Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívny pracovník - poobedná zmena
DMi TRADING SK, s. r. o.
Trenčianska 53, Bratislava
plný úväzok
Ihneď
1 300 EUR/mesiac*Uvedená výška mzdy predstavuje minimálnu garantovanú sumu základnej zložky mzdy vzťahujúcej sa na uvedenú pracovnú pozíciu. Skutočná suma základnej zložky mzdy bude upravená v súlade s Vašimi odbornými znalosťami, schopnosťami a inými osobnými charakteristikami.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho tímu hľadáme šikovného administratívneho pracovníka/pracovníčku, ktorému/ktorej vyhovuje práca na poobednej zmene a ktorého/ktorej hlavnou úlohou bude:
• práca v skladovom systéme spoločnosti
• príjem tovaru do skladového systému
• sledovanie stavu zásob tovaru v skladovom systéme
• odpis tovaru zo skladového systému
• telefonický príjem objednávok od zákazníkov
• príprava dokladov súvisiacich s príjmom a vydávaním tovaru zo skladového systému, ako sú napr. expedičné listy, faktúry, dobropisy atď.
• fakturácia v informačnom systéme KARAT
• príprava podkladov pre účtovníka pre mesačnú účtovnú závierku
• spracovanie pravidelných tovarových inventúr v skladovom systéme
• aktívna komunikácia so skladom, ostatnými administratívnymi pracovníkmi a s vedením spoločnosti
• iné úlohy podľa požiadavky nadriadeného
Náš administratívny pracovník/naša administratívna pracovníčka má nastavený 8 hodinový pracovný čas:
• začiatok poobednej zmeny je stanovený približne na 14:00 hod poobede, keď pracovník/pracovníčka začne prijímať telefonické objednávky od našich zákazníkov (práca môže byť vykonávaná z domu) a následne vo večerných hodinách (cca o 19:00) prichádza do kancelárie, aby aby tieto telefonické objednávky administratívne spracoval/spracovala.
Zamestnanecké výhody, benefity
• stanete sa súčasťou stabilnej a úspešnej spoločnosti
• stanete sa súčasťou spoločnosti rodinného typu
• poskytneme Vám mesačné bonusové odmeňovanie v závislosti od výsledkov
• poskytneme Vám zamestnanecké zľavy na tovar
• poskytneme Vám príspevok na stravné vo forme stravovacej karty
• karta MultiSport
• doprajeme Vám work-life balance (časť práce je možné vykonávať z domu)
Informácie o výberovom konaní
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Ostatné znalosti
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• skúsenosť s prácou v skladovom hospodárstve - výhodou
• skúsenosti s fakturáciou - výhodou
• MS Office - pokročilý
• skúsenosť s prácou v KARAT Software - výhodou
• odolnosť voči stresu a záťaži
• zodpovednosť
• precíznosť
• logické myslenie
• ochota pracovať na poobednej zmene