Pomocná účtovníčka/Osobná asistentka/skladníčka

DKL PLUS s.r.o.

Miesto práce
Stará Hradská 20, okres Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
10.07.2017
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Administratívna práca, triedenie a zakladanie dokladov, archivácia dokladov, ostatná agenda podľa aktuálnej potreby.
Údržba priestorov a upratovanie.
Príjem a výdaj tovaru.
Ide o kumulatívnu pozíciu, prípadne je možné vybrať si len niektorú prácu na kratší úväzok.

Zamestnanecké výhody, benefity

- flexibilná pracovná doba
- pracovný úväzok na základe spoločnej dohody v rozsahu od 20 do 40 hodín týždenne - tj. polovičný alebo plný úväzok

Informácie o výberovom konaní

Uvedené pracovné miesto bude obsadené výlučne nezamestnaným evidovaným na úrade práce a to vo veku do 25 rokov musí byť evidovaný minimálne 3 mesiace a vo veku do 29 rokov minimálne 6 mesiacov v evidencii na ÚP.
Životopis prosíme zasielať e-mailom.
Ďakujeme všetkým kandidátom, ktorí sa uchádzajú o prácu v našej spoločnosti. Všetky životopisy spolu so žiadosťami budú starostlivo posúdené, kontaktovať budeme len vybraných kandidátov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- morálne hodnoty
- orientácia v účtovníctve
- komunikatívnosť
- flexibilita, ochota pracovať podľa potreby
- samostatnosť, ochota učiť sa
- dôslednosť pri práci a veselá nálada
- spoľahlivosť a zodpovednosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť zaoberajúca sa vedením externého účtovníctva (jednoduchého, podvojného) ako aj spracovaním mzdovej agendy pre malé a stredné firmy.

Počet zamestnancov

3-4 zamestnanci
ID: 3073937  Dátum zverejnenia: 23.5.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou