocovanie situácie na trhu
- komunikácia s dodávateľmi (reklamná a mediálna agentúra)
- tvorba tlačových dokumentov, PR aktivity
- príprava obsahu pre digitálne médiá (web, email newsletter, blog)
- koordinácii a participácia na príprave spotrebiteľských prieskumov, pravidelnému sledovaniu analytických nástrojov a vyhodnocovaniu výsledkov aktivít
- komplexné produkčné zastrešenie kampaní (zodpovednosť za tvorbu a nasadenie jednotlivých kampaňových formátov, koordinácia reklamnej agentúry pri tvorbe kampaní)

Zamestnanecké výhody, benefity

Ponúkame:
- prácu v novovzniknutej spoločnosti
- prácu s najnovšími technológiami a SW nástrojmi
- motivujúce odmeňovanie zohľadňujúce podiel na zisku
- veľkú flexibilitu pri návrhu aj realizácii výborných a úspešných nápadov
- moderné a neformálne pracovné prostredie (otvorená komunikácia, pragmatické rozhodovanie, tímová spolupráca)

Na pozícii marketingového špecialistu budete mať príležitosť uviesť na trh nový produkt, byť súčasťou realizačného tímu zastrešovaním všetkých marketingových aktivít spoločnosti.

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že Vás naša ponuka zaujala, a spĺňate uvedené požiadavky, prosím, pošlite Váš životopis e-mailom prostredníctvom online formulára. Údaje, ktoré nám poskytnete, starostlivo posúdime a spracujeme v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov.
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.
Po starostlivom posúdení žiadostí budeme kontaktovať iba uchádzačov, ktorí budú spĺňať podmienky a budú pozvaní na osobný pohovor. Ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

marketing

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Google AdSense - Expert
Google Ads - Expert
Google Analytics - Expert
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- min. 3-ročné skúsenosti s reklamou a marketingom či už na strane reklamnej agentúry, alebo na strane zadávateľa
- nevyhnutnosťou je skúsenosť s tvorbou/zabezpečením reklamných kampaní, vrátane ich mediálneho plánovania a rozpočtu
- vynikajúci prehľad v aktuálnych trendoch marketingu (doma aj vo svete)
- vysoká miera samostatnosti, proaktivity a kreativity
- veľmi dobré organizačné schopnosti a efektívna organizácia času
- samostatný, aktívny, zodpovedný a pozitívny tímový hráč, ktorý je aj marketingovým nadšencom
- záujem o nové technológie a trendy
- tvorivé, komplexné a analytické myslenie
- vynikajúce komunikačné schopnosti
- schopnosť viesť a koordinovať projekt (produkt) a prevziať zodpovednosť za svoje rozhodnutia
- silná orientácia na zákazníka

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť DOCKitIN a.s. je startup, ktorý má ambíciu stať sa najspoľahlivejším partnerom pre bezpečnú archiváciu dokumentov s využitím najmodernejších technológií a byť exkluzívnym dodávateľom služieb súvisiacich so správou fyzických a elektronických dokumentov.
Prostredníctvom fyzického archívu, mobilnej a webovej aplikácie poskytujeme služby, ktoré našim klientom pomôžu upratať si v osobných, či firemných dokumentoch a sprehľadniť dôležité údaje, či termíny, ktorým doteraz nevenovali pozornosť. Papierové dokumenty majú klienti prehľadne a hlavne bezpečne uložené na jednom mieste, a zároveň sú im dostupné odkiaľkoľvek 365 dní v roku cez mobilnú, či webovú aplikáciu.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 2964626  Dátum zverejnenia: 9.3.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Atraktívne mzdové ohodnotenie. Mzda je stanovená vždy individuálne, podľa skúseností a praxe uchádzača a druhu pracovného pomeru.