Manažér starostlivosti o zákazníkov

DIGI SLOVAKIA, s.r.o.

Miesto práce
Rontgenova 26, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
asap

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- vedenie tímu call centra a podporných činností za účelom dosiahnutia stanovených cieľov v oblasti zákazníckej spokojnosti a predaja
- koordinovanie, motivácia , výber zamestnancov starostlivosti o zákazníkov, definovanie motivačnej schémy
organizačné zabezpečenie plynulého chodu call centra
- zodpovednosť za plnenie prevádzkových predajných plánov
- zodpovednosť za dodržiavanie štandardov kvality v kontakte so zákazníkmi
- dodržiavanie nákladov a prevádzkovej efektívnosti
- priebežné vyhodnocovanie kvality predaj
- zodpovednosť za optimalizáciu procesov útvaru

Zamestnanecké výhody, benefity

- flexibilný pracovný čas
- firemné akcie
- stravné lístky
- zľavy na produkty DIGI SLOVAKIA a Slovak Telekom

Informácie o výberovom konaní

Oslovujeme len vybraných uchádzačov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- prax min. 4 roky v oblasti manažmentu starostlivosti o zákazníka a vedenia tímu
- orientácia na výsledok
- koncepčné a strategické myslenie, schopnosť tvoriť priority
- inovatívnosť a kreativita
- dobré komunikačné a koordinačné zručnosti
- schopnosť rozhodovať a plánovať

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť DIGI SLOVAKIA, s.r.o. (ďalej len DIGI) poskytuje verejné telekomunikačné služby prostredníctvom televíznych káblových rozvodov, digitálnej satelitnej televízie a internetu. Na Slovensku pôsobí od roku 2006, súčasťou skupiny Slovak Telekom sa spoločnosť stala v septembri 2013.
DIGI sa počas svojej niekoľkoročnej existencie začlenila medzi operátorov s významným postavením na trhu. Filozofia a obchodná politika spoločnosti sú orientované na požiadavky zákazníkov, na skvalitňovanie služieb a rozširovanie ich možností. Pre služby, ktoré spoločnosť v rámci svojho portfólia ponúka, je charakteristická bezkonkurenčne výhodná cena, jednoduchá inštalácia, neobmedzená dostupnosť satelitného vysielania a špičková úroveň zvuku a obrazu. Vďaka týmto parametrom sa v súčasnosti satelitná služba DIGI TV zaraďuje k lídrom na trhu DTH (Direct to Home).

Počet zamestnancov

150-199 zamestnancov
ID: 3108916  Dátum zverejnenia: 21.6.2017