Pracovník klientského centra

DOCKitIN a.s.

Miesto práce
Jégého 2, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Ponúkaný plat (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme do nášho pracovného tímu zodpovednú osobu so základnými technickými vedomosťami na vykonávanie administratívnych prác, so vzťahom k inováciám a mobilným aplikáciám.
Práca je vhodná najmä pre absolventov škôl s technickým alebo ekonomickým zameraním.

Stručná náplň práce:
• Skenovanie a fyzické zakladanie dokumentov do Archívu
• Nahrávanie údajov z dokumentov do informačného systému spoločnosti
• Správa firemnej aplikácie pre archivačné účely, reporty
• Obsluha klientskej stanice so špecialiyovaným SW riešením
• Komunikácia s klientami – telefonicky, elektronické kanály
• Komunikácia s IT dodávateľom o požiadavkách podpory firemného riešenia
• Budovanie značky spoločnosti a udržiavanie corporate identity

Zamestnanecké výhody, benefity

Ponúkame:
- zaujímavé mzdové ohodnotenie
- moderné a neformálne pracovné prostredie (otvorená komunikácia, pragmatické rozhodovanie, tímová spolupráca)
- možnosť podieľať sa na tvorbe a realizácii vlastných nápadov

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás naša pracovná ponuka zaujala pošlite nám Váš stručný životopis na našu e-mailovú adresu. V prípade, že budete spĺňať naše požiadavky, radi Vás pozveme na osobný pohovor.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické, technické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Počítačové znalosti - používateľ

Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Windows - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý

Počítačové znalosti - programátor

WordPress - pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Znalosť práce s grafickými nástrojmi - výhodou
Dôslednosť a precíznosť
Spoľahlivosť a zodpovednosť
Proklientská orientácia
Ochota a schopnosť učiť sa základy databázových systémov
Samostatnosť
Flexibilita

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť DOCKitIN a.s. je startup, ktorý má ambíciu stať sa najspoľahlivejším partnerom pre bezpečnú archiváciu dokumentov fyzických osôb s využitím najmodernejších technológií a exkluzívnym dodávateľom služieb súvisiacich so správou papierových dokumentov.
Prostredníctvom fyzického archívu, mobilnej a webovej aplikácie poskytujeme služby, ktoré našim klientom pomôžu upratať si v osobných dokumentoch a sprehľadniť dôležité údaje, či termíny, ktorým doteraz nevenovali pozornosť. Zároveň sú papierové dokumenty uložené na jednom mieste, ale pre klienta dostupné odkiaľkoľvek 365 dní v roku cez mobilnú, či webovú aplikáciu.

Adresa spoločnosti

DOCKitIN a.s.
Jégého 2
821 08 Bratislava
ID: 2729218   Dátum zverejnenia: 30.9.2016