Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Manažér starostlivosti o zákazníkov
DIGI SLOVAKIA, s.r.o.
Miesto práce
Rontgenova 26, Bratislava
Rontgenova 26, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- vedenie tímu call centra a podporných činností za účelom dosiahnutia stanovených cieľov v oblasti zákazníckej spokojnosti a predaja
- koordinovanie, motivácia , výber zamestnancov starostlivosti o zákazníkov, definovanie motivačnej schémy
organizačné zabezpečenie plynulého chodu call centra
- zodpovednosť za plnenie prevádzkových predajných plánov
- zodpovednosť za dodržiavanie štandardov kvality v kontakte so zákazníkmi
- dodržiavanie nákladov a prevádzkovej efektívnosti
- priebežné vyhodnocovanie kvality predaj
- zodpovednosť za optimalizáciu procesov útvaru
- koordinovanie, motivácia , výber zamestnancov starostlivosti o zákazníkov, definovanie motivačnej schémy
organizačné zabezpečenie plynulého chodu call centra
- zodpovednosť za plnenie prevádzkových predajných plánov
- zodpovednosť za dodržiavanie štandardov kvality v kontakte so zákazníkmi
- dodržiavanie nákladov a prevádzkovej efektívnosti
- priebežné vyhodnocovanie kvality predaj
- zodpovednosť za optimalizáciu procesov útvaru
Zamestnanecké výhody, benefity
- flexibilný pracovný čas
- firemné akcie
- stravné lístky
- zľavy na produkty DIGI SLOVAKIA a Slovak Telekom
- firemné akcie
- stravné lístky
- zľavy na produkty DIGI SLOVAKIA a Slovak Telekom
Informácie o výberovom konaní
Oslovujeme len vybraných uchádzačov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax min. 4 roky v oblasti manažmentu starostlivosti o zákazníka a vedenia tímu
- orientácia na výsledok
- koncepčné a strategické myslenie, schopnosť tvoriť priority
- inovatívnosť a kreativita
- dobré komunikačné a koordinačné zručnosti
- schopnosť rozhodovať a plánovať
- orientácia na výsledok
- koncepčné a strategické myslenie, schopnosť tvoriť priority
- inovatívnosť a kreativita
- dobré komunikačné a koordinačné zručnosti
- schopnosť rozhodovať a plánovať
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť DIGI SLOVAKIA, s.r.o. (ďalej len DIGI) poskytuje verejné telekomunikačné služby prostredníctvom televíznych káblových rozvodov, digitálnej satelitnej televízie a internetu. Na Slovensku pôsobí od roku 2006, súčasťou skupiny Slovak Telekom sa spoločnosť stala v septembri 2013.
DIGI sa počas svojej niekoľkoročnej existencie začlenila medzi operátorov s významným postavením na trhu. Filozofia a obchodná politika spoločnosti sú orientované na požiadavky zákazníkov, na skvalitňovanie služieb a rozširovanie ich možností. Pre služby, ktoré spoločnosť v rámci svojho portfólia ponúka, je charakteristická bezkonkurenčne výhodná cena, jednoduchá inštalácia, neobmedzená dostupnosť satelitného vysielania a špičková úroveň zvuku a obrazu. Vďaka týmto parametrom sa v súčasnosti satelitná služba DIGI TV zaraďuje k lídrom na trhu DTH (Direct to Home).
DIGI sa počas svojej niekoľkoročnej existencie začlenila medzi operátorov s významným postavením na trhu. Filozofia a obchodná politika spoločnosti sú orientované na požiadavky zákazníkov, na skvalitňovanie služieb a rozširovanie ich možností. Pre služby, ktoré spoločnosť v rámci svojho portfólia ponúka, je charakteristická bezkonkurenčne výhodná cena, jednoduchá inštalácia, neobmedzená dostupnosť satelitného vysielania a špičková úroveň zvuku a obrazu. Vďaka týmto parametrom sa v súčasnosti satelitná služba DIGI TV zaraďuje k lídrom na trhu DTH (Direct to Home).
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
ID: 3108916
Dátum zverejnenia: 21.6.2017
2017-06-21
lokalita: Bratislava Pozícia: Manažér call centra, Team leader, Vedúci oddelenia Spoločnosť: DIGI SLOVAKIA, s.r.o.