Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Výkonný riaditeľ
Dilato management, s.r.o.
Miesto práce
Laurinská 18, Bratislava
Laurinská 18, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
01.06.2014
01.06.2014
Mzdové podmienky (brutto)
Pozícii a schopnostiam zodpovedajúce ohodnotenie.
Pozícii a schopnostiam zodpovedajúce ohodnotenie.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
K úlohám výkonného riaditeľa patrí riadenie spoločnosti – personálne, finančne, organizačne vrátane:
- Zabezpečenia operatívneho chodu spoločnosti vrátane plnenia stanovených cieľov a ukazovateľov.
- Rozvoja strategických operačných plánov, ktoré odrážajú dlhodobé ciele a priority stanovené predstavenstvom.
- Zodpovednosti za riadenie ľudských zdrojov, vrátane náboru a výberu zamestnancov, plánovanie pracovnej doby zamestnancov, ich kontrola, stanovenie kritérií hodnotenia výkonnosti zamestnancov a ich samotné hodnotenie.
- Rozvoja a vytvárania vzťahov so zverenými existujúcimi a potenciálnymi klientmi spoločnosti v súlade s odsúhlasenou obchodnou politikou a stratégiou spoločnosti.
- Akvizície nových obchodných partnerov.
- Zodpovednosti za plnenie schváleného obchodného plánu.
- Schvaľovania obchodných prípadov v rámci delegovanej právomoci.
- Rozdeľovania obchodného plánu na jednotlivých zamestnancov a obchodných partnerov.
- Podieľania sa na vytváraní obchodnej stratégie a jej implementácie v praxi.
- Analýzy konkurencie a trhových možností.
- Prípravy pravidelných reportov a správ pre štatutárny orgán spoločnosti.
- Reprezentácie spoločnosti na rokovaniach s obchodnými partnermi a ďalšími subjektmi, negociovanie podmienok spolupráce.
- Nasmerovania stratégie k ziskovému rastu a fungovaniu spoločnosti.
- Spoluvytvárania imidžu spoločnosti.
- Zodpovednosti a aktívnej spolupráce pri plánovaní a koordinácii marketingových aktivít spoločnosti.
- Zabezpečenia operatívneho chodu spoločnosti vrátane plnenia stanovených cieľov a ukazovateľov.
- Rozvoja strategických operačných plánov, ktoré odrážajú dlhodobé ciele a priority stanovené predstavenstvom.
- Zodpovednosti za riadenie ľudských zdrojov, vrátane náboru a výberu zamestnancov, plánovanie pracovnej doby zamestnancov, ich kontrola, stanovenie kritérií hodnotenia výkonnosti zamestnancov a ich samotné hodnotenie.
- Rozvoja a vytvárania vzťahov so zverenými existujúcimi a potenciálnymi klientmi spoločnosti v súlade s odsúhlasenou obchodnou politikou a stratégiou spoločnosti.
- Akvizície nových obchodných partnerov.
- Zodpovednosti za plnenie schváleného obchodného plánu.
- Schvaľovania obchodných prípadov v rámci delegovanej právomoci.
- Rozdeľovania obchodného plánu na jednotlivých zamestnancov a obchodných partnerov.
- Podieľania sa na vytváraní obchodnej stratégie a jej implementácie v praxi.
- Analýzy konkurencie a trhových možností.
- Prípravy pravidelných reportov a správ pre štatutárny orgán spoločnosti.
- Reprezentácie spoločnosti na rokovaniach s obchodnými partnermi a ďalšími subjektmi, negociovanie podmienok spolupráce.
- Nasmerovania stratégie k ziskovému rastu a fungovaniu spoločnosti.
- Spoluvytvárania imidžu spoločnosti.
- Zodpovednosti a aktívnej spolupráce pri plánovaní a koordinácii marketingových aktivít spoločnosti.
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca pre jednu z najvýznamnejších realitných spoločností
- konkrétne informácie o ďalších výhodách na osobnom pohovore
- konkrétne informácie o ďalších výhodách na osobnom pohovore
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Kúpa, predaj, prenájom a správa nehnuteľnosti
LEXXUS sa špecializuje na nehnuteľnosti už 10 rokov a patrí medzi najvýznamnejšie bratislavské realitné kancelárie špecializujúce sa najmä na rezidenčné nehnuteľnosti. Od roku 2004 oslovilo LEXXUS približne 30 600 klientov, pričom sa zrealizovalo takmer 2 500 obchodov v hodnote viac ako 316 mil. eur. Počas svoj 10 ročnej existencie LEXXUS participoval pri predaji bytov, apartmánov a pozemkov v takmer 60 významných developerských projektoch.
Služby spoločnosti zahŕňajú právne, daňové a hypotekárne poradenstvo, ktoré sú zárukou príjemnej a bezproblémovej transakcie pri kúpe, predaji, prenájme alebo iných investíciách do nehnuteľností.
LEXXUS sa špecializuje na nehnuteľnosti už 10 rokov a patrí medzi najvýznamnejšie bratislavské realitné kancelárie špecializujúce sa najmä na rezidenčné nehnuteľnosti. Od roku 2004 oslovilo LEXXUS približne 30 600 klientov, pričom sa zrealizovalo takmer 2 500 obchodov v hodnote viac ako 316 mil. eur. Počas svoj 10 ročnej existencie LEXXUS participoval pri predaji bytov, apartmánov a pozemkov v takmer 60 významných developerských projektoch.
Služby spoločnosti zahŕňajú právne, daňové a hypotekárne poradenstvo, ktoré sú zárukou príjemnej a bezproblémovej transakcie pri kúpe, predaji, prenájme alebo iných investíciách do nehnuteľností.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Nehnuteľnosti
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- výborné komunikačné a prezentačné zručnosti,
- organizačné a riadiace schopnosti – systémový prístup, komplexná zodpovednosť,
- iniciatívnosť, sebadôvera,
- schopnosť vnímať širšie súvislosti,
- schopnosť pracovať s rôznymi ľuďmi – komunikovať a spolupracovať s nimi,
- prirodzená autorita a vodcovstvo - skúsenosti s vedením tímu,
- odolnosť voči záťaži, zvládanie stresu a tlaku,
- zodpovednosť, orientácia na výsledok.
- organizačné a riadiace schopnosti – systémový prístup, komplexná zodpovednosť,
- iniciatívnosť, sebadôvera,
- schopnosť vnímať širšie súvislosti,
- schopnosť pracovať s rôznymi ľuďmi – komunikovať a spolupracovať s nimi,
- prirodzená autorita a vodcovstvo - skúsenosti s vedením tímu,
- odolnosť voči záťaži, zvládanie stresu a tlaku,
- zodpovednosť, orientácia na výsledok.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Dilato management je full servisová reklamná agentúra, ktorá ponúka kompletný servis marketingovej komunikácie so špecializáciou na marketing rezidenčných nehnuteľností. Spoločnosť vznikla s cieľom vyplniť medzeru na trhu špecializovaných reklamných agentúr. Svojim klientom ponúka kompletný servis marketingovej komunikácie, vrátane strategického plánovania, celkového kreatívneho dizajnu, PR servisu, produkčných služieb, plánovania médií a ich nákupu, od uvedenia projektu na trh až po jeho predanie.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 1708372
Dátum zverejnenia: 4.4.2014
2014-04-04
lokalita: Bratislava Pozícia: Výkonný riaditeľ Spoločnosť: Dilato management, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Pozícii a schopnostiam zodpovedajúce ohodnotenie.