Pracovník klientského centra

DOCKitIN a.s.

Miesto práce
Jégého 2, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Ponúkaný plat (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme do nášho pracovného tímu zodpovednú osobu so základnými technickými vedomosťami na vykonávanie administratívnych prác, so vzťahom k inováciám a mobilným aplikáciám.
Práca je vhodná najmä pre absolventov škôl s technickým alebo ekonomickým zameraním.

Stručná náplň práce:
• Skenovanie a fyzické zakladanie dokumentov do Archívu
• Nahrávanie údajov z dokumentov do informačného systému spoločnosti
• Správa firemnej aplikácie pre archivačné účely, reporty
• Obsluha klientskej stanice so špecialiyovaným SW riešením
• Komunikácia s klientami – telefonicky, elektronické kanály
• Komunikácia s IT dodávateľom o požiadavkách podpory firemného riešenia
• Budovanie značky spoločnosti a udržiavanie corporate identity

Zamestnanecké výhody, benefity

Ponúkame:
- zaujímavé mzdové ohodnotenie
- moderné a neformálne pracovné prostredie (otvorená komunikácia, pragmatické rozhodovanie, tímová spolupráca)
- možnosť podieľať sa na tvorbe a realizácii vlastných nápadov

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás naša pracovná ponuka zaujala pošlite nám Váš stručný životopis na našu e-mailovú adresu. V prípade, že budete spĺňať naše požiadavky, radi Vás pozveme na osobný pohovor.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické, technické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Počítačové znalosti - používateľ

Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Windows - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý

Počítačové znalosti - programátor

WordPress - pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Znalosť práce s grafickými nástrojmi - výhodou
Dôslednosť a precíznosť
Spoľahlivosť a zodpovednosť
Proklientská orientácia
Ochota a schopnosť učiť sa základy databázových systémov
Samostatnosť
Flexibilita

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť DOCKitIN a.s. je startup, ktorý má ambíciu stať sa najspoľahlivejším partnerom pre bezpečnú archiváciu dokumentov s využitím najmodernejších technológií a byť exkluzívnym dodávateľom služieb súvisiacich so správou fyzických a elektronických dokumentov.
Prostredníctvom fyzického archívu, mobilnej a webovej aplikácie poskytujeme služby, ktoré našim klientom pomôžu upratať si v osobných, či firemných dokumentoch a sprehľadniť dôležité údaje, či termíny, ktorým doteraz nevenovali pozornosť. Papierové dokumenty majú klienti prehľadne a hlavne bezpečne uložené na jednom mieste, a zároveň sú im dostupné odkiaľkoľvek 365 dní v roku cez mobilnú, či webovú aplikáciu.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov

Adresa spoločnosti

DOCKitIN a.s.
Jégého 2
821 08 Bratislava
http://dockitin.com
ID: 2729218   Dátum zverejnenia: 30.9.2016